Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
Boogieman
Riot - Boogie
gepost door: Boogieman op 04/01/05 15:21

Zondag heb ik niet-kanoplannen maar zaterdag staat nog open bij mij.

De hele week ZW wind en het is zaterdag vloed om n uurtje of 13:30. Met 60% kans op neerslag (Niet aan de kust natuurlijk, daar waait het altijd overheen toch?) en een max temp van 10gr volgens telext.

Wie gaat er mee?
(Uurtje of 11:00 te Katwijk?)

Grtz,
Luuk
.
Let's Boogie baby!

Reacties (1 van 2 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 04/01/05 16:16
Ik kan niet helaas
En zondag.. of werk of studeren. Loop echt achter
Kanoforummer
Graham
gepost door: Graham op 04/01/05 16:22
Als jullie nou is wat dichter bij waren in plaats katwijk had ik JA gezegd maar helaaaaas.....
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 04/01/05 16:33
ik ben hoogst waardsschijhjnlijk aan het atb'en dus dit weekend niet
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
Boogieman
Riot - Boogie
gepost door: Boogieman op 04/01/05 16:40

TIM??

Graham: Katwijk is voor mij het beste tedoen. (toch nog een uur rijden helaas)
Let's Boogie baby!
Graham
gepost door: Graham op 04/01/05 17:59
ok ok ok...ik zou wel willen alleen ik heb geen auto en ben altijd afhankelijk van me vriendin of iemand anders...en krijg het niet voor elkaar denk ik... helaas
spikey
gepost door: spikey op 05/01/05 01:38
Heej Luuk,

Ja zaterdag kan ik wel, heb ook zeker zin. alleen.. ik betwijfel of ik de auto mee kan krijgen, moet even informeren.. zou anders carpoolen een optie zijn ??

Alleen zie ik net op pipodekloon.nl dat er dan NW 8 (!) is voorspeld, na afgelopen zondag heb ik niet zoveel trek in harde wind, hoe denk jij erover??

spikey heeft dit bericht gewijzigd
Boogieman
Riot - Boogie
gepost door: Boogieman op 05/01/05 11:31

Oei!

Op Teletext hebben ze het over windkracht 7idd.
(Zal dan wel 8 aan de kust zijn)

Mmm...
Lijkt er op dat dit onse winterstop gaat worden.
(niet langer dan 2 weken hoop ik!)

Kan financieel gezien ff geen kwaad. Anders hadden we misschien wel wat kunnen afspreken qwa carpoolen. Ik zal proberen de volgende keer niet dat stukje elastiek voor je te vergeten...

Luuk
.
Let's Boogie baby!
Graham
gepost door: Graham op 05/01/05 12:50
Nova-Carib schreef op 05/01/2005 11:31:

Oei!

Op Teletext hebben ze het over windkracht 7idd.
(Zal dan wel 8 aan de kust zijn)

Mmm...
Lijkt er op dat dit onse winterstop gaat worden.
(niet langer dan 2 weken hoop ik!)

Kan financieel gezien ff geen kwaad. Anders hadden we misschien wel wat kunnen afspreken qwa carpoolen. Ik zal proberen de volgende keer niet dat stukje elastiek voor je te vergeten...

Luuk

He Luuk ben jij van Arend bloem? (misschien domme vraag maarja)
.
Boogieman
Riot - Boogie
gepost door: Boogieman op 05/01/05 13:23

Nope, helaas (Het is toch wel een betje een kano Walhalla bij AB)

Maar Arjan (Beachboy op het forum) wel.
ik zie hem hier de laatste tijd alleen niet meer...

Hoezo? (ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon alles weten.)

Luuk
.
Let's Boogie baby!
Graham
gepost door: Graham op 05/01/05 15:33
Met hem had ik wel eens gesproken over eskimoteren en ik heb me bootje bij hem gekocht...
spikey
gepost door: spikey op 05/01/05 15:57
OK ik heb de auto tot mn beschikking as zondag Dus als de wind niet al teveel toeneemt dan kom ik graag naar strandblokkeb.
kanofreak
gepost door: kanofreak op 06/01/05 12:50
Ok zondag strand blokken condities zijn volgens mij super.
Zal nog ff kijken hoe laat het hoog water is 2 uurtjes ervoor tot uurtje erna is perfect daar.

Wie gaat er nog meer mee...behalve spike???

Groetjes Freek
spikey
gepost door: spikey op 06/01/05 13:22
Ik hoor de tijd wel. Komt de waveski ook mee?
Graham
gepost door: Graham op 06/01/05 13:45
waar is strand bllokken?

spikey
gepost door: spikey op 06/01/05 13:54
[Quote]
gepost door: kanofreak op 05/01/2005 13:49

STrand blokken is inderdaad stukje verderop dan Oostvoorne gewoon bij briele rechtdoor naar Maasvlakte en tegenover EON centrale afslag strand blokken nemen
Lekker langs het water parkeren ideaal en een rustig baaitje met kunstmatig rif.

[/Quote]

Kijk ook maar op www.slufter.assele.com

Waar woon je??

spikey heeft dit bericht gewijzigd
Graham
gepost door: Graham op 06/01/05 15:20
heleeeeeeeeeemaaaaaal in amsterdam noord!!!
spikey
gepost door: spikey op 06/01/05 15:23
Tja dat ligt niet echt op de route, anders had ik je wel op kunnen pikken. En je kunt geen auto regelen voor zondag?? Een andere optie (maar dan moet je wel erg graag willen varen) is dat je met boot en al via trein naar delft komt waar ik je vervolgens oppik.

Kheb het mensen zien doen met hun speelbootje
Graham
gepost door: Graham op 06/01/05 15:28

Nou ik wil wel heeeeeeel graag en auto`s zijn er zat om te lenen.....maar ik heb geen rijbewijs

Ik ga straks beginnen dusse volgende keer ga ik zeker mee!!

Trein!?!?!? moet je wel heeeeeeeeeeeeeel erg blij zijn om te varen en ik ben heeeel blij (mis net een paar e tjes
spikey
gepost door: spikey op 06/01/05 15:30
Haha, ja je moet er wat voor overhebben Als er nou oostenwind had gestaan na deze westerstorm hadden die e-tjes vast tevoorschijn gekomen
Succes met lessen!
Graham
gepost door: Graham op 06/01/05 15:39
Bedankt!!!
En spreken elkaar nog wel is en misschien tot op het strand!!

michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 06/01/05 15:40
Suc6 met lessen inderdaad. Ik ken het gevoel, voor mij was mezelf met bootje kunnen verplaatsen de enige echte reden dat ik mijn rijbewijs wilde hebben. De rest was bijkomend voordeel

If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
krusty
gepost door: krusty op 07/01/05 01:43
Als ik zondag toch naar de kust zou gaan (ipv zwembad), waar moet ik dan naar toe? En hoe laat?

Wat zijn jullie verwachtingen? Zal het wat worden of zou het golfslag-zwembad beter zijn?

Moet varen dit weekend

Uiteraard heb ik ook mijn Fish mee, indien iemand die wil testen.

Greetingz,
Krusty
krusty@xackers.net
http://xackers.net
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 07/01/05 07:26
Ze gaan volgens mij naar Strand Blokken, in de buurt van strand De Slufter, vanaf Rotterdam gezien richting Europoort/Oostvoorne.

Maar ergens kan ik me goed voorstellen dat een golfslagbad in een bootje wel een aparte ervaring is. Op het strand kun je natuurlijk wel veel meer varen :-)

Oh, bedenk ik me net: als je naar het strand gaat en er is belangstelling voor, zou je dan de X-Ray mee kunnen/willen nemen? Alleen als er iemand daadwerkelijk in zou willen gaan varen natuurlijk, anders is het tamelijk zinloos. Ik hga er voor het gemak even van uit dat Ralph voorlopig geen hongerdieet heeft gevolgd om lekker in de X-Ray te passen (en da's niet eens lullig bedoeld, echt niet).

If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
spikey
gepost door: spikey op 07/01/05 10:00
Hej Krusty,

We gaan idd naar de strandblokken, voor routebeschrijving zie eerder deze posts. De verwachting was erg goed: heel de week krachtige/stormachtige zuid/westerwind, en zondag neemt ie iets af tot aan 6/7 (eerder deze week was dat nog 4/5). Dus hopen dat de wind niet te veel toeneemt dan wordt het daar ideaal. En de zee is natuurlijk de perfecte locatie om de squashtail te testen.

We zouden zeker gaan als er niet al te veel wind zou staan (na ervaring afgelopen zondag), dus even aankijken nog of de wind niet te veel meer aantrekt.
Rocky
K-1 Rules
gepost door: Rocky op 07/01/05 10:32
yeah, de X-ray ligt nu maar stof te verzamelen in de kelder en da's zonde....

Als je m dan ook nog meteen bij Michiel af kunt leveren ben ik helemaal happy ;-)
http://rocky-kayaka.mybrute.com
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.