dat klopt, dat het gat niet het lastigste is, maar ze zijn leuk bezig zo , en als nu 0.01% van de tmf kids in een kano gaat zitten dan schrikken de meeste verenigingen zich lam van de aanmeldingen:)))
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
lennart schreef op 05/09/08 00:08:
dat klopt, dat het gat niet het lastigste is, maar ze zijn leuk bezig zo , en als nu 0.01% van de tmf kids in een kano gaat zitten dan schrikken de meeste verenigingen zich lam van de aanmeldingen:)))
Daar heb je zeker een punt!
Aan de andere kant vraag ik me in dat soort gebieden (Durance, Soca, Inn) wel eens af of de sport internationaal gezien niet te groot begint te worden. Meer beoefenaars heeft zeker zijn voordelen bij gevechten met de overheid en energiebedrijven om bepaalde rivieren open te houden, maar het wordt ook wel erg druk op het water...
Kijk ook naar de mogelijkheden, en niet alleen naar de beperkingen.
Voor een deel heb je daar gelijk in. er zijn zoveel rivieren , die ook erg mooi zijn waar je bijna niemand tegenkomt. en de kunstmatige wildwaterbaan is ook fijn.
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
michielv schreef op 03/12/08 09:57:
Ga even naar de batavieren homepage en kijk bij het kopje "Video: Schotland november 2008, You'll be fine!!! "
De link klopt op zich wel maar ws. moet die in de batavierensite geopend worden oid.
Die link naar de batavieren werkt als een trein, maar daar har JR het waarschijnlijk niet over. Hij had oorspronkelijk een link naar zijn eigen site geplaatst, en die werkte inderdaad niet.
Kijk ook naar de mogelijkheden, en niet alleen naar de beperkingen.
sinds kort hebben we bij Plane een waterdicht cameraatje ,
Op onze site: http://www.wildwateracademie.nl kan je de eerste experimenten zien.
Onder de rubriek filmpjes vind je nog meer Dutch Water Dreams plezier
(o.a. de nieuwjaarsduik en "ijstijd", een memorabele trainingssessie na eerst een wak te hebben gehakt...)