Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
kanofreak
gepost door: kanofreak op 05/01/05 15:11
Ok voor de dag er mee dan maar...

Ik heb jullie al een aantal keer verteld over "mijn" kano/surf spot.
Strand blokken op de maasvlakte. Ik heb een site gevonden van een collega surfer die in alle info voorziet. Bekijk vooral de foto's er staat bij op welke lokatie ze exact zijn gemaakt. Mijn voorkeur gaat uit naar strand Blokken licht net iets meer beschut. iets minder hoge golven daardoor wat rustiger zodat je geen surfers in de weg ligt, maar hoog genoeg om goed gespoeld te worden wees maar niet bang!!! EN ook lekker dichtbij het water parkeren een mens is voor het gemak geboren nietwaar.

Nou kijk er maar eens naar ik hoor wel wat jullie er van vinden Strand Blokken is het verst gelegen tegenover de EON krachtcentrale dus niet parkeren aan het slufterstrand want dan moet je echt 20 min met je kano door het zand lopen!!!
Gewoon afslag strand blokken nemen kan niet makkelijker

www.slufter.assele.com

En u NIET VERDER VERTELLEN!!!!!!!

Groetjes Freek

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
spikey
gepost door: spikey op 05/01/05 15:38
Joow vette foto's van die spots. Gaat nu wel heel erg kriebelen! En ik , heb auto trouwens:) zal het niet doorvertellen, de meeste van mijn collega vaarders zijn middels jou post hier al op de hoogte

spikey heeft dit bericht gewijzigd
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 05/01/05 16:14
niks secret aan. de spot is al jaren bekend. bij mij en een bergje vaardes uit rotterdam en omgeving, maar ook bij mnijmegen zijn er mensen die daarheen rijden. Het isa alleen zover weg. asl katwijt een half uur fietsen is. als je dichtbij woont dan is het fijn natuurlijk en als je toch al een tijdje in de auto gaat zitten, rijden maar. veel plezier zaterdag
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 05/01/05 20:08
Die site had ik inderdaad al eens gezien. Volgens mij moest ik daar toch ook maar eens veel gaan kijken. Is nog net een tikje dichterbij dan Ter Heijde dus voor een snelle surf na het werk....
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.