Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren!

SUPHolland
All4SUP. Only Stand UP
gepost door: SUPHolland op 06/01/10 12:04
Voor wie er over denkt om eens Stand Up Paddle te proberen hier een instructie filmpje dat echt vanaf de basics begint. Hier dus geen advanced peddel technieken maar een leidraad om je eerste meters op zo'n wiebelig board te beginnen.

Ennuh, zelfs doorgewinterde kanoers, kayakkers, surfers, surfkiers die toch wel wel wat gewend zijn qua balans zullen de eerste minuutjes toch wel even moeten wennen aan deze vorm van balans. Maar daarna gaat het prima. De fun van Stand Up is dat op vlakwater echt iedereen het kan, dat je lekker hoog staat en dus veel ziet van wat er op de kant gebeurt en dat je beter door het water kunt kijken en dus ook daar plotseling een hoop kan zien. En de peddel geeft je ook staand toch extra stabiliteit.

http://standuppaddleholland.ning.com/video/sup-instruction

SUPHolland.nl

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
freeflower
gepost door: freeflower op 06/01/10 16:14
ziet er grappig uit.
maar ik vind het eigelijk niets met kanoen te maken hebben.
dus zou volgens mij in de off topic horen.
maar daar ben ik niet voor om te beslissen.

greets remi

www.europagaai.nl - www.kajak.nl
Joery
kayakpro.eu
gepost door: Joery op 06/01/10 20:21
Ben het helemaal met je eens Remi, ik zat al te denken om er een tropic over te maken.

Het lijkt me trouwens we leuk om een keer te proberen.
Get Wet with www.kayakpro.eu/joery
Thomas
gepost door: Thomas op 06/01/10 20:44
Ik heb meneer Supholland al eens eerder een mailtje gestuurd, maar hij schijnt het niet te begrijpen.
Omdat ik geen zin heb om de hele dag maar moderator te spelen heb ik het bij 1 keer ingrijpen gehouden.. De laatste dagen echter neemt de topicstartenmeteigenlinkjesnaarsupholland.nl drang weer erg toe.

slotje erop en volgende keer gewoon in off topic plaatsen, bij de filmpjes topic ofzo.
www.thomasmaij.nl ---- www.kajak.nl ---- www.kanoforum.nl
SUPHolland
All4SUP. Only Stand UP
gepost door: SUPHolland op 08/01/10 09:35
Zeker niet mijn bedoeling om het kanoforum te ontregelen danwel de regels te omzeilen. Excuus daarvoor.

Was vakantietijd dus had idd tijd voor een aantal en wellicht te enthousiaste posts. Zal conform het verzoek Stand Up Paddle gerelateerde onderwerpen/nieuwtjes hier in de Off-topic sectie posten en ook niet meer linken naar de StandUpPaddleHolland community site.
SUPHolland.nl
SUPHolland
All4SUP. Only Stand UP
gepost door: SUPHolland op 28/02/10 10:20
Dan Gevere & Nikki Greg on Whitewater SUP

http://www.mylocallineup.com/standuppaddle-tv?bcpid=62221457001&bclid=61857748001&bctid=64378038001

SUPHolland heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 28/02/2010 10:21
SUPHolland.nl

Advertentie:
© 2010 Kanoforum.
Advertentie:
Handige sites:
Kanoforum Leden
Zoek leden op NickName: