Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
ErikV
gepost door: ErikV op 10/04/08 22:31
Hoi voor degene die dit weekend in Helmond komen spelen of kijken.
hier een mooi linkje: ( speelschema, toernooiboekje, plattegrond van de velden, etc )

http://www.helmvaarders.nl/HWC2/default.asp?menu=52&content=27

------------------------------------
Hier de weersverwachting voor dit weekend :

Als je vrijdag aankomt lijkt het mooi weer. De zon zal zich af en toe vertonen maar met zo'n 13 graden wordt het lang niet zo warm als vorig jaar.
Het ideaal om je tentje te zetten en te genieten van de opening.

Zaterdag wordt het echter wisselvallig weer. Met geluk kan je een paar potjes spelen met je korte mouwen en je korte shirtjes.
Bewaar je lange anorakken en lange shirts echter voor zondag..
Zondag kan het flink tekeer gaan... Naast regen zal er hier en daar ook een modderpoel onstaan.. ( de locatie is net af en er moet nog hier en daar nog wat gras groeien ).

De plaatselijke weersverwachting van de kenners vindt je hier:
http://www.weeronline.com/cgi-bin/regframe?3&LANG=nl&PLZ=5701&PLZN=Helmond&PRG=citybild

Tot snel!!!

ErikV heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 10/04/2008 22:33
Je bent een rund... Als je met je kano stunt!!

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
exocomp
gepost door: exocomp op 13/04/08 21:54
hit 2008

was supper tof en met dat weer viel het reuze mee.
en voor ons (qv) 1e van de 2e klasse

dank jullie wel voor de organisatie

Jenii
gepost door: Jenii op 13/04/08 23:01
Vrijdag avond niets echt van mee gemaakt mocht de zaterdag nog lekker uitslapen, maar heb wel gehoord dat behoorlijk koud was s`nachts.

Wat zaterdag betreft, ja was lekker weer toch maar wel met een lange anorak gevaren want dat is warmer als je te eigenwijs bent om tussen de wedstrijden door om te kleden. Zonnetje scheen ook gelukkig iedere keer als wij mochten varen.

En ja zondag je word wakker met regen op je tent met de gedachte in je hoofd als me spullen maar droog zijn. Komt aan bij je spullen en die zijn nog nat gelijk de zin in de wedstrijd verloren. Maarja eenmaal op water was het goed te doen. Jammer van het zonnetje dat steeds maar weer verdween.

Uit eindelijk was een leuk toernooitje, naar mijn idee heb ik beter gevaren dan het vorige toernooi, alleen de 1ste wedstrijd verpest van de zondag ochtend had ons toch wel zeker een 3de plaats kunnen bezorgen als zo nu is terug kijk.

Vraag me trouwens wel af waar het fout ging op veld 6?? steeds maar geen scheidsrechter en dan nog langer invaren

Maargoed met een 5de plek in de 2de div naar huis is ook leuk

Volgend jaar weer
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.