|
|
gepost door: krusty op 03/09/04 13:59 |
|
 |
Nou, hij is inderdaad niet gemaakt om te flatwateren (wateren in the flat zoals ze zeggen ). Maar, ik heb 'm nog niet echt geprobeerd op vlak water. Nou, da's ook weer niet waar, want mijn eerste keer dat ik er mee vaarde was op 't meer in Embrun (Fr.). Maar goed, toen mocht ik niet rollen (door gaatje in mijn trommelvlies).
Maar goed, wat wou ik nu ook weer zeggen ... o ja, ik denk wel dat ik 'm op z'n punt kan zetten. En als dat zo is, is er misschien nog hoop voor mij dat ik ooit een keer ga kunnen floopen. Vermits hij nou net meer volume heeft, heeft ie ook meer bounce op the flat om te kunnen loopen.
Dus, schrijf 'm niet te snel af als boot die niet goed op the flat is. OK, er zijn vast wel andere boten die er veel beter in zijn, maar uiteindelijk koop je 'm niet echt voor vlakwater toch?
En juist omdat ie zo snel is (in vergelijking met andere rodeo-bootjes), is ie wel een goeie combinatie voor hier (Nederland). Want waar ben je 't meest (los van je lokale flat playspot), ... right, in de branding, en daar kan je zoveel mogelijk speed goed gebruiken. In vergelijking met mijn Air die ik had, kan ik nu VEEL MEER golven pakken in de branding.
Kan overigens ook niet wachten om nog eens achter een wakeboard-speedboot te gaan klooien. Laatste keer op 't DPC was ik in mijn Air, en met de Fish moet dit wel stukken beter gaan.
Just my 2 cents :-)
Greetingz,
Krusty
krusty@xackers.net
http://xackers.net |
 |
| |
|