|
|
gepost door: Wilko op 21/01/08 10:25 |
|
 |
|
Hee, dat Gauley Fest weekend waren wij ook op de Gauley aan het varen! Klara voer mee op de shredder van een van onze Amerikaanse vrienden. Ze voeren daar dagelijks busladingen rafters de rivier af, maar het ging inderdaad regelmatig mis bij de grotere stroomversnellingen. Sweets is wel een apart geval, omdat je er redelijk makkelijk bij kunt komen, dus de hele oever staat dan vol met joelende en schreeuwende toeschouwers. Als je daar brast dan is de kans redelijk dat je foto of film later op het internet opduikt! :-) |
 |
| Kijk ook naar de mogelijkheden, en niet alleen naar de beperkingen. |
|
|
|
gepost door: Wilko op 23/01/08 21:42 |
|
 |
Tja, als het op het water mis gaat en iemand heeft een camera bij de hand:
http://www.youtube.com/watch?v=aBkvRJjlZUM
(niet voor mensen met zwakke maag! ;-) ) |
 |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 24/01/08 02:35 |
|
 |
Wilko schreef op 23/01/08 21:42:
(niet voor mensen met zwakke maag! ;-) )
Gaat er nu op 2.30 iemand zwemmen en zit dan diegene die met de lijn klaar zou moeten staan net te poepen? Hij trekt wel ineens snel zijn broek omhoog, gatverdamme.
roosmcd heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 24/01/2008 20:04 |
 |
| Manos esto var a lastimar |
|
|
|
gepost door: Wilko op 24/01/08 10:39 |
|
 |
roosmcd schreef op 24/01/08 02:35:
Wilko schreef op 23/01/08 21:42:
(niet voor mensen met zwakke maag! ;-) )
Gaat er nu op 2.30 iemand zwemmen en zit dan diegene die met de lijn klaar zou moeten staat net te poepen? Hij trekt wel ineens snel zijn broek omhoog, gatverdamme.
Daar lijkt het inderdaad wel op... |
 |
|
|
|
gepost door: Wilko op 24/01/08 21:05 |
|
 |
roosmcd schreef op 24/01/08 20:40:
http://www.youtube.com/watch?v=sn8TfcmGoys
Hmmm.... daar zou ik toch niet zo inspringen.
Ik ook niet, zeker niet als je de tekst aan het einde van dat stukje leest: de tweede keer ging zijn spatzeil open, ging de boot alleen naar beneden en bleef hij in het verval hangen! Bij het redden van de boot raakten ze bijna nog een boot kwijt!
Jammer dat ze dat niet hebben gefilmd!
|
 |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 25/01/08 20:08 |
|
 |
|
Je moet gewoon zorgen dat je altijd een draaiende videocamera bij je hebt want dat scheelt je een hoop gezeur naderhand. |
 |
|
|
|
gepost door: digger op 28/01/08 11:25 |
|
 |
Je zit er gewoon op te wachten dattie met zijn gebit op het hek knalt.
Helaas... |
 |
| |
|
|
|
gepost door: freeflower op 28/01/08 11:26 |
|
 |
hee,
toen ik nog een klein kajakkertje was heb ik ook eens zo een golf gehad maar werd 2 meter recht om hoog gegooit. probeer het nu nog steeds een keer over te doen maar denk dat ik wat te zwaar ben geworden.
greets remi |
 |
| www.europagaai.nl - www.kajak.nl |
|
|
|
gepost door: Wilko op 28/01/08 13:19 |
|
 |
michielv schreef op 28/01/08 10:49:
http://www.youtube.com/watch?v=tOix9-AXC0A&feature=related
Zo moet een himalaya start dus niet
Ik kan me de eerste kanotocht met een Coleman canadees op de Dommel nog wel herinneren, iets meer dan 20 jaar geleden. Na van de grens af tot bij Eindhoven te zijn gevaren (mag nu nit meer) was iedereen redelijk overmoedig. Bij de Genneper molen aangekomen stapten een stuk of zes scouts in de kano, en gleden van de stuw af. De hele boot werd ondersteund door de glijbak, dus toen de voorpunt het water raakte gebeurde precies hetzelfde als in dat filmpje: hij bleef rechtdoor gaan, onder water! Zes zwemmers... :-) |
 |
|
|
|
gepost door: Wilko op 29/01/08 16:34 |
|
 |
Deze heeft ook een aantal pijnlijke sutuaties, vooral vanaf het stukje Green Narrows Race en LVM:
http://www.youtube.com/watch?v=yFqz6Ap05_A |
 |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 06/03/08 21:43 |
|
 |
Zo op de website te zien, bieden ze daar ook tochten voor aan. Dat is weer eens wat anders, topoduo playboaten in Siberie . |
 |
|
|
|
gepost door: Wilko op 06/03/08 21:46 |
|
 |
roosmcd schreef op 06/03/08 21:43:
Zo op de website te zien, bieden ze daar ook tochten voor aan. Dat is weer eens wat anders, topoduo playboaten in Siberie .
Nou, inderdaad! Op dat nivo zeker! :-) |
 |
|
|
lennart
www.kanoshop.nl
|
gepost door: lennart op 11/03/08 07:56 |
|
 |
http://www.vimeo.com/768152
on met william nealy te spreken
enjoy the flood.....
en ik denk 6 maanden oefenen voor mij. |
 |
| tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 12/03/08 21:37 |
|
 |
En nog een verzoek, heeft iemand nog het filmpje van een cartwheel met een C2 slalomboot of weet waar dat filmpje staat? Ik kan het helaas niet meer vinden .
Misschien alvast even waarschuwen voor de mensen die het nu zelf willen gaan proberen dat dit volgens mij een zelf gebouwde (verbouwde?) boot was waar je met de ruggen naar elkaar toe zat. Het zal ook wel een stuk korter dan een standaard boot zijn geweest.... |
 |
|
|
|