Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
Rein Hagenaars
gepost door: Rein Hagenaars op 22/02/10 13:57
Hallo kanovrienden,

Vanmorgen had ik zin om even te peddelen, dus naar Hoek van Holland. Shit, geen branding. Dan maar een platwatertochtje. Bij de pier zag ik wat zeehonden jagen. Af en toe keken ze even naar mij, maar een knalgele soortgenoot met een helm op vonden ze niet echt interessant, ze zaten me maar een beetje appelig aan te staren. Opeens zag ik een flinke zeebaars met een zeehondenbeet drijven. Hij bewoog nog. Hup, dat beest in de kano en weer naar huis. Nou, ik heb hem net op,hij smaakte prima!
Ik vond het wel een leuke gebeurtenis om hier even te melden.

Laatste tijd zowiso veel zeehonden in Hoek van Holland. Heeft volgens mij met activiteit op de tweede Maasvlakte te maken. Volgende keer neem ik wel een bal en hoelahoepringen voor ze mee om het goed te maken.
Groeten! Rein.
Vloedkanosport.nl & kanoshop.nl

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
Joery
joeryradix.nl
gepost door: Joery op 22/02/10 15:54
haha lache Rein,

neem volgende keer ff een zee hond mee , leuk om in berschenhoek uit te zetten.

Groetjes uit het goed besneuwde Kaprun , Oostenrijk

kanoshop.nl
prijon for life
gepost door: prijon for life op 22/02/10 16:31
Jaja,lachen !Ons een beetje jaloers maken met zo'n lekkere zeebaars,terwijl wij vis op de markt moeten kopen(uit die ranzige kweekvijvers)
Suicide Monkey
gepost door: Suicide Monkey op 22/02/10 19:30
In de baai van de Somme heb je ook redelijk wat zeehonden zitten. Als je je wat laat meedrijven met de stroming komen die op nog geen 5m naast je zwemmen. Volgende keer ook eens kijken of ze ergens een visje voor mij achterlaten :p
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.