|
Cocayak
|
gepost door: Cocayak op 23/03/06 02:44 |
|
 |
Hohoho, ik geloof dat mensen nu een beetje beginnen te overdrijven. Ik ben maar even een nieuw lijntje begonnen omdat de andere waarin iedereen reageerde eigenlijk ergens anders over ging en dat het nu hopelijk weer wat overzichtelijker is. In mijn laatste posting over dit onderwerp gaf ik nog aan dat ik Stephan wel zou mailen of bellen omdat ik het persoonlijk niet verstandig vond om deze discussie verder voort te zetten op het forum. Persoonlijk vind ik het dan een beetje onprofessioneel als er van alles op het forum wordt gezet over gesloten besprekingen die ik heb gevoerd. Ik zal indien nog nodig na deze mail, wederom zodra ik tijd heb, telefonisch of per mail contact opnemen met Stephan om persoonlijk met hem een eventuele discussie aan te gaan. Ook Stephan heeft mijn e-mail adres en telefoonnummer overigens.
Dan nog een paar losse opmerkingen die niet zijn bedoeld om wie dan ook aan te vallen, maar hoogstens zijn om e.e.a. te verduidelijken.
Outdoor Valley heeft eenmalig een voorstel gekregen van Kanoforum.nl Ik heb toen een tegenvoorstel gedaan waarin Kanoforum veel meer kon krijgen dan zij in eerste instantie vroegen. In ruil daarvoor wilde ik alleen dat hij de eerste 5 (of 7) maanden geen banners van Arend Bloem op de site zou zetten. Dit is in de Nederlandse markt niet geheel ongebruikelijk handelswijze. Ik mag van Arend Bloem ook geen Werner peddels meer verkopen (en zo kan ik nog wel even doorgaan). Moeten we ons verder ook niet te druk over maken. Stephan wilde dat niet doen, omdat hij onafhankelijk wilde zijn. Nou dat is natuurlijk zijn goed recht, hoewel nu alleen de banners van Arend erop staan, dus komt ook niet helemaal onafhankelijk over. Maar ik herhaal het is zijn site dus mag hij van mij weigeren wat hij wil. No hard feelings. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Na die tijd heb ik nooit meer de tijd gehad/genomen om contact op te nemen met Kanoforum om alsnog onder hun voorwaarde een banner te plaatsen. Overigens hadden wij binnen het bedrijf allang besloten om wel een advertentie te plaatsten alleen al om het goede initiatief te steunen, dus los van het commerciële belang. Er zijn genoeg mensen die dat kunnen bevestigen. Geloof zelfs dat ik het laatst nog tegen Tim heb gezegd toen die bij Outdoor Valley over de vloer was.
Ik begrijp dat dit blijkbaar moeilijk te geloven is voor sommige, maar ik ben net als vele andere ook gewoon een kajakliefhebber, maar heb aan de andere kant nou ook weer niet zo heel veel te melden (vooral door tijdgebrek) op dit forum. Ik weet dat Stephan het niet leuk vindt als er commerciële boodschappen worden geplaatst dus probeer ik dat ook absoluut te voorkomen. Maar het is gewoon lastig om dan nog überhaupt iets te zeggen omdat ik nou eenmaal meer weet van onze eigen producten en onze eigen acties dan van iemand anders zijn boot of product en als ik ga varen doe ik dat meestal met het bedrijf dus daar kan ik ookal niets over melden. Klinkt bijna zielig hè
Als ik nou perse iets commercieels wil roepen dan vraag ik wel aan iemand anders of die dat voor mij wil plaatsen zo achterlijk ben ik nou ook weer niet. Dit heb ik overigens tot op heden nog nooit gedaan. Erik wil helemaal niets gratis en voor niets in elk bericht zijn bedrijf promoten. Ik reageer normaal gesproken amper op dit forum, ook daar heb ik helaas geen tijd voor. Ik doe hier geen uitspraken met commerciële doelen anders dan uitspraken die andere ook gewoon maken. Zoals toen ik laatst iemand wilde helpen die een 2e hands boot zocht. Ik verwees hem naar een particuliere 2e hands kanomarkt (zoals die er vroeg was bij Harderwijk). Iedereen mag dat roepen, maar ik niet….
Stephan heeft geloof ik 1 keer (heel misschien 2 keer) een bericht van mij weggemodereerd, wat ik al niet begrijp. En voor de rest had ik niet zoveel te melden of geen tijd om iets te melden. Terwijl ik toch dagelijks het kanoforum lees.
Wat een ieder neem ik aan wel begrijpt is dat het belang van Kanoshop / Outdoor Valley en het belang van Arend Bloem en ga zo maar door is, dat er zoveel mogelijk beginners, maar ook gevorderde goed op weg worden geholpen. Hoe meer kanoërs hoe beter. Ook wij bieden net als Remko laatst voor het zelfde tarief beginnerscursussen aan, maar toen heb ik toch ook niets geroepen… Ook wij worden niet direct financieel wijzer van zijn cursus. Alles wat ik op het kanoforum zal roepen (behalve deze mail dan misschien ) zal ons bedrijf direct of indirect ten goede kunnen komen, dat komt omdat mijn hele kano leven om dit bedrijf heen draait! Alles wat ik te melden heb gaat altijd direct of indirect over mijn bedrijf zonder er iets commercieels mee bedoel. Mijn leven is de kanosport! Wij varen en gebruiken onze producten, wij verkopen de producten, we geven cursussen, wij sponsoren kanoatleten en wij sponsoren en organiseren kano-evenementen om de sport te helpen en te promoten. En ik denk dat wij elke dag weer beginners en gevorderde goed op weg helpen. Met of zonder kanoforum.
Het is een beetje kortzichtig om te veronderstellen dat Kanoforum mij/ons niet boeit terwijl de kanosport één van mijn grootste hobby is en ik trouw elke dag Kanoforum lees, ondanks dat ik (blijkbaar) bijna niets mag zeggen.
Stephan, je hoeft niet zo fel te reageren. Nergens voor nodig. En je moet zeker niet de neiging hebben om de hele website uit de lucht te halen. Jij en de andere doen hier fantastisch werk en je moet me echt geloven dat ik net als elke andere kanoliefhebber het leuk vind om af en toe wat te zeggen en dat ik zeker niet meer of minder probeer te profiteren dan elke andere gebruiker van jullie forum. Daar bereik ik toch helemaal niets mee, dat begrijp je zelf toch ook wel. Hoewel ik je handelswijze nogal onprofessioneel vond heb ik misschien nog wel een oplossing voor je, nou ik hier toch al zoveel tijd voor aan het besteden ben. Misschien dat ik dan wel gewoon mee mag praten.
Stuur mij maar een rekening voor elke duidelijk commerciële opmerking die ik heb gemaakt het afgelopen jaar en je mag me vanaf nu ook een rekening sturen voor een advertentie op de site. Een banner stuur ik je wel per mail. Eentje gezellig tussen die 2 advertenties van Bloem en 1 circulerend onderaan de pagina. Gezellig samen met Bloem en Vloed.
En Wilko, jij moet mijn inziens niet oordelen over zaken waarvan je niet weet of de feiten kloppen. Kanoshop of ik plaatsen geen ongewenste commerciële berichten. Als jij ze kan vinden mag je ze aanwijzen. En Kanoshop en ik versturen geen ongewenste commerciële mails. Men zet zich zelf bij Kanoshop op een mailinglist en kan zich zelf er ook weer afhalen indien gewenst. Daarnaast stuur ik een aantal van mijn vrienden wel eens en commercieel berichtje om ze te informeren, maar ik neem aan dat dit zich wel bij mij melden als ze dat niet prettig vinden.
Nou dat was het wel zo’n beetje wat mij betreft. Laten we het vooral over de kanosport hebben. Ik ga nu ook maar eens slapen, morgen weer een hoop te regelen voor de kanosport! Bannertje opsturen, kanogoaltjes regelen
Greetz.
|
 |
| |
|
|
KEESVK
|
gepost door: KEESVK op 23/03/06 03:19 |
|
 |
inderdaad.....f*ck de shit!!!
Stephen, sorry dat ik het zo moet zeggen, maar vind je af en toe echt net een soort Saddam. Whatever de achternaam. Waar heb je het steeds over? Moet erik nou echt een paar euro betalen voor een banner, en denk je echt dat hij zo'n soort ruzie hiervoor overheeft, of dat als ie alleen aan geld denkt niet erg veel tijd steekt in het niet betalen van advertenties? AB te W. betaalt een paar euro, je hoort hier niks van hem...maar hij is de goedzak. Ik ken het uurloon van erik nier exact, maar als ik mijn typsnelheid en de hoeveelheid van zijn berichten naaste elkaar leg, denk ik dat hij een stuk meer kan verdienen door gewoon te gaan werken in plaats van hier te typen! Daarnaast heb jij verstand van het in elkaar draaien van een website (wat je overigens technisch keurig doet....), ik toevallig een beetje van het organiseren van sportevenementen. Als je eens weet hoeveel tijd daarin schuil gaat. Daar moet erik denk ik een stuk of 3000 tweedehandsbootjes voor verkopen om die tijd (daar rekenen ze hier in nederland geloof ik in he...) terug te verdienen. Misschien de moeite om eens een tweedehands bootje te zoeken blijkbaar, ik ga op zoek naar een oude upgef*ckte inazone!
Kleinzieligheid man! Snap dat nou..... Laat hij je 100 euro betalen...laat dat gewoon zitten, haal eens een peddel en babbel wat en wie weet als goede tegendienst heb je 120 euro korting op een peddel die je net nodig had...
Het begon met een onschuldig berichtje, en eindigt in een situatie waarbij zelfs de twee grootste kanoshops in nederland met elkaar moeten gaan bellen. In de strijd om 100 bootjes, een omzet van niks!
Kortom..........kleine wereld...let's stay friends. Ik heb een hekel aan de kapitalistische wereld, en heb daarom een hekel aan een ruzie...zeker als het om een commercieel iets gaat!
Op naar corsica dus!
En tot zaterdag.... Ik zal proberen een fotoshow in elkaar te draaien over het mooiste land van de wereld en de mooiste sport: wildwatervaren in colombia. Kan je vertellen.... het is vrijwillig ter promotie van mijn manier van varen: avontuurlijk, en mijn favorite land, colombia. Niks aan te verdienen, gaat het niet om. Hoop dat je deze hele directe reclame laat staan, ondanks mijn toon in deze mail. |
 |
| WWW.RIVERPROOF.NL |
|
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
|
gepost door: michielv op 23/03/06 08:13 |
|
 |
@Cocayak: sorry, maar in jouw stukje staan echt dingen die ik niet zou verwachten van een ondernemer. Een beetje meer inzicht in hoe de markt werkt zou ik wel verwachten.
Een voorbeeldje: "hoewel nu alleen de banners van Arend erop staan, dus komt ook niet helemaal onafhankelijk over."
Ja, Arend Bloem heeft gewoon een aantal advertenties geplaatst. Als je banners van OV zou willen zien: plaats een advertentie. Isse simpel.
Wat me trouwens op een ander punt brengt: OV is niet de enige die een of meer advertenties wilde plaatsen maar dat totnogtoe niet gedaan heeft. Ook Mega had grootse plannen, heeft zelfs geinformeerd naar prijzen maar is uiteindelijk afgehaakt (denk ik, in ieder geval heb ik er nooit meer wat van gezien of gehoord).
Verder vind ik het nogal een verschil of een producent/ontwerper commercieel nieuws brengt (bv Eric Jackson of Corran Addison) of dat een winkel dat doet. Dat heeft er misschien ook mee te maken dat dat soort nieuws diverser is en van meer kanten komt. Bovendien komen die mensen ook met nieuws over wat ze aan het doen zijn, wie ze sponsoren, dat soort dingen. Dus niet alleen welke mooie boot/peddel ze nou weer bedacht hebben.
@kanopolodoeltjes: is wel een beetje tekenend dat je die nog steeds niet geregeld hebt. Ik krijg hier een beetje negatieve flashbacks van hoe dingen gaan waarvan ik nou juist hoopte dat dat bij OV verdwenen zouden zijn. Jammer.
Over die tirade van Kees zal ik het maar niet hebben, dat verhaal is echt te zot voor woorden. Man, man, lees het nog eens terug en kijk nou eens wat voor indruk jij maakt. Ik vind het erg sportief dat Stephen jouw verhaal heeft laten staan.
@mezelf: hummm, eigenlijk moet ik me er niet mee bemoeien maar ik kan er slecht tegen als mensen zeggen wat ze denken zonder dat duidelijk is dat ze eerst echt gedacht hebben....
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 23/03/06 09:05 |
|
 |
|
Hahaha ik zit me hier kapot te lachen! |
 |
| --- www.waizfisz.nl --- |
|
|
|
gepost door: Martijn op 23/03/06 09:07 |
|
 |
michielv schreef op 23/03/2006 08:13:
Verder vind ik het nogal een verschil of een producent/ontwerper commercieel nieuws brengt (bv Eric Jackson of Corran Addison) of dat een winkel dat doet.
Ik zie het verschil niet.. in beide gevallen wil men dat er meer van een product verkocht wordt (of gaat worden), en in beide gevallen wordt men daar financieel beter van..
@kanopolodoeltjes: is wel een beetje tekenend dat je die nog steeds niet geregeld hebt. Ik krijg hier een beetje negatieve flashbacks van hoe dingen gaan waarvan ik nou juist hoopte dat dat bij OV verdwenen zouden zijn. Jammer.
Beetje jammer dat je in deze discussie je eigen ontevredenheid over een organisatie in het verleden gaat betrekken..
Bovendien.. als er komend weekend een paar doeltjes liggen, wat kan jou het dan schelen wanneer dat geregeld is?
Over die tirade van Kees zal ik het maar niet hebben, dat verhaal is echt te zot voor woorden. Man, man, lees het nog eens terug en kijk nou eens wat voor indruk jij maakt. Ik vind het erg sportief dat Stephen jouw verhaal heeft laten staan.
Lees dan ook je eigen bericht nu weer even terug..en probeer het objectief te vergelijken..
klinkt voor mij qua toon ongeveer hetzelfde alleen vanuit een ander standpunt.
Als deze berichten verwijderd zouden worden zou het pas te zot voor woorden.. ik vind het verder een prima discussie, kan geen kwaad om te weten hoe iedereen er over denkt..
[edit]
WaizFisZ schreef op 23/03/2006 09:05:
Hahaha ik zit me hier kapot te lachen!
Ik stiekem ook wel..
Martijn heeft dit bericht gewijzigd |
 |
| if (!$succeed) {$try++} |
|
|
|
gepost door: Stephen op 23/03/06 09:57 |
|
 |
KEESVK schreef op 23/03/2006 03:19:
Lulhannisverhaal over sadam
Wat heeft dit nou in hemelsnaam te maken met al het geen voor bovenstaande post heeft plaatsgevonden.. Omdat hij sportevenementen organiseerd heeft hij andere regeltjes dan de overige bedrijven?? Lul niet man, noem mij geen sadam als je niet weet waar ik over praat. Je hoeft hier niet te posten en je te mengen in de discussie.. Alsof ik deze discussie wil, ook niet nee, maar er zijn grensen.
Dat ik thomas gevraagd heb zijn bericht te veranderen is fout van mijn kant, maar inmiddels zou je kunnen begrijpen waarom.
Kleinzieligheid man! Snap dat nou..... Laat hij je 100 euro betalen...laat dat gewoon zitten, haal eens een peddel en babbel wat en wie weet als goede tegendienst heb je 120 euro korting op een peddel die je net nodig had...
Dat het voor jou zo werkt is leuk voor je, maar ik hoef geen nieuwe peddel of wat dan ook. Ik wil het gewoon zakelijk en transparant houden. In vriendendiensten of win-win (win-verlies..) situaties zie ik geen mogelijkheden, ik beschouw Erik dan ook niet als vriend waarschijnlijk..
Het begon met een onschuldig berichtje, en eindigt in een situatie waarbij zelfs de twee grootste kanoshops in nederland met elkaar moeten gaan bellen. In de strijd om 100 bootjes, een omzet van niks.
In plaats dat ze nou mij bellen voordat dat onschuldig berichtje geplaatst was..
Overigens Cokayak: Mijn naam is stephen, niet stephan.. Ik weet het het was een lange nacht waarschijnlijk. Overigens ben ik niet onprofessioneel, jij noemt mij in een paar posts constant zielig en weet ik wat allemaal niet, en dan moet ik dat allemaal zo publiekelijk pikken terwijl niemand hier de feiten kent.
Laat al die mensen die hier lekker zitten te stoken in het verhaal nou eens verder nadenken dan hun neus lang is.. Wat is bijvoorbeeld de zinvolle bijdrage geweest van Martijn in het andere topic en WaizFisZ in dit topic.. Geen, alleen maar stoken. Dank daarvoor.
Al die mensen die het niet met mij eens zijn en gewoon vinden dat zonder overleg alle commerciele troep mag en kan op het forum: Je hoeft hier niet te posten. Ik hoor dat raoul een forum heeft, daar kan je ook terecht hoor..
Ik geef toe dat ik een fout heb gemaakt bij het modereren van de post van thomas. Maar de reden is bekend, en het lijk mij tot nu toe wel een gegronde reden.
Stephen heeft dit bericht gewijzigd |
 |
| Kanoforummer |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 23/03/06 10:16 |
|
 |
Stephen,
Nou ik stook niet hoor, wilde alleen maar melden dat ik er om moet lachen. Ik lees namelijk kanoforum meerdere keren per dag met heel veel plezier en hoop dat nog vaak te kunnen doen.
Ik ben zelf ook ondernemer met 20 man personeel en een klantenbestand van 8000 vaste klanten dus vandaar mijn reactie. Ik maak dit soort meningsverschillen dagelijks mee tussen personeel, klanten en conculega's.
Ik laat me niet meer gek maken door niets en niemand, geniet van het leven en lach erom.
Ik dacht even een bijdrage te leveren maar blijkbaar niet dus. Modereer dit bericht en dat andere er maar uit, maakt mij niks uit namelijk.
Lex
WaizFisZ heeft dit bericht gewijzigd |
 |
| --- www.waizfisz.nl --- |
|
|
|
gepost door: Thomas op 23/03/06 10:35 |
|
 |
een poging tot relativeren is niet verkeerd lijkt me..
@Stephen en Cocakayak
Neem contact met elkaar op, bespreek de mogelijkheden op een profesionele manier en denk aan de toekomst, niet het verleden.
@Keesvk
Ik verbaas me enigzins over deze post.. Wat probeer je hiermee te bereiken? Belangrijkste is dat er oplossing komt voor het probleem.. een oplossing die Cocakayak zelf al heeft voorgesteld, een enigzins redelijke lijkt me. Zou deze verdere escalatie onnodig maken. Want met een eensgezind kanoforum bereiken we meer dan met het doen van persoonlijke spelletjes. We hoeven het niet altijd eens met elkaar te zijn, echter een discussie kan je voeren of maken, maar ook verwoesten.
Daarnaast ben ik zeer benieuwd naar je presentatie succes ermee!
nogmaals @ cocakayak
Laat kanoforum en zijn trouwe lezers niet de dupe worden van de strijd tussen jou en AB en andere kanowinkels. Het lijkt mij dat je deze strijd op een ander niveau moet spelen. Kanoforum hoeft hier niet in betrokken te worden. Arend bloem en Vloed kanosport sponzorren idd, en wellicht in de toekomst jij ook. Dat betekend nog niet dat je zomaar reclame kan maken, dat doen zij ook niet.
Het kanoforum dient om met elkaar in contact te komen, vaarafspraken te maken, te discussieren over nieuwe producten, diensten en het helpen van de newbie's.
Ik hoop dat ik nu een iedereen even afgekoeld en geblust heb en even zijn ogen heb laten richten op de toekomst...
succes!
Thomas heeft dit bericht gewijzigd |
 |
| www.thomasmaij.nl ---- www.kajak.nl ---- www.kanoforum.nl |
|
|
|
gepost door: rodeoraoul op 23/03/06 10:47 |
|
 |
Ola, en uiteindelijk komt alles weer goed en gaat het kanoforum met hernieuwde kracht verder.
at michiel: over die kanopolodoeltjes. Dit vind ik echt dom hoor! Wees blij dat er eens iets word georganiseerd. Voor het eerst het DPc regelen brengt veel problemen met zich mee en er is tijd voor nodig. jammer dat die doeltjes te laat zijn, maar wees ten minste blij dat er mensen zijn die er tijd en geld in steken om onze kanosport te promoten!!
Ditzelfde geld voor mijn site, sommige mensen hebben kritiek en weten hoe alles beter moet, Laat ze dan zelf eens iets ondernemen, maar dat doen ze ook niet en dus vind ik niet dat je kan/moet zeggen....
alles heeft kinderziektes, kanoforum, dpc, paddleholland etc etc.
ik citeer van een kanoforum gebruiker:"kijk naar de mogelijkheden, niet naar de beperkingen"en daar sluit ik me totaal bij aan, alles moet worden omarmd en zo goed als het kan moeten kinderziektes voorkomen worden!!
Greetz raoul |
 |
| http://www.raoulcollenteur.nl |
|
|
|
gepost door: Jur-re op 23/03/06 11:06 |
|
 |
rodeoraoul schreef op 23/03/2006 10:47:
Ola, en uiteindelijk komt alles weer goed en gaat het kanoforum met hernieuwde kracht verder.
at michiel: over die kanopolodoeltjes. Dit vind ik echt dom hoor! Wees blij dat er eens iets word georganiseerd. Voor het eerst het DPc regelen brengt veel problemen met zich mee en er is tijd voor nodig. jammer dat die doeltjes te laat zijn, maar wees ten minste blij dat er mensen zijn die er tijd en geld in steken om onze kanosport te promoten!!
Ditzelfde geld voor mijn site, sommige mensen hebben kritiek en weten hoe alles beter moet, Laat ze dan zelf eens iets ondernemen, maar dat doen ze ook niet en dus vind ik niet dat je kan/moet zeggen....
alles heeft kinderziektes, kanoforum, dpc, paddleholland etc etc.
ik citeer van een kanoforum gebruiker:"kijk naar de mogelijkheden, niet naar de beperkingen"en daar sluit ik me totaal bij aan, alles moet worden omarmd en zo goed als het kan moeten kinderziektes voorkomen worden!!
Greetz raoul
mee eens! en wees blij dat er mensen zijn die hun vrije tijd in kano site willen steken! zoals Stephen die is super druk met het forum, stop er geld en enz.
Ook andere mensen steken 'veel' tijd en geld in hun sites.
Oa niet om zielig te doen of iets anders maar ik betaal best veel voor mijn site om het draaiende te houden, qua hosting en me domeinnaam.
Verder vind ik het leuk dat er teminste eens een nieuwe kano site komt!!!! |
 |
| Updated!! http://www.diteweg.org |
|
Arjan
Ik wil een skippybal!
|
gepost door: Arjan op 23/03/06 11:25 |
|
 |
Ik vind forum-hitler beter klinken dan sadam.
:p
Maar goed, ik vind deze hele discussie een beetje raar. Aan de ene kant snap ik Stephen wel een beetje, want Cokayak post hier over het algemeen alleen als hij er beter van kan worden. Maar aan de andere kant is de post waar het mee begon helemaal niet door hem gepost, maar door Thomas. En Thomas heeft gewoon die hele mail gecopy/paste. Dat daar veel reclame in zit van OV is hun goed recht. Die mail is namelijk niet verzonden naar kanoforum, maar naar een kayaker die blijkbaar op de nieuwsbrief van OV stond of iets dergelijks. Dat deze kayaker vervolgens hier die brief post is ook zijn goed recht volgens mij. En ook alleen maar fijn voor de andere kayakkers hier die die brief niet hebben gehad. Deze worden zo op de hoogte gesteld van een mooie mogelijkheid tot een voordelige, leuke, kayaktrip.
Dat Cokayak boos wordt dat dat bericht ook maar weer afgedaan wordt als reclame en zomaar verwijderd wordt snap ik ook. Hij kan niks meer goed doen op het forum hier. Hij heeft per slot van rekening niet dat bericht hier gepost. Maar alles wat met hem te maken heeft wordt gewoon standaard verwijderd. En daar zou ik ook geirriteerd van worden. Dat vind ik ook een beetje te ver gaan.
Hoe jullie dit gaan oplossen met zijn 2-en moeten jullie zelf maar uitzoeken.
Ik wil alleen even zeggen dat ik helemaal niet tegen dit soort "commerciele" posts ben. Zoals krusty al zei: Dit soort posts maken het forum alleen maar interessanter. Het is toch mooi om te weten dat er zo'n reis wordt georganiseerd. Hoe kom ik dit anders te weten?
|
 |
| |
|
|
|
gepost door: Martijn op 23/03/06 11:25 |
|
 |
Stephen schreef op 23/03/2006 09:57:
Wat is bijvoorbeeld de zinvolle bijdrage geweest van Martijn in het andere topic en WaizFisZ in dit topic.. Geen, alleen maar stoken. Dank daarvoor.
Geen dank..
Maar eerlijk gezegd snap ik niet wat je bedoeld..
Ik geef mijn mening, probeer daarbij niemand uit te schelden.. maar wel duidelijk mijn standpunt aan te geven.
We zijn het wellicht niet met elkaar eens.. maar dat hoeft toch geen probleem te zijn? Ik ben het wel vaker niet met iemand eens, het zou zelfs saai worden als we het altijd allemaal met elkaar eens zijn..
Verder komt er natuurlijk af en toe een post tussendoor die niet direct uitblinkt in de informativiteit of meningvorming.. maar dan meestal een korte boodschap is (op welke manier dan ook) dat er soms wat vrolijker gedaan mog worden..
Mijn idee zou zijn, meer meningvorming door duidelijke eigen argumenten, minder moddergooien..
[edit: ff vergeten]
Het begon mij in dat andere topic over het feit dat Thomas zijn post moest wijzigen.. dat vond ik een slechte zaak (en men is natuurlijk vrij om het met me daarover oneens te zijn).. Nu Stephen aangeeft dat hij dat zelf uiteindelijk ook geen slimme zet vond is dat verhaal verder klaar lijkt me.. prima, geen probleem verder..
[/edit]
happy paddling..
 |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 23/03/06 11:27 |
|
 |
Martijn schreef op 23/03/2006 09:07:
[...]
Beetje jammer dat je in deze discussie je eigen ontevredenheid over een organisatie in het verleden gaat betrekken..
Bovendien.. als er komend weekend een paar doeltjes liggen, wat kan jou het dan schelen wanneer dat geregeld is?
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant is het wel tekenend. Cocayak geeft zelf aan dat er besloten is een advertentie te plaatsen alleen wordt de actie er niet aan verbonden. Dit is precies hetzelfde als het organiseren van allerlei evenementen maar als puntje bij paaltje komt wordt een deel niet of erg beroerd uitgevoerd.
Dat vind ik jammer. Uit ervaring weet ik hoe moeilijk het is om toernooien ed. te regelen dus alle respect voor OV voor het organiseren van de playboat cup en de bijbehorende activitetien. Maar om te zeggen dat het er niet toe doet hoe iets geregeld is als het speelveld er maar ligt komend weekend is niet helemaal waar. Dat weet je zelf ook wel. In het (ICT) bedrijfsleven willen mensen ook graag weten wanneer wat af is, wat eventuele problemen enz. zijn.
Als OV iets sneller bedacht had dat het leuk zou zijn om een extra (kanoforum?) poloteam te hebben kunnen mensen daar rekening mee houden. Om dat de week vantevoren nog proberen te regelen is een beetje naief, mensen hebben vaak wel meer te doen/andere plannen etc.
Zoals een strakkere organisatie de Nederlandse kanopolo toernooien (en het kanopolo) de afgelopen jaren op een hoger plan heeft gebracht zo zou een iets professionelere (en dat mag je van een bedrijf als OV verwachten) organisatie zowel freestyle als andere kanosporten alleen maar ten goede komen.
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
|
gepost door: Martijn op 23/03/06 11:32 |
|
 |
@Michiel
Zit zeker wat in..
Mijn punt is meer dat dat weer een heel andere discussie is dan het al dan niet mogen posten van commercieel spul op dit overigens heel prettige forum..
 |
|
|
|
gepost door: Jur-re op 23/03/06 11:50 |
|
 |
Als we geen commercieel zooi mogen posten word het forum ook beetje saai lijkt me.
En waarom zou je het niet posten, voor mensen die iets leuk as weekend willen doen en dit niet weten is zo'n forum wel handig. En dit forum trekt dan alleen maar bezoekers.
Ik vind gewoon dat je 'alles' mag posten. En maak dan anders een apart onderwerpie! Hoe meer mensen hier hoe beter, toch?
Ik hoop iedergeval dat het forum zo blijft draaien! |
 |
| Updated!! http://www.diteweg.org |
|
|
|
gepost door: Stephen op 23/03/06 12:26 |
|
 |
Arjan schreef op 23/03/2006 11:25:
Maar goed, ik vind deze hele discussie een beetje raar. Aan de ene kant snap ik Stephen wel een beetje, want Cokayak post hier over het algemeen alleen als hij er beter van kan worden. Maar aan de andere kant is de post waar het mee begon helemaal niet door hem gepost, maar door Thomas.
Het begon allemaal ong een jaar geleden
Arjan schreef op 23/03/2006 11:25:
Ik wil alleen even zeggen dat ik helemaal niet tegen dit soort "commerciele" posts ben. Zoals krusty al zei: Dit soort posts maken het forum alleen maar interessanter. Het is toch mooi om te weten dat er zo'n reis wordt georganiseerd. Hoe kom ik dit anders te weten?
Deze partijen kunnen dat ook, via de normale advertentie kanalen... En zoals Erik al aangeeft, hij had ook thomas of wie dan ook kunnen vragen of die dat wou posten. Hij zegt zelf datie dat niet gedaan heeft, dus dat is dan gelukkig maar zo..
Wel grappig eigenlijk. Jullie zijn bereid commerciele post te ontvangen via de mail, maar een kanoforum nieuwsbrief eventueel gevuld met dit soort nieuwswaardigheetjes kan dan weer niet. Terwijl er daaruit leuke discussie's zouden kunnen ontstaan op het kanoforum en dan is daar gewoon netjes een nieuw marketing-kanaal ontwikkeld voor deze bedrijven. Ik denk dat wel meer partijen daar gebruik van zouden willen maken dan alleen OV of AB. Zijn de kostend dekkend heb ik er geen probleem mee. |
 |
| Kanoforummer |
|
|
|
gepost door: Thomas op 23/03/06 12:32 |
|
 |
Stephen schreef op 23/03/2006 12:26:
Wel grappig eigenlijk. Jullie zijn bereid commerciele post te ontvangen via de mail, maar een kanoforum nieuwsbrief eventueel gevuld met dit soort nieuwswaardigheetjes kan dan weer niet. Terwijl er daaruit leuke discussie's zouden kunnen ontstaan op het kanoforum en dan is daar gewoon netjes een nieuw marketing-kanaal ontwikkeld voor deze bedrijven. Ik denk dat wel meer partijen daar gebruik van zouden willen maken dan alleen OV of AB. Zijn de kostend dekkend heb ik er geen probleem mee.
Is die optie ooit genoemd? |
 |
|
|
|
gepost door: Martijn op 23/03/06 12:41 |
|
 |
Thomas schreef op 23/03/2006 12:32:
[...]
Is die optie ooit genoemd?
ja hier:
http://www.kanoforum.nl/forum/index.php/topic/361
Maar volgens mij bleek daar uit dat mensen juist geen probleem hebben met een nieuwsbrief. Die paar mensen dan die op die thread gereageerd hebben.. slechts een handje vol, dus niet echt een representatieve uitslag..
|
 |
|
|
|
gepost door: Thomas op 23/03/06 12:48 |
|
 |
Geen rechten
Omdat je geen rechten hebt op dit gedeelte van het forum kan je de inhoud niet bekijken
mmzz.. kan jij er wel bij? ik niet hoor.. |
 |
|
|
|
gepost door: Martijn op 23/03/06 13:01 |
|
 |
at Thomas
De hierarchie moet een beetje duidelijk blijven hè
at Bart dc
Eeen beetje modderworstelen kan af en toe ook best lekker zijn hoor
Misschien een leuke extra activiteit voor komend weekend bij een niet nader te noemen kanowinkel
 |
|
|
|
gepost door: Thomas op 23/03/06 13:09 |
|
 |
Martijn schreef op 23/03/2006 13:01:
at Thomas
De hierarchie moet een beetje duidelijk blijven hè
at Bart dc
Eeen beetje modderworstelen kan af en toe ook best lekker zijn hoor
Misschien een leuke extra activiteit voor komend weekend bij een niet nader te noemen kanowinkel
Dat dacht ik al :-)
wat betreft het moddervechten.. dat doe ik liever met een leuke dame hoor wie weet trekt dit meer de kano-babes van nederland |
 |
|
|
|
gepost door: Stephen op 23/03/06 13:40 |
|
 |
|
Kan jij dan wel bij dat topic martijn, en hoe ben je daar terechtgekomen? |
 |
| Kanoforummer |
|
|
|
gepost door: Martijn op 23/03/06 13:47 |
|
 |
Ik vermoed dat jij mij daar ooit rechten voor gegeven hebt..
Ik denk op 22 januari vorig jaar..
Lees je eigen sticky startpost in het betreffende forum nog maar ff terug..
 |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 23/03/06 14:09 |
|
 |
idemditonetzo voor mij
In ieder geval zou het best eens interessant kunnen zijn nu (weer) te kijken hoeveel mensen iets voor een kanoforum nieuwsbrief (al dan niet met advertenties) zouden voelen.
Ik wel in ieder geval
|
 |
|
|
|