Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
haronah
gepost door: haronah op 29/08/07 10:33
Hi,
Ik ben 185, 85 kg, schoenmaat 42/43. Ik wil graag brandingvaren, freestyle (geen sot). Nog zeer beperkte ervaring, maar binnenkort les. Ik zoek nu een bootje. Budget ligt ongeveer tussen de 200 en 400 euro. Wie weet welk merk/type (tweedehands) kayak geschikt is? Dank alvast.
N.

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
idefix
gepost door: idefix op 29/08/07 22:04
die 185, daar staat geen eenheid bij. Als het "jaar" is, zou ik toch niet meer gaan brandingvaren...
Alle gekheid op een stokje: ik heb een Riot Air 60 gekocht voor 375 €. (Kun je zien op de rubriek "aangeboden", topic "Riot Air"). Ik ben echter een beetje overhaast geweest en zou me eigenlijk liever concentreren op waveski. Ik heb dit seizoen echter al twee bootjes gekocht en een derde gaat mn vrouw niet zien zitten. Daarom dat ik dat bootje verkoop voor dezelfde prijs. Voorwaarde is wel dat je het spatzeil erbij neemt (120 € nieuwprijs, 10 x gebruikt). Ik denk dat andere forumgasten kunnen beamen dat dit echt een koopje is. Het bootje is in goede staat.
En ik heb mij gewoon een beetje vergist van soort boot...
jona
gepost door: jona op 30/08/07 07:57
Ik denk ook dat het een goeie aankoop zou zijn. ik heb getwijfeld om die te kopen, maar ik zocht iets waar je ook wat rivieren kan mee afvaren.als je eens zoekt op wat review sites zie je bijna alleen maar positieve dingen over die Air.
http://www.boatertalk.com/reviews.php?productid=455

volgens mij is het een heel mooie prijs.
idefix
gepost door: idefix op 08/09/07 15:06
hallo, haronah, de riot is verkocht! Succes met het zoeken naar een andere. Waar ik mijn boot verkocht heb, verkopen ze er zelf ook. Ik denk niet te duur. Kayakclub Nirjhara in België. Vraag naar Wim.

idefix heeft dit bericht gewijzigd
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.