Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 12/01/05 11:23
hoi gisteren haaden we dus testbootjes proberen in het zwembad

in het kort:

squashtail !!!!!!!!

nu iets langer:
ik wil in de branding met die boot verder kloppen de folders redelijk:
fish is te moeilijk voor de meeste mensen ze begrijpen het niet. is ook denk ik lastig zonder golfen
squashtail is wel te begrijpen surfmachine aan alle kanten. verder moet je er niks mee doen.

fun = fun makkelijkste boot die ik heb gevaren. iedereeen die moeite heeft met rollen dit is hem.

star was allen er grotere modelen en die werken niet zo in het zwembad.

grazy is niet gek allen een kingpin die nog iets verder is ontwikkeld. voorpunt draait sneller door het water.

geen fototoestel gezien. wel veel mensen.

tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 12/01/05 12:03
Krusty heeft een Squashtail dus als je eens met hem afspreekt kun je die boot vast wel eens proberen.

Wel balen dat ik zo lang ben Nou ja, het heeft ook voordelen en in composites kun je toch alles naar wens (laten) bouwen
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Rocky
K-1 Rules
gepost door: Rocky op 12/01/05 13:21
Ik ben ook helemaal niet groot (183cm) maar doordat dit voornamelijk in de benen zit paste ik dus weer bijna nergens in...

Paste wel in de grote Crazy 88, de Superstar en Superfun maar om nou te zeggen dat ik ruimte over had...

Crazy 88: met stoel in 1 na laatste gaatje zaten mijn schenen nog steeds tegen het voordek. Boot was al staart-zwaar en stoel nog eennstand naar achteren maakt dat nog erger.

De Supers: in een vd twee (weet ff niet meer welke...) moest de voetsteun-zak eruit om er uberhaupt in te kunnen.
Pas er dus wel in maar heb dan geen mogelijkheden om de boot te trimmen.

Nog maar eens een poging gewaagtm om in de Dr fish te komen; zelfs na verwijderen voetsteun en boegpilaar kwam ik er niet in...
Het verwijderen van rugsteun zou misschien net die 2 cm kunnen vrijmaken zodat ik "de bocht om kom" bij het instappen.
Misschien dat ik er er net in pas maar ik kom er nu dus niet in.
(Zoals WS X, had een schoenlepel nodig om erin te komen maar als ik eenmaal zat was t prima, was in dat geval vrijwel onmogelijk om langs de dijbeensteunen te komen bij t instappen).

Al dat gedoe met die korte bootjes, niks voor mij...

http://rocky-kayaka.mybrute.com
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 12/01/05 13:45
Dan zou ik als ik jou was toch de Tekno eens proberen: daar pas ik zonder problemen in (luxe, met schoenen en voetensteunen! ) en die boot is echt maar 2.06 meter.

If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.