Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 24/07/09 20:14
Op za 19 sept wordt de 9-e Afvaartsprint wedstrijd gehouden, tevens NK Afvaartsprint Scholieren en NK Afvaartsprint Veteranen.

Op zo 20 sept wordt het NK slalom voor scholieren gevaren.

Categorieën en klassen:
Ingeschreven kan worden voor alle slalomcategorieën (k1, c1, c2h/d, c2mix, ploegen), en alle leeftijdsklassen. Eén wedstrijdblok is gereserveerd voor de afvaartwedstrijden. Daarnaast zijn er fun-, polo-, en topo-duo wedstrijden, waarvoor geen licentie vereist is. Speciaal vermelden we de wedstrijd ouder-kind in topo-duo.

Fun wedstrijden:
Bij de Gennepermolen zijn de Fun-wedstrijden bedoeld voor degenen met WW-ervaring die graag het varen op een slalomparcours willen uitproberen. Gevaren wordt in k1-wildwaterboten die niet voldoen aan het slalom-wedstrijdreglement. Dus niet in wedstrijdboten. Afhankelijk van de inschrijvingen wordt een indeling gemaakt naar leeftijdsklasse en/of geslacht.

Afvaart-Sprintwedstrijd:
De sprintwedstrijd wordt gevaren volgens het afvaartreglement. Dus in afvaartboten en over een afstand tussen 500 en 1000 meter. (Start en finish zoals bij de slalomwedstrijd met een keerpunt rond een boei stroomopwaarts).

Wedstrijd voor poloboten:
Deze wedstrijd wordt gevaren volgens het slalomreglement in poloboten of daarop gelijkende zoals rodeo-boten.

Voor meer informatie ziehttp://www.gennepermolen.nl

roosmcd heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 25/07/2009 10:04
Manos esto var a lastimar

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
Jenii
gepost door: Jenii op 24/07/09 21:33
*Gaat er over nadenken*
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 25/07/09 22:39
Jenii schreef op 24/07/09 21:33:
*Gaat er over nadenken*

Speciaal aanbod: gratis kamperen. Helpt dat met nadenken?
Wilko
http://kayaker.nl
gepost door: Wilko op 25/07/09 23:24
roosmcd schreef op 25/07/09 22:39:
Jenii schreef op 24/07/09 21:33:
*Gaat er over nadenken*

Speciaal aanbod: gratis kamperen. Helpt dat met nadenken?

Michiel, dan moet je wel even erbij vertellen dat het gratis kamperen *midden in een park in Eindhoven* is. ;-)
Kijk ook naar de mogelijkheden, en niet alleen naar de beperkingen.
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 26/07/09 19:38
... Het kamperen is midden in één van de betere pittoreske parken van Eindhoven...
Jenii
gepost door: Jenii op 26/07/09 20:08
nouja volgens mij ben ik die dag dan thuis.. dus dat is het probleem niet, zie ik nu.
Maarja ik heb daar geen materiaal voor om aan zoiets mee te doen en er al helemaal geen verstand van xD Dus ik denk dat het hem dan toch niet gaat worden.

En de 20ste zou ik dan toch zowiezo wel moeten missen want moet dan verplicht mee doen aan een survivelrun in Udenhout =(

Maar ik ga weer verder er over nadenken dan om misschien te komen kijken. xD
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 26/07/09 22:02
Jenii schreef op 26/07/09 20:08:
Maarja ik heb daar geen materiaal voor om aan zoiets mee te doen en er al helemaal geen verstand van xD

Er is ook een poloboot/rodeoboot klasse en het is natuurlijk altijd wel mogelijk een boot te lenen. Geen verstand van slalomvaren zijn er meer die dan toch meedoen
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 23/08/09 20:12
En de sluitingsdatum voor de inschrijving is 29 Augustus, nog 6 dagen dus om (goedkoop) in te schrijven (daarna dubbel inschrijfgeld).
Thomas
gepost door: Thomas op 24/08/09 12:17
roosmcd schreef op 24/07/09 20:14:
Wedstrijd voor poloboten:
Deze wedstrijd wordt gevaren volgens het slalomreglement in poloboten of daarop gelijkende zoals rodeo-boten.

hoi Roosmcd, heb je wel eens in een poloboot en een rodeoboot gevaren? Is toch wel degelijk iets anders hoor :-)
www.thomasmaij.nl ---- www.kajak.nl ---- www.kanoforum.nl
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 24/08/09 18:30
Thomas schreef op 24/08/09 12:17:
heb je wel eens in een poloboot en een rodeoboot gevaren? Is toch wel degelijk iets anders hoor :-)

Dit is meer om aan te geven dat er een aparte categorie is voor niet slalom-kano's. Je mag ook inschrijven met een zeekano, sit-on-top, canadees, drakeboot, va'a, vlakwater C1 of ???? Zolang het maar geen roeiboot is
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 14/09/09 11:34
En komend weekend is het alweer zo ver; gelukkig wordt de waterstand beter dan vorig jaar. En volgens de KNMI wordt het ook weer mooi weer, allemaal komen kijken dus
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 21/09/09 19:29

En in de poloboot heb ik gisteren gevaren, dat was niet echt voor herhaling vatbaar . Verder was het een leuke drukke wedstrijd, erg mooi weer en de uitslagen zijn te vinden ophttp://www.tijdteam.nl/
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.