|
Hulzie
|
gepost door: Hulzie op 20/06/08 23:39 |
|
 |
Hee lagge zeg!!
Je woont dicht bij
Kom volgend weekend naar de Rottige Meente, we zijn daar met wat gasten die al jaren van alles doen en meer van die gein, gewoon varen, kampvuren, BBQ feesten, en heb er iemand bij die in Polen veel ervaring heeft opgedaan met een zeil kano, die leert je dat graag. (daar komt die van jou vermoedelijk ook weg, die boot, niet die persoon, die komt uit Amsterdam)
Wat erbij hoort is,
http://www.tkbn.nl/infusions/aw_ecal_panel/view_event.php?id=168
Dit weekend is dat, ik ben de schrijver, hoef geen zielen te winnen, maar dit is lol, wel peddels meenemen, want het is eerst een paar km peddelen totdat ik een rustig meer weet om je dat te laten leren
Let wel, voor hetzelfde geld dat jij ervoor betaald hebt, neem ik um van je over!!
Sfeer zal daar ook zijn als Klik hier
Gewoon super leuk!!
Groetzels, Henk en Margje uit Staphorst
Leeftijd deelnemers is ook van 21 jaar tot 65 jaar aan toe, ik ben 45 of 46, moet ik op verzoek eerst zelf nazien.
Hulzie heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 20/06/2008 23:44 |
 |
| |
|
|
Hulzie
|
gepost door: Hulzie op 23/06/08 19:39 |
|
 |
Ha Kolibrie
Dat kan, ben wel benieuwd hoe je het vergaat.
Hou ons af en toe op de hoogte als je wil, ik zou ook best zo'n ding willen vandaar.
Assen is voor ons maar iets van 56 kilometer geloof ik, dat is 15 minuten met de motor, maar we zijn ook 4 daagse lopers, dus voor ons is dat om de hoek.
Bij twijfel aan de contructie van je transportkar, maak er dan even wat duidelijke foto's van, en mocht ie instorten gooi um dan niet weg, ik ben TIG-4 lasser, ik maak je zo zo'n ding na, en dat kost niks uiteraard.
|
 |
| |
|
|
|