Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
Ella
Mondays stunk before, just not as badly
gepost door: Ella op 24/01/06 11:05
:sup: De 2e editie van het Teva NK raften komt er aan!

2, 3 & 4 juni vinden in de Franse Alpen het Nederlands Kampioenschap Raften 2006 plaats dat georganiseerd wordt door TEVA & PBO Sport Events en Verhuur i.s.m. de Nederlandse Raft Bond.

Mits er voldoende dames teams aanwezig zijn zullen deze strijden in hun eigen klasse. Voor het winnende team zijn er dit jaar bijzondere prijzen ter beschikking gesteld! Zeker het checken waard!

De website is online: www.nkraften.nl
Ella

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
RapidRoel
Go into the flow!
gepost door: RapidRoel op 24/01/06 16:33
Ik kan je vertellen, NK Raften 2005 was erg gaaf! (ook voor kanoërs ja!). Een serieuze contest met veel lol er omheen!

Mensen die veel op de rivier zitten (en zeker in dat gebied) hebben voordeel met het waterlezen! Vorig jaar met Team TEVA / PBO zijn wij 3e geworden!

Leuke bijkomstigheid... het water staat nog flink hoog in die periode, dus het gat is lekker bruut (rafts wilden nog wellus flippen) .

Ciao!
Drs. Instructeur RHP Netten
mayke
gepost door: mayke op 25/01/06 14:07
Wij, MAG7, het dames raftteam van k.v de Batavier, doen in ieder geval mee.
We gaan niet alleen voor een podiumplaats, maar varen ook voor KIKA (stichting kinder kanker). We willen hier 25000 euro voor bijelkaar peddelen. We zoeken nog mensen die ons hierbij willen helpen!!
Binnenkort komt onze site online (www.mag7-rafting.nl)daar kun je ons de komende maanden op volgen! (voorlopig kun je de foto's van onze eerste wild water training vinden op WWW.de-batavier.nl)

cu,
Mayke
maykecr@hotmail.com
Jeroen
gepost door: Jeroen op 31/01/06 19:49
zo zo, 25000 euro is niet niks! Ben benieuwd of jullie dat gaan halen, het streven is mooi!

Helaas dit jaar geen nk rafting voor mij Roel, mijn ouders zijn dat weekend 25 jaar getrouwd.
Ella
gepost door: Ella op 16/02/06 13:25
Niet alleen de dames van de batavieren varen mee dit jaar! Inschrijvingen zijn in gang, en de winnaars van vorig jaar, de Helmvaarders onder leiding van Thomas Koppelmans dn uiteraard is het Teva/PBO team zijn dit jaar van de partij!

Ik hoop dat de dames van de batavieren hun doel gaan bereiken! Succes met jullie actie!

www.nkraften.nl

Ella Oesterholt
PBO sport events en verhuur
Ella
Ella
gepost door: Ella op 07/04/06 14:39
De tijd vliegt, en het TEVA NK raften komt steeds dichterbij! Nog een kleine 2 maanden, en het evenement zal van start gaan.

LET OP! INSCHRIJVINGEN SLUITEN 25 APRIL!!!

Wil je mee varen schrijf je dan snel in!
Ella
RapidRoel
Go into the flow!
gepost door: RapidRoel op 07/04/06 15:36
Misschien een KanoForum team, deelnameprijs laten betalen via een sponsor? Kun je die week erna gelijk paar rivieren mee pakken, waterstand is absoluut goed nu!

Helaas kan ik niet meedoen, heb mijn plekje in het Teva/PBO team moeten laten schieten dit jaar, EN DAS NIET LEUK!
Drs. Instructeur RHP Netten
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.