Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
ericw
gepost door: ericw op 11/05/10 21:47
As donderdag gaat de baan tussen 18:00 uur en 20:00 uur aan. Het wordt in ieder geval veel beter weer dan vandaag.

Ik begin in ieder geval om 18:00 uur te varen en zie wel of ik het de volle twee uur vol houd.

Voor de mensen, die op dit moment zelf geen WeWave kaarten hebben: ik heb er nog zat. (Ter info: 24 euries voor twee uur, als je met zijn tweeën bent kun je er ook voor kiezen om samen 1 uur te varen op 1 kaart).

Zaterdag gaan de baan ook aan. Wordt dan erg druk. Steeds rond de 100 man per uur. Zondag is het beter te doen, maar dan wordt het op de weg waarschijnlijk gezellig druk. Vandaar dat ik dit keer voor de donderdag ga.

Greetz en misschien tot donderdag.

EricW

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
Wil
gepost door: Wil op 14/05/10 21:41
Hey
ben jij die Eric uit Zwolle die vorige week in Oostenrijk op de Salza gevaren heeft?
Vergeten email adressen uit te wisselen, dus zoek ik zo contact
Groet
Wil
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 14/05/10 21:45
Deze Eric vaart in een rode nomad met een indrukwekkende witte helm. en gele doulbe dutch peddel
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
Wil
gepost door: Wil op 14/05/10 21:51
hmm, das dan vast een andere eric.
ericw
gepost door: ericw op 19/05/10 20:27
Hi Wil,

It's me, Eric.

Gezien de hoeveelheid Ericcen die er bij de Salza waren, is het dan nog niet duidelijk.

Maar ik ben het toch. Op DWD vaar ik meestal met een 'indrukwekkende' witte helm, ipv met mijn nieuwe nog meer indrukwekkende zwarte helm, die ik bij de Salza op had. Lennart vergist zich alleen in de boot: ik zat gewoon in mijn rode mamba. Maar het blijft een dagger en ze zijn allebei dik.

Je kunt me bereiken via ej.w@hotmail.com. Heeft de mail met de links naar de video-filmpjes van de Salza jou via via al bereikt?

Verder ga ik aanstaande zondag weer naar DWD, waarschijnlijk tussen 13:00 en 15:00 uur. Als iemand zin heeft om mee te varen, leuk!

greetz

Eric
Wil
gepost door: Wil op 21/05/10 23:06
Ha die Eric,
Heb je filmpjes ontvangen en gezien. Leuk om terug te zien.
Die dikke croshelm blijft wel hangen Ik haal dit weekend mn speelbootje eens uit het stof. Weet je nog aardige speelplekje in de buurt van Zwolle? Woon zelf in Dronten en dan is dat aardig goed aan te rijden.
Spreek je!
ericw
gepost door: ericw op 22/05/10 11:43
Hi Wil,

Nou speelplekjes in de buurt van Zwolle is lastig: we wonen helaas in een vlak kikkerlandje.

Achter de brugpijlers van de spoorbrug bij Zwolle zitten redelijke keerwaters. Met een platte kajak kun je daar proberen te ondersnijden/loopen. Als warming up moet je eerst vanaf de boten-helling bij de brug Zwolle-Hattem 15 minuten via de kribben stroom op peddelen. Als je dat een keer wilt doen, ga ik wel mee.

In de winter kun je eventueel terecht bij de stuw van Junne, oost van Ommen.

Ik zet mijn telefoonnummer liever zo min mogelijk op internet. Als je mijn even een mailtje stuurt, kunnen we telefoonnummers uitwisselen en misschien een keer wat afspreken. Tweede pinksterdag?

E.

Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.