Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
asscObra
dirtyharrytattoos.com
gepost door: asscObra op 02/06/07 10:45
Het nieuwe kanoseizoen gaat al weer bijna beginnen. Het is dus weer tijd voor de verkiezing van KanoBejaardeNL 2007. Wie o wie gaat deze zwaargewilde titel naar binnenslepen. Het gaat hier niet alleen om het uiterlijk, maar het gaat er ook om in hoeverre deze bejaarde bezig is met zijn discipline, en of hij ook echt wat bereikt/heeft bereikt dit jaar of de afgelopen tijd.
Breng uw stem uit: Wie wordt KanoBejaardeNL 2007???

ps tom is uitgesloten van deelname.
www.de-batavier.nl www.nirjhara.tk

Reacties (2 van 2 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 05/06/07 10:42
Ik maak het zondag goed met Harry
--- www.waizfisz.nl ---
asscObra
dirtyharrytattoos.com
gepost door: asscObra op 05/06/07 10:48
WaizFisZ schreef op 05/06/2007 09:45:
Dan trek ik bij deze m'n nominatie voor Harry in en stem op Leo!
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! ik heb duidelijk geen geluk, zat van de week al vast op de kanosteiger met mn wandelstok tussen 2 planken, heb daar 4 uur gestaan tot een toevallige voorbijganger mij heeft losgemaakt.
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 05/06/07 11:26
Ik heb je al eerder gewaarschuwd maar ik zal het nog maar een keer doen:

KOOP

EEN

ROLLATOR!!!

eens gaat het fout, en dan is het weer huilen, en dan moeten wij het zeker weer oplossen! Het is leuk dat je een ijdeltuit bent die niet wil toegeven dat hij ouder wordt, 'met mijn wandelstok kom ik overal', 'ik ben alleen maar een beetje schram', maar je ziet hoe fout het kan gaan!

www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 05/06/07 11:52
ik denk dat een boatercross op dwd goed is om de krasse knarren zich te profileren. dus trek die agenda's en harken maar.

nu alleen nog een bergje taifuns vinden daar zullen ze zich toch het beste in thuis voelen. of moeten we op zoek naar wat verdons.

tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 05/06/07 11:57
Harry ik heb nog een rollator over. Trouwens, ga jij het wel redden dan helemaal naar het dakterras of moet in een plaatsje in de woonkamer van Kim Holland voor je reserveren een paar huizen verder?
--- www.waizfisz.nl ---
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 05/06/07 12:21
Je hebt toch wel een traflift, neem ik aan? Anders gaat het lastig worden...

image not available
Wilko
http://kayaker.nl
gepost door: Wilko op 05/06/07 15:27
asscObra schreef op 05/06/2007 10:48:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! ik heb duidelijk geen geluk, zat van de week al vast op de kanosteiger met mn wandelstok tussen 2 planken, heb daar 4 uur gestaan tot een toevallige voorbijganger mij heeft losgemaakt.

Ja, vast! ;-)

Je bedoelt dat je gewoon was vergeten waar je was en je kon in die demente bui niet meer bedenken waar je heen moest! Dat het vier uur heeft gekost om je dat te herinneren is heel normaal op die leeftijd hoor! :-D
Kijk ook naar de mogelijkheden, en niet alleen naar de beperkingen.
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 05/06/07 16:17
Nou.... ik denk dat Korsakoff eerder voorbij is gekomen, dan dementie, als ik Harry een beetje inschat
tineke
gepost door: tineke op 05/06/07 16:52
http://www.youtube.com/watch?v=tu_cajjDbNc
Wilko
gepost door: Wilko op 05/06/07 19:51
Shtinky_puddin schreef op 05/06/2007 16:17:
Nou.... ik denk dat Korsakoff eerder voorbij is gekomen, dan dementie, als ik Harry een beetje inschat

Dementie en het Korsakoff syndroom gaan prima samen! :-)
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 05/06/07 20:04
Hmmm, interessant. Als je door je Korsakoff vergeet dat je dement ben, herinner je je dan alles weer? En zo ja, hoe kun je dan door de Korsakoff vergeten dat je... Oh boy, dit wordt weer woelen en draaien de hele nacht voor mij

asscObra
dirtyharrytattoos.com
gepost door: asscObra op 05/06/07 21:31
Wilko schreef op 05/06/2007 15:27:
[...]

Ja, vast! ;-)

Je bedoelt dat je gewoon was vergeten waar je was en je kon in die demente bui niet meer bedenken waar je heen moest! Dat het vier uur heeft gekost om je dat te herinneren is heel normaal op die leeftijd hoor! :-D
gelukkig had ik een dikke luier om , anders had ik helemaal voor lul gestaan.... stel je eens voor 4 uur op een steiger, vastzitten, joelende kinderen om je heen , niet meer weten waar je heen moet, en dan je broek nog volschijten ook ....euhm, wat wilde ik hier ook weer mee zeggen???.....
criss
gepost door: criss op 05/06/07 21:59
Ja hallo,
ik wil me toch ff mengen in de strijd voor kanobejaarde 2007. Ten eerste hebben ze me galblaas pas weggehaald op me 35ste, ik vaar lately nooit, en ik heb me S8 ingerolen voor een schip( zie foto in me album ). Dussuhhhh stemmen ! Ben al eerder me titel voor post van de maand kwijtgeraakt en wil snotdomme ook wel eens wat winnen hier

edit: en ik ben bijna helemaal kaal

criss heeft dit bericht gewijzigd
criss
Wilko
gepost door: Wilko op 05/06/07 23:15
asscObra schreef op 05/06/2007 21:31:
[...]gelukkig had ik een dikke luier om , anders had ik helemaal voor lul gestaan.... stel je eens voor 4 uur op een steiger, vastzitten, joelende kinderen om je heen , niet meer weten waar je heen moet, en dan je broek nog volschijten ook ....euhm, wat wilde ik hier ook weer mee zeggen???.....

Misschien voor de volgende keer je naam, adres en telefoonnummer van het bejaardentehuis op je hand tattooeren?
(en nog een keer in spiegelbeeld op je voorhoofd, voor als je toevallig net voor een spiegel staat als je last van amnesie krijgt! :-) )
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 07/06/07 00:07
Alsof Harry zichzelf zou laten tatoeeren... hahahaha
asscObra
dirtyharrytattoos.com
gepost door: asscObra op 07/06/07 20:39
jij bent eigenlijk aan de beurt rolph, wat dat je van de beruchte "foto van tim" groot op je rug? maak je gelijk je sexuele voorkeur bekend...
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 07/06/07 21:10
Als dat mijn sexuele voorkeur zou zijn, zou dat natuurlijk het laatste zijn wat ik op mijn rug tatoeer... Dat leidt alleen maar af als ik op de knieen zit Die concurrentiestrijd durf ik helemaal niet aan te gaan

michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 08/06/07 19:50
Stephen schreef op 02/06/2007 13:36:
Ik stem voor MichielV.. Die is toch goed bezig op zijn leeftijd van jawel 109, kan als geen ander blunten en spuugt er zelf wat mistery moves uit!

Gelukkig, ben ik niet voor niets deze week jarig geweest en dus alweer een jaartje ouder

Beetje off-topic maar deze week heeft Nienke heerlijk naar de DVD's "This is the Sea" delen 2 en 3 zitten kijken. Het mooiste was dat ze er zelf om vroeg en de hele tijd uit zat te kijken naar "in de lucht" (het moment dat ze met een zeekayak gingen loopen). Dat wordt wel wat . In ieder geval heeft ze heerlijk in het zwembad gespeeld en ze was er bijna niet meer uit te slaan... Waterliefhebber in de dop dus. Mochten we nog een verkiezing "KanoPeuter2007" willen houden

michielv heeft dit bericht gewijzigd
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 08/06/07 21:44
Laten we nou niet met KanoPeuterNL2007 beginnen, want het wordt wel een beetje veel voor Tom dan...
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.