michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
|
gepost door: michielv op 20/10/04 14:24 |
|
 |
*LOL* Misschien omdat je er een DING mee kunt repareren? Dus niet noodzakelijk alleen een Surfboard?
Geintje, volgens mij is het Engelse "ding" in het Nederlands "buts".
Ik weet niet hoe groot het gaatje precies is maar een optie zou kunnen zijn (als het setje niet echt makkelijk is): koop Bison epoxy 2-componentenlijm, de grijze (is sterker en, heel belangrijk, kun je schuren). Maak een beetje aan, breng het op met een zakmes oid (niet dat meegeleverde lullige gele spateltje, daar kun je niets mee) en dek het af met een stukje plakband (zodat het mooi glad opdroogt en je vrijwel niet meer hoeft te schuren). Eventueel zou je dit ook met gewone epoxy hars kunnen doen, of kleurloze epoxylijm. Die laatste kun je denk ik ook wel (bij)schuren maar als je de reparatie met plakband afdicht krijg je al een heel glad resultaat. Maar wat ik ook te lullen, bij jou op de club zit zo'n beetje de beste polokano reparateur van heel Nederland!
Wel geinig trouwens, als je naar dit soort informatie op zoek bent kom je echt vanalles tegen, sites over het zelfmaken van skimboards, surfplanken enz. Leuk leesvoer 8)
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|