|
|
gepost door: krusty op 20/10/04 03:44 |
|
 |
Kijk, dit bedoel ik ! Alles op de eerste pagina is overigens supergoed. Alles in de top 3 is volgens mij evenredig aan de eerste plaats overigens.
Wordt tijd dat we links gaan exchangen Links die niet ergens verborgen zitten in de 10de-click na de home-pagina, maar die op de homepagina zelf staan.
Google hecht immers veel belang aan die links (aan de links die een andere site naar jou maakt ... ze hebben daar een ingewikkeld systeem voor ... hoe belangrijker de site die naar jou linkt, hoe meer die link telt ... pageranking noemen ze dit geloof ik).
Ik kan wel iets verzinnen dat Nederlandse en Belgische bezoekers aan mijn site, jouw site op mijn homepagina zien ... kun jij dit ook voor mij (voor jou is 't wat makkelijker ... al je bezoekers zijn sowieso uit Nl en Be ... bij mij ligt dat "net" ietsje anders)
Overigens doet 't mij nog steeds verrassen dat Nederland qua webbezoek aan mijn site zeer hoog in de ranking staat, als je 't vergelijkt met andere europese landen. Enkel the UK doet 't beter.
Heeft volgens mij veel met talenkennis te maken. Voor de meeste Nederlanders is Engels geen probleem, voor duitsers, fransen, italianen ed is dit wel vaak een probleem. Blijf me hierover verbazen. Deze zomer zat ik veel in een internet-cafe in Frankrijk, en ik was iedere dag weer verbaasd dat de jonge gasten ginder weliswaar wel engels kunnen, maar dat het echt NIET goed was.
Zo zat er dagelijks een kerel naast mij die 1 of ander spel aan 't spelen was. Hij had op een dag de allernieuwste versie van een spel, maar in 't engels (1 of ander shoot zo veel mogelijk van de andere dood spel). Heel knap en mooi (ben geen game-player ik). En hoewel hij het cool vond heeft ie er maar 1 keer mee gespeeld, tot 2 weken later hij de franse versie bemachtigd had, en toen zat ie er opeens wel dagelijks ermee te spelen. Je zou toch vermoeden dat op dat vlak engels en frans niet zoveel verschil uitmaakt. Kennelijk wel.
Maar los daarvan kan ik ook wel concluderen dat het bizar en leuk om zien is dat in het platste land van Europa wel degelijk heel veel wildwater vaarders zitten, een stuk meer dan bijv in België.
Een gegeven (veel Ned. wildwater vaarders) dat ook vanuit andere perspectieven bevestigd wordt. Komt waarschijnlijk omdat Nederlanders meer dan waar ook in Europa, graag gaan reizen vermoed ik.
Greetingz,
Krusty
krusty@xackers.net
http://xackers.net
PS: zit ik hier weer om 3u45 AM !! postjes te schrijven ... ik haat 't dat mijn bioritme helemaal naar de filistijnen is ... weer enkele uren proberen te slapen, en nu weer helemaal klaar wakker :(:( |
 |
| |
|