|
|
gepost door: Wilko op 01/05/10 15:58 |
|
 |
Oei, dat hij die hond "Bull Sluice" op de Chattooga laat zwemmen! Daar zitten een stel lelijke potholes in, waaronder "decapitation rock", net naast waar die hond naar beneden komt.
Daar komt nog bij dat er in dat stuk Chattooga een paar pittige onderspoelingen en siphons zitten...
Wilko heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 01/05/2010 16:00 |
 |
| Kijk ook naar de mogelijkheden, en niet alleen naar de beperkingen. |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 01/05/10 19:56 |
|
 |
Wilko schreef op 01/05/10 15:58:
net naast waar die hond naar beneden komt.
Die hond heeft gewoon de rivierbeschrijving goed gelezen.
http://www.youtube.com/watch?v=ZiUVhvty5gE
Volgens mij werkt zo'n newfoundlander beter dan een werplijn |
 |
| Manos esto var a lastimar |
|
|
|
gepost door: Wilko op 01/05/10 20:05 |
|
 |
roosmcd schreef op 01/05/10 19:56:
Volgens mij werkt zo'n newfoundlander beter dan een werplijn 
En als ik even uit eigen ervaring spreek: in Tsjechie is het gebruik van een werplijn ook nog lang niet zo vanzelfsprekend als hier! :-) |
 |
|
michielv
kanojogger @ www.start2paddle.nl
|
gepost door: michielv op 30/09/10 06:39 |
|
 |
"this is not grade2"
Maar ik vond het stoer dat ze het toch deed, al wil ik niet weten wat ze gaat roepen als zij ooit gaat bevallen
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
|
gepost door: Wilko op 02/10/10 10:41 |
|
 |
roosmcd schreef op 02/10/10 10:07:
Zo te zien kun je nog goed slalommen in Tacen bij hoog water:
Wij waren een week of twee geleden in Ljubljana, en toen stond het water zo hoog dat je in de straten ook prima kon slalommen. :-)
We kregen ongeveer 20cm regen in 18 uur... Op 1 toegangsweg na waren alle wegen die Ljubljana in en uit gingen afgesloten! Wel lekker op de Soca en Koritnica gevaren. :-)
Voor het eerst een videocamera (contour-HD) mee het water op genomen. Ik moet de beelden nog bewerken en online zetten, maar de eerste indruk van de video was wel goed. |
 |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 02/10/10 22:05 |
|
 |
Wilko schreef op 02/10/10 10:41:
Wij waren een week of twee geleden in Ljubljana, en toen stond het water zo hoog dat je in de straten ook prima kon slalommen. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=7OjipBe2s-I
Ik kreeg op het werk commentaar dat ik van de week een K1 en een C2 op mijn dakdragers had liggen, je weet het dus maar nooit.
Wel lekker op de Soca en Koritnica gevaren. :-)
Heb je dan de complete Koritnica in 5 minuten afgevaren of viel de waterstand daar nog wel mee? |
 |
|
|
|
gepost door: Wilko op 10/10/10 21:53 |
|
 |
roosmcd schreef op 02/10/10 22:05:
Wilko schreef op 02/10/10 10:41:
Wel lekker op de Soca en Koritnica gevaren. :-)
Heb je dan de complete Koritnica in 5 minuten afgevaren of viel de waterstand daar nog wel mee?
Er stond iets van 2 meter op de Soca (Zaga) toen we eenmaal de Koritnica gingen doen, dus een leuke waterstand, maar niet extreem. Dat heb ik een paar jaar geleden wel eens meegemaakt,maar toen hadden we ook op de Soca water dat ruim tot in de bomen stond. Nu deden we de Soca bij iets van 2,5m of zo, en dat is een stuk makkelijker op de stukken die normaal juist wat moeilijker zijn (Zoals de stroomversnelling net na Srpenica 2 en die net voor het uitstapppunt bij Trnovo). |
 |
|
michielv
kanojogger @ www.start2paddle.nl
|
gepost door: michielv op 14/11/10 14:02 |
|
 |
Wow, wil ik thuis hebben: http://www.youtube.com/watch?v=vFPsvLm-LWg
Of op zijn minst een tuin die groot genoeg is
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 24/02/11 19:22 |
|
 |
En vanuit soulboater een heleboel Tsjechische vaarders^h^h^hzwemmers:
http://www.youtube.com/watch?v=XIU4ucJhkUI
Check 5:04, een plastic C2 (is dat een Canoah America C2?). Dat zijn natuurlijk de betere boten
roosmcd heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 24/02/2011 23:02 |
 |
|
|
|
gepost door: Wilko op 24/02/11 21:34 |
|
 |
roosmcd schreef op 24/02/11 19:22:
En vanuit soulboater een heleboel Tsjechische vaarders^h^h^hzwemmers:
Check 5:04, een plastic C2 (is dat een Canoah America C2?). Dat zijn natuurlijk de beter boten 
Dat is een filmpje van raft.cz, een populaire site voor vaarders in CZ.
Op de Vavrinec beek heb je net zoals op een aantal andere Tsjechische beken en rivieren altijd van dat soort toestanden. Hele volksstammen met de meest rudimentaire uitrusting die zich met ware doodsverachting overal vanaf gooien.
Het verbaast me na bijna elf jaar op Tsjechische beken en rivieren varen nog steeds dat er niet meer slachtoffers vallen tijdens dergelijke dagen. |
 |
|
|
|
gepost door: Daniel op 28/02/11 10:32 |
|
 |
|
haha. leuke vermakelijke filmpjes! |
 |
| |