michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
|
gepost door: michielv op 02/09/09 12:33 |
|
 |
Hoi allemaal,
Hier staat natuurlijk wel wie er mee gaat maar zijn er verder nog mensen van KF die plannen hebben om naar de Rottemeren marathon te gaan?
Het belooft weer een gezellige dag te worden met versgebakken pizza's!!
Groetjes,
Michiel
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 02/09/09 12:51 |
|
 |
|
Ik kom langs met een berg Outdoor Biltong om iedereen te laten proeven! |
 |
| www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl |
|
|
|
gepost door: Ben op 02/09/09 13:02 |
|
 |
michielv schreef op 02/09/09 12:33:
Hier staat natuurlijk wel wie er mee gaat maar zijn er verder nog mensen van KF die plannen hebben om naar de Rottemeren marathon te gaan?
Will.I.am staat op de deelnemerslijst, maar hij heeft zich hier al een tijdje niet meer gemeld. Dat is dus al een bekend gezicht.
Bij de Trim 14km staan nog twee deelnemers van KV Lekko. Ook bekend volk?
Vrijdag & zaterdag elfstedentocht. Heb dus zelf niet ingeschreven voor de marathon. Ben wel goed getraind etc. Maar zondag lig ik, denkelijk gestrekt op bed, de schade te herstellen. Het overigens al 8 weken geleden dat ik nog in een K1 zat (alleen maar zeekajak sinsdien). Misschien ben ik het al wel verleerd? 
Ja, dat is inderdaad het beste argument om aan een marathon mee te doen. Het eten.
Dat is zoals die mensen die 4 weken op vakantie gaan naar Spanje.
"Hoe was het?"
"Ja goed, het eten was lekker." |
 |
| |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 02/09/09 13:05 |
|
 |
Shtinky_puddin schreef op 02/09/09 12:51:
Ik kom langs met een berg Outdoor Biltong om iedereen te laten proeven!
Da's waar, dat had ik via LinkedIn al gezien. Zal een mooie combinatie zijn, biltong en pizza
Ben schreef op 02/09/09 13:02:
michielv schreef op 02/09/09 12:33:
Will.I.am staat op de deelnemerslijst, maar hij heeft zich hier al een tijdje niet meer gemeld. Dat is dus al een bekend gezicht.
Oh, er staan genoeg mensen op die ik wel ken, ben immers ook nog een paar lid geweest van RCC.
Bij de Trim 14km staan nog twee deelnemers van KV Lekko. Ook bekend volk?
Eentje wel, die andere niet. Ik was trouwens wel (blij) verrast om te zien dat er meer mensen meedoen dit jaar.
Vrijdag & zaterdag elfstedentocht. Heb dus zelf niet ingeschreven voor de marathon. Ben wel
Dat wist ik
goed getraind etc. Maar zondag lig ik, denkelijk gestrekt op bed, de schade te herstellen. Het overigens al 8 weken geleden dat ik nog in een K1 zat (alleen maar zeekajak sinsdien). Misschien ben ik het al wel verleerd? 
Ja, dat is inderdaad het beste argument om aan een marathon mee te doen. Het eten.
Dat is zoals die mensen die 4 weken op vakantie gaan naar Spanje.
"Hoe was het?"
"Ja goed, het eten was lekker." 
Is ook belangrijk, vier weken vies eten op je bord is ook geen pretje!
nou ja, pasta, olijfolie, knoflook en rauweham verkopen ze overal wel (tenminste, waar ik vrijwillig kom) dus lekker eten is zo gepiept.
michielv heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 02/09/2009 13:10 |
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
lennart
www.kanoshop.nl
|
gepost door: lennart op 03/09/09 07:38 |
|
 |
|
het ziet er nu naar uit dat ik er ook ben. |
 |
| tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl |
|
|
Rein Hagenaars
|
gepost door: Rein Hagenaars op 03/09/09 13:49 |
|
 |
Hallo!
Er doen dit jaar ook surfski's (al bijna 10 deelnemers in deze klasse) mee en outrigger canoes.
Groeten en veel succes allemaal! Rein. |
 |
| Vloedkanosport.nl & kanoshop.nl |
|
|
lennart
www.kanoshop.nl
|
gepost door: lennart op 06/09/09 20:18 |
|
 |
ik moet echt meer in lange boten en langer dan 1 uur varen. het was weer een soort pudding/kaartenhuis wat instortte na een km of 5/6. en dan moet je dus nog 15 km verder....
of echt langzaam starten , maar dat deed ik al voor mijn gevoel.
de snelle mannen liepen op de heenweeg een beetje te klooien anders hadden ze het parcoiursrecord aan diggelen gevaren. de tijden waren een stuk sneller als veel andere jaren omdat er weinig wind stond. mijn tijd was langzamer. dacht ik. veel bekenden gezien. ik denk dat de veluwe ralley eens rustig aan 50 km gaat worden |
 |
| tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl |
|
|
lennart
www.kanoshop.nl
|
gepost door: lennart op 06/09/09 20:18 |
|
 |
|
geen pizza gezien. |
 |
|
|
will.i.am
|
gepost door: will.i.am op 06/09/09 20:36 |
|
 |
Nee, de pizza heb ik ook gemist ;-)
Maar wel een super organisatie! Ik kon mijn boot niet vervoeren omdat mijn auto stuk is en heb gebruik kunnen maken van een clubboot van RCC, superblij dat ik toch heb kunnen meevaren. |
 |
| |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 07/09/09 21:56 |
|
 |
Hehe, zo, eindelijk ook weer eens hier
@Lennart: ik ken het gevoel, alleen stortte ik vlak voor de Zevenhuizerplas in. Zowiezo was afgelopen zondag een beetje een offday: eerst ging om kwart over zes de telefoon. Mijn schoonvader bleek nu wel heel erg achteruit te gaan dus die heeft Astrid eerst naar het ziekenhuis gebracht. Het afsluitende festijn heb ik helaas niet meegemaakt want ik wilde proberen nog iets van het bezoekuur mee te pikken. Dat was gelukt als ik een beetje doorgevaren had maar ja, bij de Zevenhuizerplas was dat over. Ik had geen spatzeil om gedaan en dat was dom: door de wind koelde ik teveel af en dat vreet energie. Binnen een kilometer was ik leeg. En dan nog terug want ik vertikte het om DNF achter mijn naam te hebben staan, dan liever een slechte tijd .
Enniewee, wel een stuk sneller als vorig jaar en degene die ik enthousiast gemaakt had (een vader van een klasgenootje van Nienke) doet volgend jaar weer mee . Alleen jammer dat die man eigenlijk triatleet is maar wie weet bedenkt hij zich nog eens .
Kortom, wat mij betreft een zeer geslaagde dag (qua varen dan), dank je wel aan de organisatie!
BTW: als iemand toevallig een lichtblauw plastic framepje (voor de waterzak van een CamelBak, om die te laten drogen) gevonden heeft, ik heb de mijne ergens (RCC? Kleedkamer PAC?) vergeten .
|
 |
|
|
lennart
www.kanoshop.nl
|
gepost door: lennart op 07/09/09 22:21 |
|
 |
@ michiel
ik dacht al dat het thuisfront tijd nodig had sterkte
mooie berg foto's op de rcc site.
voor framepje mial ad even , anders dnek ik dat je pech hebt.
tot de veluwe ralley denk ik. |
 |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 08/09/09 09:36 |
|
 |
@Lennart: Ik had Ad al gemaild, Juliette al ge sms-ed ed. maar ik ben bang dat ik pech heb. Nou ja, ga ik vandaag Mark (Voogd, OutdoorXL) maar even blij maken met klandizie. Die stomme dingen van CamelBak zijn nog verdraaid duur
Ik hoop er wel bij te kunnen zijn bij de VeluweRalley maar er is momenteel geen peil op te trekken hoe het gaat.
@pizza's: darn, was die pizzaoven van Jacques er niet? Gelukkig was de pizzaboer bij ons wel open die avond, mjammie
Zo maar even foto's kijken bij RCC
|
 |
|
|
|