|
|
gepost door: rodeoraoul op 28/06/06 17:20 |
|
 |
ola, Ik lees nergens iets over Lyon river Festival 2006! dus dacht, maak even een topic aan.. Ik heb zelf geen foto's gemaakt, zal binnekort ff wat schrijven op paddleholland.net
first, het was een brilliant weekend. Het water stond wat laag waardoor het wat moeilijker en minder spectaculairder werd, maar het was super.
veel grote namen waar het leuk was om naar te kijken, zeker als de wereldkampioen op de zelfde plaats eindigt als onze nederlandse casper! f*ck yeah americans:p
verder moet ik toegeven dat yappa erg hoge airblunts maakt..
Het leuke van dit weekend was dat ik in Lyon m'n Wavesport project 45 kreeg, en meteen op een van de vetste golven in Europa kon varen met m'n nieuwe bootje...!
en als je dan ziet dat een klein meisje genaamd nouria in diezelfde boot mega aireal backstabs maakt wordt je toch jaloers..maar dat is afgelopen week hier op zee met 3 meter golven ruimschoots ingehaald:p
uitslagen van de Nederlanders:
martini wegman: 11e
Remko brouwer: geflushed net als de andere 65 van de heren senioren
Querine wegman: 6e!
Senna: gedeelde 11e (onder voorbehoud, correct me if i'm wrong)
Casper v. Kalmthout: 20-22 (?) samen met Eric Jackson:p (in de eerste 10 bij de schans)
Jasper polak: in de eerste 10 bij de schans ! in z'n creeker:p
Raoul Collenteur: 5e
Tim uneken: same as Remko.
Oui, ces't ca, tres bien.
enige domper was dat er weinig romantiek heeft plaatsgevonden...terwijl ik een uur voor ik wegging single werd.. grmbl...
kort samengevat: Super weekend, party, wedstrijd en the people!
Adios, Raoul
|
 |
| http://www.raoulcollenteur.nl |
|