Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 01/04/10 12:05
Hoi,

Zijn er hier nog mensen te porren voor de Blauwe Wimpel marathon op 25 april in Eindhoven? info hier.

Omdat ik de laatste tijd natuurlijk niet echt heb kunnen trainen spreekt het me wel aan dat de 24 kilometer in 2 stukken geknipt is: een wedstrijd over 14 km met overdragingen ed. en een 10 km tijdrace. Tussendoor heb je 45 minuten rust, kun je even bijkomen.

Lennart, Ben, William, Geert ,??

Groetjes,

Michiel
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
hallogeert
gepost door: hallogeert op 01/04/10 13:18
Al is het een thuis wedstrijd ikdoe niet mee ,er moet toch ook publiek zijn.!
en ik had mijn dochter beloofd dat ze mee mocht naar amsterdam (grachten tocht)
als blijkt dat er op een andere datum ook gevaren wordt in amsterdam dan blijven we in eindhoven.
Namens de club : van harte Welkom

geert
michielv
gepost door: michielv op 01/04/10 15:25
hallogeert schreef op 01/04/10 13:18:
Al is het een thuis wedstrijd ikdoe niet mee ,er moet toch ook publiek zijn.!
en ik had mijn dochter beloofd dat ze mee mocht naar amsterdam (grachten tocht)
als blijkt dat er op een andere datum ook gevaren wordt in amsterdam dan blijven we in eindhoven.
Namens de club : van harte Welkom

geert

Ohja, er zijn hier meer Geerten, ook al bedoelde ik eigenlijk PrijonForLife die natuurlijk sinds kort met een wingpeddel vaart

Maar de grachtentochten zijn in september volgens mij?? Ennuh als je dochter nou publiek speelt kun je zelf meevaren?
prijon for life
gepost door: prijon for life op 01/04/10 16:55
Aardig Michiel,dat je aan me denktMaarrr,ik heb dit jaar nog maar zeer weinig in een wat sneller bootje gezeten.Wel veel in de seayak met wing.Gewone peddel eigenlijk niet meer aangekeken.Conditie moet ook opgekrikt worden,is nog aardig brak.Maar ik heb goede voornemens voor deze zomer.M'n korte bootje is ook de deur uit.
De datum van 25 april hou ik zeker in gedachten.
hallogeert
gepost door: hallogeert op 01/04/10 17:01
Michiel , ik heb nog wel een sk op de club liggen en met mijn kajett is het ook wel te doen .
maar als rustige tourvaarder ligt het tempo toch te hoog (ik blijf het het hele jaar nog horen ).niet iedereen bij ons op de club is een snelle jelle.
en de tour tocht in amsterdam was op een uitnodiging van een club.
maar kom naar eindhoven , gezellig!!!

geert ekv beatrix

prijon for life
gepost door: prijon for life op 03/04/10 17:08
Jaja,vandaag een K1 gekocht.Zwempartijen kunnen beginnen!
michielv
gepost door: michielv op 03/04/10 21:36
prijon for life schreef op 03/04/10 17:08:
Jaja,vandaag een K1 gekocht.Zwempartijen kunnen beginnen!

Gefeliciteerd! Blijven peddelen, dat helpt!

Vandaag trouwens ook een bootje gekocht, van Lennart. Een oude Jaguar, kevlar/carbon onderschip, glasvezel bovenkant. Zie fotoalbum

Morgen eens lekker uitproberen, kijken hoe dat vaart. Dit kwam in ieder geval erg goed uit aangezien ik even bezig was met de Struer en nog niet alles even goed droog was. Nu kan het lekker uitharden en kan ik intussen varen met de Jaguar.

prijon for life
gepost door: prijon for life op 03/04/10 22:20
Eveneens gefeliciteerd met de aankoop,ziet er leuk uit.Ik heb jou naam nog horen vallen bij de kv Alkmaar,vandaag.Morgen maar weer een plekje maken in de garage.
michielv
gepost door: michielv op 04/04/10 08:51
prijon for life schreef op 03/04/10 22:20:
Eveneens gefeliciteerd met de aankoop,ziet er leuk uit.Ik heb jou naam nog horen vallen bij de kv Alkmaar,vandaag.Morgen maar weer een plekje maken in de garage.

Dan heb jij vast die blauwe ranger gekocht? Dat z.Zag eruit als een mooie boot, alleen voor mij te klein (ik ben net te zwaar). Hopelijk werd mijn naam wel positief genoemd? Er zijn er genoeg van Ody die me (goed) kennen dus heel erg verbaast het me nou ook weer niet
prijon for life
gepost door: prijon for life op 04/04/10 09:51
Yep,inderdaad de Ranger.Beginnerskajak,maar dat komt goed uit, want ik ben ook een beginner in de k1 wereld.De verkoper vertelde me in het begin het(nieuwe)stoeltje eruit te halen,voor een betere balans.Verder ziet de boot er zeer netjes uit,geen reparaties oid en geen barstjes.Voor een paar tientjes de moeite waard,helaas 350km op en neer!Niet mijn passie autorijden met bakken regen.Blijft mooie techniek zo'n roersysteemMorgen even dopen m'n nieuw schip
Bestaan er ook afdek/transportzeiltjes voor dit type kuip?
michielv
gepost door: michielv op 04/04/10 10:51
ja, alkmnaar is een eindje rijden..

transportzeiltjes weet ik niet maar ik k an je van harte een neopreen spatzeil aanraden. Ben en ik hebben allebei een Rasdex. Kost rond de 6 tientjes incl. bezorgen en is top!
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.