Heeft iemand nog een Ammo S te koop ?? Of weet waar er nog een te koop is ?? Ik ben op zoek naar een bootje, dat ik zowel kan gebruiken tot WWIII+, maar ook gewoon om wat te spelen in een golfje of gewoon wat prutsen op vlak water.
Mijn keuze/voorkeur gaat naar een Pyranha Ammo S, om dat een relatief kleine boot is, waar ik met mijn gewicht van 65 kg ook mee uit de voeten kan.
Misschien heeft iemand ook nog andere ideëen?? Ook denk ik ook nog aan een 4 twenty, maar dat is eigenlijk meer een playboat in plaats van een WW boot. Heeft iemand een idee of je een 420 kunt gebruiken tot WWIII ???
Of je een bepaalde boot kunt gebruiken op een bepaald soort (wild)water hangt ook heel veel van de vaarder. De 4 Twenty ken ik niet uit ervaring maar ik dacht dat het een relatief vriendelijke boot is (Stephen heeft er volgens mij een en ik dacht dat Remi er ook een tijd in gevaren heeft?). Dus als je je technieken een beetje beheerst zul je t/m WW III best goed uit de voeten kunnen met de boot denk ik.
Maar er zijn meer kleine bootjes te vinden, zeker als je niet per se een ultrakort model wilt. Kijk eens rond op playak in de boten database, dan zie je al een hoop. Op markpltaats, kanomarkt en bij de verschillende kanowinkels is vaak van alles te vinden. Ik neem aan dat je nu niet al teveel haast hebt met een bootje aangezien er bij jou waarschijnlijk ook ijs zal liggen
Michiel
bedankt voor je reaktie,
Heb inmiddels een 420 op de kop getikt.
Is idd lekker kort. Komende zaterdag zwembad training, en dan maar eens kijken of ik ook nog de bovenkant van het water kan zien.
Wat mij betreft kan deze post dus gesloten worden, maar ik weet niet hoe.