|
|
gepost door: Stephen op 04/10/04 11:46 |
|
 |
Nieuwe week.. nieuw topic
Luuk? Al wat beter zou mooi zijn.
Ik probeer vrijdag vrij te houden, als de golven wat worden deze week wil ik dan wel gaan varen. Zaterdag moet ik al vlakwater varen en misschien kan ik dat wel afzeggen maar liever nog even niet.. Zondag is ook nog een optie
|
 |
| Kanoforummer |
|
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
|
gepost door: michielv op 04/10/04 11:56 |
|
 |
Zondag wordt hem voor mij niet (kraamvisite, verjaardag), misschien zaterdag.
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
|
gepost door: Stephen op 04/10/04 15:12 |
|
 |
|
Moet ook af en toe gebeuren 8) |
 |
| Kanoforummer |
|
|
|
gepost door: Boogieman op 04/10/04 16:08 |
|
 |
Vrijdag, zaterdag (heb 'svonds wel een etentje) en zondag lijkt mij een goede optie! Ik voel me al wat beter namenlijk (ben tegen die tijd weer helemaal de oude hoop ik) en heb zin om weer los te gaan.
Woei!
Luuk
|
 |
| Let's Boogie baby! |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 04/10/04 16:13 |
|
 |
We hebben het al in 1 dagje gepropt, is meteen een goede smoes om overal niet al te lang te blijven
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
|
gepost door: Stephen op 04/10/04 16:38 |
|
 |
Luuk,
laten we dan maar kijken wat het vrijdag doet.. dat lijkt me wel leuk |
 |
| Kanoforummer |
|
|
|
gepost door: Boogieman op 05/10/04 16:16 |
|
 |
Lex is vrijdag rond een uur of 16:00 bij ter Heide begreep ik. Misschien leuk om ook daarheen te gaan?
Ik zal eens even kijken hoelaat het dan vloed is enzo.
Luuk
|
 |
| Let's Boogie baby! |
|
|
|
gepost door: Boogieman op 05/10/04 16:26 |
|
 |
Vrijdag is het 10:30 vloed en 18:00 weer eb in H v Holland...
Met wo en do zw 4 en 3.
vr var2
L
|
 |
| Let's Boogie baby! |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 05/10/04 21:10 |
|
 |
16:00 zal wel lukken denk ik, lijkt me cool |
 |
| --- www.waizfisz.nl --- |
|
|
|
gepost door: Stephen op 05/10/04 22:55 |
|
 |
Liever rond een uurtje of 3 (15:00) Maargoed als wij bezig zijn zien we jou natuurlijk wel verschijnen..
Ik denk namelijk dat het anders snel te eb zal zijn |
 |
| Kanoforummer |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 06/10/04 14:50 |
|
 |
Je herkent Lex aan de gele BlissStick waar je in hebt leren eskimoteren
Lex, gaan we zaterdag nog varen? Of zal ik toch maar misbruik maken van die extra vrije dag die ik bleek te hebben?
|
 |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 06/10/04 15:21 |
|
 |
Ik ben om half 4 vrij dus eerder dan 4 uur ben ik er echt niet. Het vaart trouwens prima met laag water, heb ik zondag ook gedaan en de golven waren perfect! Michiel: Ik ben wel van plan om te gaan zaterdag (donderdag avond ook misschien trouwens)
PS.. Zaterdag is het hoogwater rond 13:00 dus dat lijkt me wel een coole tijd om te gaan. |
 |
|
|
|
gepost door: Boogieman op 06/10/04 15:56 |
|
 |
Misschien, misschien ben ik er zaterdag ook wel weer bij...
Right on! :x
Luuk |
 |
| Let's Boogie baby! |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 07/10/04 07:44 |
|
 |
Het plan is nu om vandaag een uurtje langer door te werken, morgen vroeg te beginnen en dan rond 4 uur er te zijn
Dan ben ik er zaterdag trouwens niet want het wordt weer een druk weekend .. |
 |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 07/10/04 08:20 |
|
 |
|
Als...... Er vrijdag nog wat van de branding over is |
 |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 07/10/04 08:47 |
|
 |
Ja hey, ik heb er net zo'n zin in joh!
Humm, als ik de voorspellingen van windguru mag geloven is het vanavond erg lekker maar morgen een stuk minder. Nou ja, rijkswaterstaat in de gaten houden en dan beslis ik morgen wel of het de moeite waard is. Anders ga ik gewoon vroeg naar huis en probeer ik het zaterdag.
|
 |
|
|
|
gepost door: Stephen op 07/10/04 09:11 |
|
 |
|
Naja.. dat het helemaal niks meer is kan ik me niet zo bij voorstellen.. zal vast nog wel anderhalf metertje overblijven en ook daar kan ik me prima bij vertoeven |
 |
| Kanoforummer |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 08/10/04 07:33 |
|
 |
Tis nu toch (volgens rijkswaterstaat) onder de meter gezakt en het is compleet windstil. We houden het in de gaten! ik ga er zowiezo wel naartoe, al is het maar om ffies te kijken |
 |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 08/10/04 08:10 |
|
 |
|
Volgens de voorspellingen van windguru zou het na 2 uur vanmiddag weer boven de meter uit moeten komen. |
 |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 08/10/04 08:16 |
|
 |
WE GAAN GEWOON! Yessssss.. hahahaha Dan zitten er zeker mooie bij en als we lang moeten wachten dan kletsen we gewoon wat ofzo. Zal ik kaarten meenemen?
PS. Ik ben van plan om voor mn digitale camera SONY-V1 een onderwaterhuis of zak te kopen zodat ik m eens kan meenemen op zo'n dag het water op en dan ter plekke een paar foto's kan maken. (ik bind m wel vast aan m'n kano dan ) |
 |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 08/10/04 12:03 |
|
 |
Er staat af en toe wel een leuk krulletje zo te zien en de wind begint aan te trekken!
image not available |
 |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 08/10/04 19:22 |
|
 |
Was best lekker vanmiddag Luuk en Stephen, leuk jullie ontmoet te hebben. Luuk : Jammer van dat zwemmen (ik ook).... Is bijna vermoeiender dan het Kayakken.... |
 |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 08/10/04 20:32 |
|
 |
Yep, was erg gezellig. Jammer dat ik dit weekend al weer helemaal volgeboekt zit maar binnenkort zeker weer!
|
 |
|
|
|
gepost door: Boogieman op 10/10/04 10:18 |
|
 |
Wie gaat er vandaag (zondag) nog varen?
Ik wil naar zee maar alleen peddelen is ook maar alleen...
Lex: Ik heb gister nog even op vlak water geprobeerd. En jawel... dat ging primma. Alleeen eskimoteren linksom is nog lastig. Dat zal in de branding dus helemaal wel niet gaan.
Ik denk dat ik van de winter toch nog maar eens een cursusje in een zwembad ga volgen. Gewoon om het er echt goed in te stampen.
Grtz,
Luuk |
 |
| Let's Boogie baby! |
|
|
|
gepost door: Stephen op 10/10/04 23:53 |
|
 |
Wij gingen dus brandingvaren en mooi was het he luuk!! met een krachtige oosterwind echt een superzee met holle cleane golven.. Echt jammer dat Ralph en niet bij kon zijn want met "zijn" kano zou dat echt genieten zijn geweest!
Echt flinke stuiters gemaakt op het water.. tjonge :x |
 |
| Kanoforummer |
|
|
|