Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 26/09/04 16:55
Hey mensen,

Mijn nieuwe autotje 8)

image not available
image not available

Ik heb dus gisterochtend mijn nieuwe auto opgehaald. Een Renault Laguna Break uit 1998 en hij is perfect

Nu hoopte ik erop dat de allesdragers van mijn pa zouden passen, maar hij grijpt naar mijn inziens niet stevig genoeg om de railing. Ik denk dat als ik flink moet remmen hij enkele cm;s naar voren zou kunnen kopen. Hij grijpt er niet helemaal omheen dus!.

Wie weet welke dakdragers ik wellicht wel zou kunnen kopen en liefst zo goedkoop mogelijk want de auto was al duur genoeg 8)
Kanoforummer

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
Boogieman
Riot - Boogie
gepost door: Boogieman op 26/09/04 17:30
Ah, mijn vraag in dat andere topic was dus een beetje overbodig...

Maareh, GEFILICITEERD dus. Het lijk mij een heele fijne. Ik zal eens kijken of ik nog kan zien wat voorn merk dakdragers wij hebben.

Grtz,
Luuk

Let's Boogie baby!
Boogieman
Riot - Boogie
gepost door: Boogieman op 26/09/04 18:04
Het merk is: Rack-System

Wij hebben ze bij AB gekocht. de prijs weet ik alleen niet meer zo uit m'n hoofd. (60 euro's ofzo geloof ik)

Heb je www.marktplaats.nl al geprobeerd?

Grtz,
Luuk

Let's Boogie baby!
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 26/09/04 18:28
Hey thx

Wieweet de volgende keer als we richting familie gaan even langs AB rijden. Is wel een boel geld 60 euro voor 2 stukjes ijzer maar dat moet dan maar

Wij hebben zelf Thulle Universele allesdragers maar die grijpen dus gewoon niet goed eromheen. Wellicht vliegt de boel dan zo de lucht in..

Ik heb op marktplaats gekeken en alles is ook niet echt in de buurt en als je dan nog niet zeker weet of het past is het een boel geld er even voor jan joker heen te rijden :x
Kanoforummer
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 26/09/04 19:45
Gefeliciteerd! Mooie wagen, daar past een Disco in

Ik heb ook van die dakrails en ooit eens voor weinig bij Halfords een setje dakdragers voor dakrails gekocht. Uiteindelijk gebruik ik daar nog de klemmen van in combinatie met de stangen van mijn Thule set (van mijn vorige auto, een Toyota).

Als je Thule set uit van die losse componenten bestaat zou je kunnen kijken of je bij Halfords de klemmen los kunt krijgen.

60 euro is trouwens niet veel voor een setje dakdragers: een complete Thuleset kost 175 euro

If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 27/09/04 10:43
OKey

Bij AB kosten de dakdragers 89 euro (met slot). En dan nog 2 kanobeugels (ik kies waarschijnlijk voor zon rechtop staand geval want daar kast mijn boot beter tegen aan.
Is bij elkaar toch weer 150 euro :x
Kanoforummer
RonnyF
gepost door: RonnyF op 23/02/05 12:33
Misschien kun je er een stuk rubber tussen klemmen?
Dan verschuift het ook niet meer. oeps beetje laat

RonnyF heeft dit bericht gewijzigd
R.F
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 23/02/05 12:42
Thule dragers zijn over het algemeen wel erg goed, dus jammer dat ze niet passen. Zaken als Halfords hebben meestal goedkope varianten, die desondanks prima werken. Ik rij al een paar jaar met een redelijk goedkoop setje rond en heb nog maar weinig klachten.

Marktplaats zou ik voorzichtig mee zijn. Er komen nogal wat krachten op die dingen te werken, ik zou er niet teveel risico mee willen lopen. Dakdragers zijn een relatief geringe investering, zeker als je naar de benzinekosten van tegenwoordig kijkt..
www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 23/02/05 16:06
Ik heb inmiddels allang een paar goede dragers bij halfords vandaag.. Ik zet hier een slotje op. beetje oud topic
Kanoforummer
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.