|
lennart
www.kanoshop.nl
|
gepost door: lennart op 14/12/04 16:08 |
|
 |
Het is weer eens zover denk ik. Dit weekend schuim en dan wel veel meterje of 2/3 kan het wel worden denk ik. Tij is wel wel weer niet fijn. Vloed om een uur of 8. maar ik heb wel weer zin om een beetje tegen de golven in te liggen hakken en nog schuim te surfen. Wie nog meer? Katwijk is voor mij het makkelijkst.
|
 |
| tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl |
|
|
spikey
|
gepost door: spikey op 14/12/04 16:28 |
|
 |
|
Hmm ik heb ook wel weer zin, omstandigheden zijn iig goed. Zaterdag minder wind in tegenstelling tot zondag. Zaterdag minimum temperatuur ook stuk hoger: 4 graden, alleen wel veel kans op regen dit weekend. Heb zaterdagnacht feestje dus zondag wordt hem niet, maar zaterdag kan op zich we;, als ik niet te gek aan doe dan 8) |
 |
| |
|
|
|
gepost door: Boogieman op 14/12/04 16:36 |
|
 |
Zaterdag kan ik ook! (misschien ga ik zondag dan wel weer maar dat beslis ik de dag zelf wel.)
11:00 op de parkeerplaats bij de strandtent afspreken? Hoewel we daar op zaterdag wel moeten dokken geloof ik...
Stephen, misschien ook intresse? |
 |
| Let's Boogie baby! |
|
|
|
gepost door: Rocky op 14/12/04 16:43 |
|
 |
Kunt natuurlijk ook een klein stukje zuidelijker afspreken; dan kun je gratis parkeren.
(waar 's zomers de KBT) zit, weet niet of het bord "Zeester" er nog staat bij die duinovergang?
Zal er zelf niet bij zijn; ga een weekendje in Frankrijk parknplayen met Krusty.
Als de playspots niet lopen gaan we daar naar t strand, staat minder wind dan in NL maar waarschijnlijk wel te surfen. |
 |
| http://rocky-kayaka.mybrute.com |
|
|
lennart
www.kanoshop.nl
|
gepost door: lennart op 14/12/04 16:57 |
|
 |
|
wat is dat nou rocky?:-) staan er een keer golven ga je weg? das jammer. volgens mij is het betalen alleen in de zomer, maar ik heb geen auto dus echt weten doe ik het niet. |
 |
| tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl |
|
|
|
gepost door: Rocky op 14/12/04 16:59 |
|
 |
|
Geloof dat het zuidelijke deel juist iets flexibeler is (koopavond en weekends gratis) maar daar komen jullie allemaal vanzelf wel achter ;-) |
 |
| http://rocky-kayaka.mybrute.com |
|
|
|
gepost door: Boogieman op 14/12/04 17:06 |
|
 |
De zuidboulevard is nu gratis parkeren en bij de strandtent volgens mij alleen zondags gratis...
Op de zuidboullevart afspreken dan maar? de enalaatste strand opgang? |
 |
| Let's Boogie baby! |
|
|
spikey
|
gepost door: spikey op 14/12/04 18:05 |
|
 |
Die ken ik:) Ben nog in afwachting voor een auto maar ziet er rooskleurig uit. Cameras mee??
|
 |
| |
|
|
|
gepost door: Stephen op 14/12/04 19:51 |
|
 |
Damn weet je dat het koud is.. Ik heb geen handschoentjes en nog geen mutsje..
Moet binnenkort naar arendbloem daarvoor misschien.. Dan wil ik het nog wel een keertje proberen, anders niet.. |
 |
| Kanoforummer |
|
|
|
gepost door: Boogieman op 14/12/04 21:08 |
|
 |
|
Zou leuk zijn als je kans ziet ze voor die tijd te bamachtigen. Dan hebben we een aardig clubje. |
 |
| Let's Boogie baby! |
|
|
spikey
|
gepost door: spikey op 14/12/04 22:12 |
|
 |
|
Ik ben van plan zaterdag voor het varen als ik auto heb nog langs AB te rijden. Ook ik heb handschoenen nodig:) Misschien ook wat vinnen en spatzeil, maar moet er ff de financien opna slaan:). Kan misschien dan wel wat meenemen.. |
 |
| |
|
|
|
gepost door: Boogieman op 14/12/04 22:42 |
|
 |
Kom je dan langs Hilversum?
Kunnen we met n paar naar AB of ik rijd met jou mee heen en met Stephen mee terug???
|
 |
| Let's Boogie baby! |
|
|
|
gepost door: Stephen op 14/12/04 23:48 |
|
 |
Ok.. wil wel even kijken bij arend bloem.. en als de golven interressant zijn varen.
wat ben ik kwijt als ik dichte handschoenen haal, een mutsje en iets voor onder mijn anorak wat warmer is (misschien klein neopreen truitje)
wil best met mijn auto (koplamp probleem van jouw auto?). Moeten we maar even kijken hoe en wat..
Videocamera mee, handschoenen mee, wellicht kan jij dan nog die standaard meenemen, is het nog een goeie opname ook. Als we met veel zijn kan ik dan wel filmen.
EDIT
hmm kan dus eigenlijk niet, want ik heb geen LANG pak dit weekend.. lastig he.. en om nuo met mijn korte pak te gaan varen.. beetje te koud |
 |
| Kanoforummer |
|
|
spikey
|
gepost door: spikey op 15/12/04 00:05 |
|
 |
Cap 15 EUR
Handschoenen 25 EUR
Ik laat wel even weten als ik auto heb, kunnen we concreto aspraken maken!
|
 |
| |
|
|
lennart
www.kanoshop.nl
|
gepost door: lennart op 15/12/04 10:39 |
|
 |
ik denk dat er wel wel een paar bijkomen van onze vereniging, maar dat zien we dan wel weer.
stephan ik heb nog wel een neo jasje zonder mouwen over ik weet alleen niet of je erin past merken we dan wel weer. bij bloem hebben ze ze nu ook wel goedkoop (15 uit mijn hoofd(links bij de trap)) |
 |
|
|
|
gepost door: Stephen op 15/12/04 11:40 |
|
 |
hmm kan dus eigenlijk niet, want ik heb geen LANG pak dit weekend.. lastig he.. en om nuo met mijn korte pak te gaan varen.. beetje te koud |
 |
| Kanoforummer |
|
|
lennart
www.kanoshop.nl
|
gepost door: lennart op 15/12/04 13:17 |
|
 |
|
je kan wel een pak van de vereniging lenen we hebben er 4 je zou dan alleen even moeten passen. mail me anders even om te kijken of we wat kunnen regelen. ik denk dat ik ook alleen kort aantrek dus moet kunnen als je niet uitstapt. |
 |
|
|
spikey
|
gepost door: spikey op 15/12/04 13:44 |
|
 |
|
OKeej heb de auto dit weekend:):). Ben dus van plan eerst nar Arend te rijden en daarna naar Katwijk.. |
 |
| |
|
|
lennart
www.kanoshop.nl
|
gepost door: lennart op 15/12/04 13:49 |
|
 |
|
halen jullie dan 11 uur wel ander moeten we later afspreken denk ik mij maakt de tijd niet uit als het maar licht is |
 |
|
|
spikey
|
gepost door: spikey op 15/12/04 16:48 |
|
 |
|
Haha nee 11 uur wordt niks, zat eerder in de middag te denken (tussen 1 en 2 ofzo) |
 |
| |
|
|
|
gepost door: Boogieman op 15/12/04 17:17 |
|
 |
lennart schreef: Ik denk dat ik ook alleen kort aantrek dus moet kunnen als je niet uitstapt.
Als je je kayak dan ook volgooit met hotpacks lijkt dat me geen probleem nee...
Stephen: Verzekering is eindelijk rond, en over een week heeft de garage tijd om de lamp te fixen. (Wat een gelul zeg, je kan maar beter geen deuken in je auto (laten) rijden...)
All: Spreken we om 11:00 bij AB af? (En wie rijd er dan met wie mee?)
Is het dan wel handig om naar Katwijk te rijden of is Wijk aan Zee makkelijker. (Katwijk is wel gezelliger natuurlijk want ik begrijp dat Lennart zonder auto komt.)
|
 |
| Let's Boogie baby! |
|
|
spikey
|
gepost door: spikey op 15/12/04 18:11 |
|
 |
|
11 uur AB is goed, en mijn voorkeur gaat uit naar katwijk. Alleen is het voor mij helaas niet mogelijk en praktisch langs hilversum te rijden vanuit delft voordat we naar AB gaan.. Dit omdat ik sochtends eerst bij mn ouders de auto op moet halen en hilversum een behoorlijk stukkie omrijden is. |
 |
| |
|
|
|
gepost door: Boogieman op 15/12/04 18:24 |
|
 |
Geen probleem, we regelen wel wat.
Stephen? Anders moet ik even de auto van M dr moeder vragen... |
 |
| Let's Boogie baby! |
|
|
|
gepost door: Stephen op 15/12/04 20:08 |
|
 |
|
Mijn auto kan wel maar ik weet het nog niet of ik ga.. ik wil ook wel alleen voor filmen mee gaan.. laten we elkaar even bellen binnenkort (zit nu op school) |
 |
| Kanoforummer |
|
|
|
gepost door: Boogieman op 15/12/04 20:32 |
|
 |
Dat zou ook tof zijn.
We belluh... |
 |
| Let's Boogie baby! |