Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 31/07/07 14:42
Dit zag ik net op nu.nl:
Jonge kanovaarder vermist in Zuiderpark

Is dat toevallig bij de Windhappers in de buurt?

Hoe vervelend ook is het niet echt heel handig om een 5 jarig kind zonder toezicht te laten varen en/of spelen in/om water.

Hopelijk vinden ze het knulletje geheel in orde en zit hij ergens lekker aan een glaasje limonade..

If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 31/07/07 14:46
Nee Michiel dat is midden in de stad bij het oude ADO Den Haag stadion. Helaas gaan er daar vaak bepaalde bevolkingsgroepen het water op en in die van nature niet in het bezit zijn van zwemdiploma's. Er verdrinken daar regelmatig kinderen omdat ouders er niet bij zijn of omdat ze niet opletten.
--- www.waizfisz.nl ---
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 31/07/07 15:09
Hij is gevonden.
--- www.waizfisz.nl ---
michielv
gepost door: michielv op 31/07/07 15:21
Ja, ik zag het ook net.
"
DEN HAAG - Het vijfjarige jongetje dat in het Haagse Zuiderpark is zoekgeraakt, is gevonden. Hij is uit het water gehaald van de kanovijver die door duikers van de brandweer werd doorzocht. Over zijn toestand is nog niets bekend.
Het kind was aan het varen op de kanovijver. Gehuld in zwembroek, is hij daar voor het laatst gezien. Zijn twee zusjes raakten hem opeens kwijt. De meisjes zijn daarna naar het politiebureau gehold.
"
Jenii
gepost door: Jenii op 31/07/07 16:38
als ik het zo hoor had hij ook geen zwemvest aan... wat bij ons op de vereniging in ieder geval ook op vlakwater verplicht is voor alle leeftijden maarja triest verhaal
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 31/07/07 22:03
Je onderschrift is hier niet zo gepast Jenii, het ventje is helaas verdronken RIP
--- www.waizfisz.nl ---
michielv
gepost door: michielv op 31/07/07 22:30
Erg tragisch, ik wens de ouders veel sterkte toe.

De "discussie" op nujij.nl vind ik trouwens wel allebelabberdst en smakeloos. Allemachtig, wat een lariekoek komt er uit sommige toetsenborden.
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 31/07/07 22:35
michielv schreef op 31/07/2007 22:30:
Allemachtig, wat een lariekoek komt er uit sommige toetsenborden.

Volgens mij is dat de eerste keer op internet geconstateerd in ehm 1991 of zo?

Eén van mijn favoriete quotes gaat over statistiek en aapjes... Geen zin om hem er bij te zoeken, maar basiccaly kwam het er op neer dat als je maar oneindig veel aapjes oneindig lang op een toetsenbord laat slaan, de wet van de grote getallen zou dicteren dat één van die aapjes 'per ongeluk' de werken van Shakespeare zou typen. Weinig veelzeggend en bovendien onjuiste aanname, maar de toevoeging ergens rond de eeuwwisseling maakt hem briljant:

'and since the invention of the internet, we now know this is not true...'

Shtinky_puddin heeft dit bericht gewijzigd
www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl
Jenii
gepost door: Jenii op 01/08/07 00:39
WaizFisZ schreef op 31/07/2007 22:03:
Je onderschrift is hier niet zo gepast Jenii, het ventje is helaas verdronken RIP

ja nu ik het zo zelf is overlees is hij inderdaad totaal niet gepast Sorry
zal is ff een andere opgraven uit me hoofd
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
gepost door: WaizFisZ op 01/08/07 09:20
Zie hier het hele verhaal.
http://www.brandweerdelft.nl/d8/?p=1749
Er wordt niet over een kano gesproken. De vijver waar het in gebeurde is echter "de kanovijver"
--- www.waizfisz.nl ---
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 02/08/07 00:14
Lijkt inderdaad niet kano-gerelateerd. Niet minder vervelend voor de betrokkenen, mind you, maar verder in het rijtje kanovijver-koninginnesoep-ehm waarom kan ik nou nergens op komen? Er zijn er nog meer... Anyhow, wel op pardon in een kanovijver dus, maar zonder kano's...

Zwemles, jongens. Zwemles. Eén van de betere overheidscampagnes hier in Rotterdam, vorig jaar. Andere cultuur, andere gewoontes, maar die slootjes blijven diep...
www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.