Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
tom209
gepost door: tom209 op 09/05/10 00:42
Hallo,

Ik zoek een tour kajak voor vlakwater. Ik ben een beginner, maar wil graag een kajak die lang meegaat. 2e hands of nieuw, maakt niet uit, als de prijs maar onder de 300 euro blijft. Graag advies wat voor kajak, ik denk zelf een toerkajak vlakwater. Graag advies waar ik deze kajaks kan kopen, welke sites? Woon zelf in de buurt van Purmerend.

Al het advies is welkom!

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
joskelove
muhahahaha
gepost door: joskelove op 09/05/10 05:38
ik weet eerlijk gezegd niet waar purmerend ligt, maar de besre winkels voor kajaks zijn Arjan Bloem in Wormer, of Kanoshop in Amsterdam. maar daar moet je al eens geluk hebben om een tweedehands onder de 300 euro te vinden. kijk anders een op marktplaats of kanomarkt.
michielv
kanojogger @ www.start2paddle.nl
gepost door: michielv op 09/05/10 09:32
Die Struer was geen boot voor jou geweest.

Een boot voor onder de 300 euro? Moet zonder probleem aan te komen zijn. Maar laat eerst eens weten voor welke maat/gewichtsklasse je iets zoekt? Hoe groot mag de boot ongeveer zijn, heb je opslag enz?

Het beste is om lid te worden van een club: dan kun je verenigingsmateriaal uitproberen en heb je meteen mensen om je heen om het vak te leren, samen mee te gaan varen enz.

@Joske: google maps is your friend

If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
prijon for life
gepost door: prijon for life op 09/05/10 09:35
Hallo Tom,mijn advies;bezuinigig niet op de lengte van de kajak.Polythyleen is erg sterk en kan tegen een stootje.Onder de 300 euro is er genoeg te koop,mocht ie niet bevallen ,heb je nog geen wereldbedrag verspeelt.Zelfs voor 100euro zie ik nog wel eens een beginner voorbij gaan wat enorm geschikt is voor vlakwater.Helaas is mijn garage
bommetjevol.Erg handig is al er een bijpassend spatzeiltje bij zit en een sterke peddel.