Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
Suuske
gepost door: Suuske op 28/04/10 19:50
Hoi forumleden, ik heb afgelopen weekend een P&H Fjord gekocht maar daar is het kompas van kapot . Weet iemand waar je zo'n kompas nog kunt krijgen ?
Ik heb het internet al afgezocht maar de inbouw kompassen van Suunto zijn nergens meer te vinden.
Is het misschien mogelijk dat er een Silva kompas in te maken is ?

Groet, Frank.
Frank

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 28/04/10 21:39
foto´tje van het kapotte kompas kan helpen. suunto heeft verschillende kompassen gemaakt. de vraag is wat was het en hoe stuk is het?

tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
Suuske
gepost door: Suuske op 28/04/10 22:25
goede avond Lennart, ik weet niet hoe je hier foto's kunt plaatsen maar ik heb een advertentie aangemaakt op marktplaats waar 2 foto's van het kapotte kompas op staan.
Misschien dat je er wat mee kunt ? . Dit is de link waar de advertentie staat : http://link.marktplaats.nl/342792518. Succes.

Groet ,Frank.

Suuske heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 29/04/2010 07:01
Frank
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 29/04/10 22:09
daar kan ik wat mee, je heb denk ik pech. het is een oud model war naar mijn weten geen vervanging meer is.dat word een hele klus. misschien is een los kompas wat je met elastiek aan je deklijnen zet. een oplossing. of hopen op een 2e handjse van een zolder.

veel vaarplezier
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.