WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 14/05/08 10:01 |
|
 |
|
Weet iemand of de brandingdag in HvH nog doorgaat as zondag de 18e? Volgens de site zou het een week van tevoren bekend gemaakt worden. De voorspelingen zijn iig wel aardig ! 4,5 - 5 ft. 7 sec. |
 |
| --- www.waizfisz.nl --- |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 14/05/08 13:32 |
|
 |
Okay thnx...
Jammer |
 |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 18/05/08 16:33 |
|
 |
|
Ohhh ohhh ohhh wat een gemiste kans vandaag ! Ik help jullie hopen dat er de komende 2 weekenden nog zo'n kans komt. Het was gewoon PERFECT vandaag, zeker vanaf 14:00 uur toen het bijna hoogwater was. |
 |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 18/05/08 23:08 |
|
 |
Wout - TPC schreef op 14/05/08 13:29:
De voorspellingen zijn behoorlijk, maar gezien het lage aantal inschrijvers hebben we besloten het toch uit te stellen.
Dat is natuurlijk gunstig voor de winkans . Maar wat houdt het NK branding eigenlijk in? Wat voor reglement is er en wat voor klassen zijn er? Ik heb net wat op de site zitten kijken, maar kan dit er eigenlijk niet uit opmaken. |
 |
| Manos esto var a lastimar |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 20/05/08 15:29 |
|
 |
Damn ! Wie had dat gedacht |
 |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 20/05/08 21:29 |
|
 |
Hmm... ik had toch bij TH een geheel andere ervaring.
Anyway ... Altijd nog beter dan geen branding toch? Ik kan me jaren herinneren dat er niks stond, vandaar volgens mij een gemiste kans, ik zie het niet gebeuren dat de komende anderhalve week golven gaat opleveren. |
 |
|
|
|
gepost door: criss op 21/05/08 00:06 |
|
 |
Dit was Lex Paulusma voor kanoforum.
OETMORN!
|
 |
| criss |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 21/05/08 07:55 |
|
 |
Uhhh ohhhhh... Volgens surfweer.nl gaat het zondag los!
WaizFisZ heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 21/05/2008 08:28 |
 |
|
|
|
gepost door: Stephen op 21/05/08 11:22 |
|
 |
Apart inderdaad.
Neptunus' surfvoorspelling
Woensdag is het klein maar clean, een heerlijke dag voor beginnende surfers. Haal je longboard of fish maar te voorschijn, want de golven zijn er ideaal voor. De wind blijft meest oost-noordoost en daardoor geen problemen met de stroming. Donderdag en vrijdag blijft er een mini-swell doorkabbelen maar die sterft steeds verder uit. Dit weekend komt er echter een straffe noordooster te staan en dat betekent aktie! Vooral in het zuiden (zuid-holland, belgie en zeeland) bij hoog water aan het eind van de middag en avond.
Bron: surfweer.nl
|
 |
| Kanoforummer |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 21/05/08 12:22 |
|
 |
|
Nou dan ga ik wel ff peddelen denk ik eind van de dag op zondag. Wie sluiten er aan? |
 |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 27/05/08 21:35 |
|
 |
Wout - TPC schreef op 27/05/08 17:13:
De nieuwe data zullen waarschijnlijk in oktober zijn en spoedig gepubliceerd worden.
Oktober is er volgens mij al het een en ander te doen, waarom niet gewoon December of Januari? Bij voorkeur ergens onder de nul graden . |
 |
|
|
|
gepost door: jorisboris op 31/05/08 08:42 |
|
 |
|
Als de wedstrijd op dwd zoals vorig jaar alleen op zaterdag is, kunnen jullie het dan niet in dat weekend zetten (de zondag dus). Dan moet ik niet twee keer op en af rijden voor twee ééndaagse activiteiten. |
 |
| |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 31/05/08 11:29 |
|
 |
jorisboris schreef op 31/05/08 08:42:
Als de wedstrijd op dwd zoals vorig jaar alleen op zaterdag is, kunnen jullie het dan niet in dat weekend zetten (de zondag dus).
Er is dan in oktober al een feestweekend |
 |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 19/10/08 18:04 |
|
 |
Hey !
Jammer dat het (weer) niet doorging vandaag. Is er al een nieuwe datum bekend?
Lex |
 |
|
|
|
gepost door: Stephen op 19/10/08 19:36 |
|
 |
|
Is het niet doorgegaan ?? |
 |