Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
rodeoraoul
gepost door: rodeoraoul op 23/03/06 22:50
Ola mensen, ik lees nu al een paar dagen niets meer dan gezeik over het kanoforum.
Ik vind het hartstikke gezellig en zou best door willen lullen, maar we schieten er niets mee op! Iedereen heeft andere opvattingen en het komt van kwaad tot erger.

Stel: je bent nieuw op het kanoforum, en leest vervolgens alleen gezeik, en niet wat je verwachte. vervolgens komt hij niet meer terug. Niemand van ons wil dat hoop ik en elke kans die we in het kanowereldje krijgen moeten we uitbuiten en niet verwerpen.
kansen zijn zeldzaam en moeten dus met 2 armen en 2 benen en een hoofd en een geslachtsdeel moeten worden omarmd!! Het lijkt mijn zinloos de gebruikers van het forum hier over te laten discuseren als de Admin er niet om vraagt en er niet naar luistert. (Als hij om advies/raad vraag wordt het anders.)

Ik denk dat de stap aan stephen is duidelijke regels voor het forum in te stellen. Die iedereen ondertekent bij het registreren en ook te lezen zijn op het forum. Ik heb zelf niet het idee dat stephen argumenten van gebruikers wil aanhoren en de lijn voor het kanoforum getrokken heeft. Iedereen houd zich hieraan en word anders verwijdert.

Ik vraag stephen dus die andere topics te sluiten en een eind te maken aan deze onzin, Omdat er NIKS gaat veranderen door argumenten van gebruikers en het verder geen positief effect heeft op het forum.

in het kort:
- duidelijke regels
- sluit die topics
- en laat kanoforum op de manier van stephen verdergaan

Ik zal geen oordeel geven over hoe ik denk dat het zal verlopen met kanoforum na het zetten van deze koers. maar ik denk wel dat dit de stap is die stephen wil/zal nemen.

De eens is het ermee eens, de ander niet en gaat weg, we will see!
Ik hoop dat stephen dit gaat doen en kanoforum weer chill word.
en miss kunnen we een zwamcafe forum openen voor meningen over het forum

Oei, hoop niet dat iedereen me nu gaat aanvallen...
succes stephen, je staat tussen 2 vuren met 1 uitgang aan beide kanten, welke neem je.
We zullen het merken!
Greetz Raoul
http://www.raoulcollenteur.nl

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
Martijn
gepost door: Martijn op 23/03/06 22:59
hmm.. ik vond die laatste post van Kees wel een aardig einde van het verhaal, vandaar dat ik het probeerde uit te blazen.. nu ga jij er zelfs nieuwe draadjes voor punniken ..
*zucht*
if (!$succeed) {$try++}
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 23/03/06 23:47
Iedereen heeft zijn zeggie weer kunnen doen lijkt me. Ik ga er in ieder geval niet op in, denk dat ik wel duidelijk ben en gelukkig zie ik ook positieve reacties.
Kanoforummer
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.