Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
Martijn
gepost door: Martijn op 29/11/04 21:10
Zoals beloofd hier een stukkie film van de Soca in Slovenië. Een en ander gefilmd in 2001, dus al weer ff terug.
Ik heb zelf altijd liever iets grotere files en enigszins kwaliteit dan van die crappy filmpjes waarbij je nauwelijks kan zien wat de voor en achterkant van een kano is..
Dus: ca 2 min. ca. 30 MB MPEG2:
slovenie.mpg

En iedereen die dus nog wat leuks heeft.. laat maar komen!
if (!$succeed) {$try++}

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
spikey
gepost door: spikey op 29/11/04 21:41
Vette beelden man!

Dat zijn beelden van een mooi stukkie verblokt soca!! (Trajaect Otona - korbarid waarbij je uitkomt in een kloof toch??). Wij kenden dat stuk niet toen we er kwamen dit jaar, maar een local die we via de camping leerden kennen wilde ons wel een ochtendje meenemen. Helaas had hij weinig tijd en moesten flink doorvaren dus hebben we niet veel kunnen filmen van dat mooie traject. Simon (zo heette onze tijdelijk gids) stelde voor om wat hoger in te stappen en wat dikkere passages te varen waar ik voor het gepast omdat het nog niet zag om meteen koud met mn rodeobootje die passages te varen. Mn maatje rick vond het echter wel een goed plan dus is die meegegaan.

Ikzelf ben toen wat lager ingestapt en zo kon ik mooi filmen. Heb helaas maar 1 passage goed kunnen filmen, de rest zij we jammer genoefg meteen doorgevaren. Gelukkig wel uitgebreidere shots van een ander traject:)

Hebbie nog meer van andere trips martijn?

Ik zal van de week het een en ander beschikbaar stellen nadat ik wat geedit heb:)
Martijn
gepost door: Martijn op 29/11/04 22:12
Hoi..

Dit filmpie is het traject vanaf de slalombaan bij Trnovo.
Daarna heb je nog een leuk stuk tot waar het vlak wordt. Het tweede stuk wordt vaker gevaren, maar daar moet je wel een klere eind met je boot de berg af sjouwen. Dat zal wel bij Otona zijn dan..

Dat laatste stuk zit halverwege nog wel een leuke playspot.. en verder heel veel leuke verblokte stukjes.
Van die playspot heb ik ook filmmateriaal... en ook van de slalombaan en het stuk er boven.. ook cool.. maar iets minder spectaculair..

En inmiddels ook redelijk wat beeldmateriaal in Franrijk en Oostenrijk..
Afgelopen zomer wel veel leuke stukkies gevaren, maar niet vaak de tijd genomen de leukste stukjes te filmen..

gr.
Martijn
if (!$succeed) {$try++}
spikey
gepost door: spikey op 29/11/04 22:48
Het tweede stuk wordt vaker gevaren, maar daar moet je wel een klere eind met je boot de berg af sjouwen. Dat zal wel bij Otona zijn dan..
Dat laatste stuk zit halverwege nog wel een leuke playspot..

Ja klopt, instappunt was na een hike van berg af, dat was wat minder. Dat tweede stuk hebben we gevaren idd. Die playspot was helaas niet ideaal bij de waterstand die we voeren. Maarre mocht je nog eens zin hebben te knippen ruimte hebben op je server zie ik graag nog wat filmpies:)
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.