RapidRoel
Go into the flow!
|
gepost door: RapidRoel op 24/01/06 16:33 |
|
 |
Ik kan je vertellen, NK Raften 2005 was erg gaaf! (ook voor kanoërs ja!). Een serieuze contest met veel lol er omheen!
Mensen die veel op de rivier zitten (en zeker in dat gebied) hebben voordeel met het waterlezen! Vorig jaar met Team TEVA / PBO zijn wij 3e geworden!
Leuke bijkomstigheid... het water staat nog flink hoog in die periode, dus het gat is lekker bruut (rafts wilden nog wellus flippen) .
Ciao! |
 |
| Drs. Instructeur RHP Netten |
|
|
Ella
Mondays stunk before, just not as badly
|
gepost door: Ella op 16/02/06 13:25 |
|
 |
Niet alleen de dames van de batavieren varen mee dit jaar! Inschrijvingen zijn in gang, en de winnaars van vorig jaar, de Helmvaarders onder leiding van Thomas Koppelmans dn uiteraard is het Teva/PBO team zijn dit jaar van de partij!
Ik hoop dat de dames van de batavieren hun doel gaan bereiken! Succes met jullie actie!
www.nkraften.nl
Ella Oesterholt
PBO sport events en verhuur
|
 |
| Ella |
|
|
Ella
Mondays stunk before, just not as badly
|
gepost door: Ella op 07/04/06 14:39 |
|
 |
De tijd vliegt, en het TEVA NK raften komt steeds dichterbij! Nog een kleine 2 maanden, en het evenement zal van start gaan.
LET OP! INSCHRIJVINGEN SLUITEN 25 APRIL!!!
Wil je mee varen schrijf je dan snel in!
|
 |
| Ella |
|
RapidRoel
Go into the flow!
|
gepost door: RapidRoel op 07/04/06 15:36 |
|
 |
Misschien een KanoForum team, deelnameprijs laten betalen via een sponsor? Kun je die week erna gelijk paar rivieren mee pakken, waterstand is absoluut goed nu!
Helaas kan ik niet meedoen, heb mijn plekje in het Teva/PBO team moeten laten schieten dit jaar, EN DAS NIET LEUK! |
 |
| Drs. Instructeur RHP Netten |
|
|
|