Uiteraard ook ff regelmatig mijn homepage checken ... dagelijks kajak nieuws (veel !). Of als je dat teveel moeite is kun je ook makkelijk abonneren op mijn nieuwsbrief, dan krijg je 't makkelijk iedere dag in je mailbox (is eens wat dagelijkse LEUKE mail die je dan krijgt ).
Dit was de reclame, we gaan verder met het filenieuws
Ik vind een beetje reclame voor een site maken niet erg, maar wil je dit in 1 topic houden. Ik zag een tijdje terug ook een paar topics voorbij komen voor het een en ander..
Toch lees ik met plezier op jouw website hoor daar niet van!
Maak een topic aan met daarin als titel "website update xackers.net" of iets dergelijks.
Ik snap dat dat minder uitdagend is dan voor elk nieuwtje een topic openen met een leukere titel maar dan krijg ik straks 10 van die mensen die dat willen doen en dan??? snap je?
Hmmm....leuke kajak waar ze in vaart ! Ben er zelf inmiddels helemaal weg van. Het is inderdaad een boot waar, ook ik, al een tijdje op zat te wachten, na 3 jaar een echte Ez-fan te zijn geweest....Nou nog beetje meer oefenen om er hetzelfde mee te kunnen doen als Tanja .... :?
Volgend voorjaar komt de nieuwe EZG voorraad in 3 verschillende maten naar NL, de kleinste EZG is al te testen bij Vloed.