Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
Rocky
K-1 Rules
gepost door: Rocky op 15/12/04 12:51
In t nieuws van vandaag:

"Op de Noordzee zijn afgelopen zomer recordhoge golven gemeten. Door de zomerse stormen reikten de golven tot bijna vijf meter hoogte. Volgens Rijkswaterstaat was het weer de afgelopen zomer erg wisselvallig. "

Klik hier voor het artikel op de site van rijkswaterstaat.

Bevestiging van wat we eigenlijk al lang wisten:
Dit was een TOP zomer!!!

Die storm van 23-24 juni die ze noemen heeft mijn beste sessie ooit opgeleverd! Daarna nog een dag harde wind en toen 'snachts draaiende wind.
Voorspellingen zagen er zo GEWELDIG uit dat ik toen in mijn uppie om 0600h naar t strand vertrokken ben
klik hier voor het foto verlag van deze sessie

Mogen er nog veel van zulke zomer komen!!!

http://rocky-kayaka.mybrute.com

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 15/12/04 16:43
Gezien mijn fijne blessure van afgelopen jaar pas ik voor zulke zomers maar afgezien daarvan: als het ging was het wel lekker

If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Boogieman
Riot - Boogie
gepost door: Boogieman op 15/12/04 18:25
Ik heb best wel veel fijne golven gezien dit jaar. Maar het is mijn eerste branding kayak jaar dus heb geen vergelijk met andere jaren.
Let's Boogie baby!
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 16/12/04 14:04
dat wordt dan lekeker bikkelen zaterdag ga maar uit van een metertje of 3 niet regelmatige zooi.
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
Boogieman
Riot - Boogie
gepost door: Boogieman op 16/12/04 14:43
Let's Boogie baby!
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 16/12/04 14:55
De verwachte golfhoogtes zijn golfhoogtes uit de kust dus niet aan het strand.. daar zal het echt niet 3 meter zijn helaas

Ik hoop dat ik dat pak kan lenen, dan bij arendbloem die zooi halen, en nog een manier vinden om warme voeten te krijgen want rodeo neopreen sokjes zijn ook niet best warm..
Kanoforummer
spikey
gepost door: spikey op 16/12/04 15:14
ik doe het ook met neopreen sokjes, tot nu toe goed bevallen. Pas in mn boot ook niet met schoentjes:)

Ze hebben ook wat pakken in de aanbieding bij AB, misschien een overweging waard? Weet morgen pas of ik een pak (al dan niet passend, voor je heb:)

Long Johns, div. merken in de aanbieding ! Prijzen v.a. 45.00
12 Neopreen Shorts, div. merken en modellen, o.a. Palm, Hiko, Nookie enz. prijzen v.a. 35.00
12 Neopreen Artistic Long John's in de opruiming !! Nu Halve Prijzen !! v.a. 49.00

Ik heb er in ieder geval weer zin in zaterdag!
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 16/12/04 15:44
we zullen wel kijken wat het wordt. veel plezier bij arend. hij heeft genog warme spullen om heel hawai te laten emigreren naar alaska en dat ze het dan niet houd hebben.
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 16/12/04 15:59
v.a 45 euro is wel interessant idd.. naja laten we erop hopen dat ik wat kan regelen met hem..

Deze persoon heeft hem via kano.pagina.nl en kanoforum.nl flink omzet gegeven dus nu ik een arme sloeber ben (naja op het moment even geen inkomsten) moet ie toch wel is een riante korting kunnen geven
Kanoforummer
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 16/12/04 16:18
nou doe je best. met geld toe is het beste maar ik dnek niet dat ie daar in trapt
spikey
gepost door: spikey op 17/12/04 10:47
Is going to be though tomorrow! :x

Golf (cm) : 297 200 228 370 297
Deining (cm) : 40 39 49 178 230
Waarschuwing : HE-10 uit noordelijke deining in avond oplopend tot ruim 2 mtr in nacht; zaterdag geleidelijk afnemend

Laatste 2 kolommen zijn zaterdag 2:00 en 7:00.

Winkkracht 7 West:)

Aka Luuk: Bring it on!!
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.