Beterschap hoor.
Fietsen gezond?Valpartijen,botbreuken en vooral uitlaatgassen
Je zou beter kunnen gaan kajakken,lekkere frisse lucht van de natuur en geen lekke banden
Gelukkig ben ik nu extra voorzichtig want het strooizout zal op zijn ofzo, in ieder geval is hier in de buurt nu nergens gestrooid. Ben wel blij dat ik mijn kisten weer aan heb kunnen krijgen trouwens, gympies zijn toch best fris met dit weer.
*hoihoi* Vanochtend in het ziekenhuis geweest, spalk mocht eraf en ik kreeg een mooi op maat gemaakt plastic kokertje eromheen. En het mooiste: 26 februari zou mijn duim weer in orde moeten zijn. Dus ik kan nog een maandje trainen voor de Waterland marathon van 10 april..
michielv schreef op 11/02/10 21:05:
En het mooiste: 26 februari zou mijn duim weer in orde moeten zijn. Dus ik kan nog een maandje trainen voor de Waterland marathon van 10 april..
Ja dat zie je wel vaker bij grote namen. Die breken iets en komen daarna sneller en sterker terug dan ooit verwacht.
Marianne Timmer bijv., opgegeven voor de spelen. Een hopeloze zaak. Maar ineens stond ze daar terug, klaar om haar kans te wagen voor een ticket richting Vancouver.
Ik zie hier sterke gelijkenissen en een waaier een mogelijkheden.
'k Zou zeggen: Joep (van Bakel) hou je vast! Trek je bretellen maar al aan en smeer je billetjes vast in, want het zal er heet aan toe gaan, het komende seizoen, in de achterhoede waar Michiel en ik meestal rondhangen.
Succs Michiel, ik hoop dat de voorspellingen inderdaad een beetje uitkomen.
Ben heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 11/02/2010 22:58
michielv schreef op 11/02/10 21:05:
En het mooiste: 26 februari zou mijn duim weer in orde moeten zijn. Dus ik kan nog een maandje trainen voor de Waterland marathon van 10 april..
Ja dat zie je wel vaker bij grote namen. Die breken iets en komen daarna sneller en sterker terug dan ooit verwacht.
Marianne Timmer bijv., opgegeven voor de spelen. Een hopeloze zaak. Maar ineens stond ze daar terug, klaar om haar kans te wagen voor een ticket richting Vancouver.
Ik zie hier sterke gelijkenissen en een waaier een mogelijkheden.
'k Zou zeggen: Joep (van Bakel) hou je vast! Trek je bretellen maar al aan en smeer je billetjes vast in, want het zal er heet aan toe gaan, het komende seizoen, in de achterhoede waar Michiel en ik meestal rondhangen.
Succs Michiel, ik hoop dat de voorspellingen inderdaad een beetje uitkomen.
ROFLMAO
ALs Joep nou weer eens verkeerd vaart kan hij misschien nog een stukje meepikken van die titanenstrijd
Maaruh, het schijnt dat er in Vancouver beter vaarweer is dan bij ons hier dus moht Marianne Timmer een andere sport overwegen, een bootje is vast wel te regelen
Vanochtend weer in het ziekenhuis geweest en inderdaad, de plastic cocon mocht eraf. Het is nog niet 100% genezen maar ik moet nu gaan bewegen (niet belasten) zodat de bloeduitstortingen ed. verdwijnen en de zwelling afneemt. Over twee weken mag ik weer langsgaan, hopelijk krijg ik dat te horen dat ik weer mag beginnen met varen.
Maar zoals het er nu naar uitziet gaat de waterland marathon niet door voor mij
Voor wie nog gaat varen dit weekend: veel plezier, zeker als het blijft waaien blijft dat water nog wel vloeibaar
Koel, vanavond heb ik een 10 minuten rustig aan op de ergometer gezeten en dat lijkt allemaal goed te gaan. Wel met de laagste weerstand en zeker niet te hard maar goed, het is een begin. Als het morgen nog goed voelt ga ik wat langer proberen.