Met de kerst achter de deur op naar het nieuwe jaar! Ik heb wel zin om as zondag 2 januari de zee op te zoeken. De vooruitzichten zijn goed, heel de week westenwind, temperatuur oplopend. Ff aankijken nog van de week en proberen die verrekte auto nog regelen:). Gegadigden?????
ik probeer en misschien wel te zijn kbt gaat ook veren op zondag in katwijk. en nop zaterdag in scheveningen om die badgasten te pesten. verzamelen onder de vuurtoren. maar als er water komt in de ardennen en kan kan daar heen dan is het doeii. golven staan er genoeg in nederland, maar water in de ardennne das zeldzaam.
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
Wij gaan zondag ook "nieuwjaars-varen" en daarna natuurlijk lekker bijkomen en wat drinken in een strandpaviljoen (locatie Vloed Kanosport te Hoek van Holland). Tijd is nu nog niet bekend, volgt nog. De deur van onze omkleedruimte staat 2 januari natuurlijk ook open voor andere liefhebbers...
Wie op 2 januari om 12:30 uur bij de drempel (bij viszaakje 1e de beste) staat, kan met de auto mee tot parkeerplaats net achter strandtent. Wel maximaal 3 auto's....
Kijk das erg handig. 12.30 is voor mij prima haalbaar. Hoek van Holland dus gasten ?
Enne Luuk, is er nog wat over van dat zwarte elastiek dat je had gekocht bij AB? Heb dat stuk van mij op verkeerde manier gebruikt en dus nu VERbruikt. Niet echt handig dus
Euhh..windkracht 10 is beetje overdreven, dan had dat allang in de weersberichten aangekondigd geweest. Volgens onze info zondag krachtige westenwind ongeveer 4/5. Dus...te doen, en krijg je het lekker warm van ! Op mooie golven kunnen we in Nederland lang wachten hoor....
Het gaat zondag trouwens ook om het "nieuwjaars-idee" ! Gewoon effe ertegenaan gaan en daarna lekker een strandtent induiken.