|
joskelove
muhahahaha
|
gepost door: joskelove op 09/05/10 05:38 |
|
 |
|
ik weet eerlijk gezegd niet waar purmerend ligt, maar de besre winkels voor kajaks zijn Arjan Bloem in Wormer, of Kanoshop in Amsterdam. maar daar moet je al eens geluk hebben om een tweedehands onder de 300 euro te vinden. kijk anders een op marktplaats of kanomarkt. |
 |
| |
|
michielv
kanojogger @ www.start2paddle.nl
|
gepost door: michielv op 09/05/10 09:32 |
|
 |
Die Struer was geen boot voor jou geweest.
Een boot voor onder de 300 euro? Moet zonder probleem aan te komen zijn. Maar laat eerst eens weten voor welke maat/gewichtsklasse je iets zoekt? Hoe groot mag de boot ongeveer zijn, heb je opslag enz?
Het beste is om lid te worden van een club: dan kun je verenigingsmateriaal uitproberen en heb je meteen mensen om je heen om het vak te leren, samen mee te gaan varen enz.
@Joske: google maps is your friend
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
prijon for life
|
gepost door: prijon for life op 09/05/10 14:57 |
|
 |
Tja,dat kan,maar of je daar nou lekker mee kan varen(?)Ik zou 'm nog niet voor niks willen hebben.Maar geloof me(klinkt als een betweter),als je een kajak zoekt voor vlakwater,koop dan een kajak die goede vaareigenschappen heeft op groot/vlakwater.
Een kleine kajak van 2.25m. is handiger in de garage en handzamer met vervoer,maar als deze niet vooruit te branden is op het water, heb je snel je bootje in de wilgen hangen. |
 |
| |
|
|
|
gepost door: hallogeert op 09/05/10 17:03 |
|
 |
een heerlijke vlakwater boot : de kajett of een brandaris
beide zijn echte vlakwater toerboten die je rond de 300 euro toch moet kunnen kopen.
suc6 geert |
 |
| |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 09/05/10 20:42 |
|
 |
Zeker is het nog niet 100% maar als een andere aankoop (of ruil meer) doorgaat heb ik over niet al te lange tijd een mooie Stipyaks Kajett in de aanbieding. Voor nog lang geen 300 euro (rond de helft denk ik, inclusief origineel spatzeil. Heb je nog budget voor een peddel en dat soort zaken).
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
tom209
|
gepost door: tom209 op 09/05/10 21:19 |
|
 |
|
Rond de 150 E zou inderdaad een mooi budget zijn voor een kajak. |
 |
| |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 11/05/10 10:35 |
|
 |
@foto: ik zal eens voor je kijken
@vlakwater: het is een echte vlakwaterboot. Google is your friend
@ophalen: in de buurt van Rotterdam.
Maar wacht eerst even af of die ruil doorgaat, ik heb mijn bedenkingen en totnogtoe niets gehoord van het voorstel. Als het niet doorgaat hou ik de Kajet want dan heb ik hem nog nodig.
|
 |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 16/05/10 09:12 |
|
 |
@Tom209: de ruil gaat niet door maar ik ben er ook nog niet over uit wat ik doe met de Kajett. Kijk anders eens hier: http://link.marktplaats.nl/347542521
Ga niet te gek veel bieden, dan mag je mijne nl. altijd kopen
Edit: ik zou even vragen om foto's van de onderkant. Er wordt nl. wel een beetje veel de term "verweerd" gebruikt. Een goed opgeslagen boot van die leeftijd is niet verweerd. Zeker een Stipyaks niet, die dingen zijn gemaakt alsof ze een nucleaire oorlog moeten overleven (kunnen ze ook volgens mij).
michielv heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 16/05/2010 09:15 |
 |
|
|
|
gepost door: hallogeert op 16/05/10 18:57 |
|
 |
ik klik op de link : dat lijkt mijn kajett wel.
ik heb er alleen een grote walrus achter op zitten !
ik blijf erbij , op vlakwater is het een van de fijnste boten .(bijna iedereen van onze club heeft er wel eentje)
geert |
 |
| |
|
|
1w@n
|
gepost door: 1w@n op 18/05/10 16:19 |
|
 |
Dag tom209,
Ik zou zeggen: kom 's langs bij KV Edam. Vooral op de donderdagavonden is er volk. Meerdere kayaks om te proberen en genoeg mensen om adviezen in te winnen. Verder sluit ik mij aan bij Joskelove: Arjen Bloem.
- Iwan -
1w@n heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 18/05/2010 16:20 |
 |
| |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 19/05/10 22:40 |
|
 |
Smitty schreef op 19/05/10 10:53:
Hallo tom209,
Bij KV De Windhappers in Den Haag liggen twee Stip-Yak Kajett's te koop.
Zo te zien zitten de prijzen redelijk in de buurt van jouw budget.
Kijk op www.windhappers.nl en dan bij de tab Kano's te Koop?
Succes en misschien tot daar
Maarten
350 euro voor een Kajett? Dan mag je de mijne zo meenemen, doe ik er nog een mooie lendal peddel bij ook. En in de mijne zit een waterdicht compartiment met Valley deksel, geen luchtzak
Maar dat zou ik er niet met droge ogen voor durven vragen eigenlijk....
|
 |
|
|
|