|
|
gepost door: roosmcd op 14/08/10 17:56 |
|
 |
En inmiddels ben ik er geweest:

Het is een leuke baan, ik heb me er wel vermaakt. Door de week staat hij meestal twee uur rond de middag aan (officieel 1.5 uur, maar ik heb wel 2 uur kunnen varen) en s'avonds volgens mij ook ongeveer dezelfde tijd. In het weekend draaide het de hele dag wegens een festival maar had ik dus geen tijd om te gaan varen .
De foto's zijn met 8 cumec, er zijn ook avonden met 4 cumec. En je kunt dus inderdaad voor 10 pond een park-and-play ticket kopen, daarmee heb je de hele dag toegang tot de baan met eigen materiaal (eventueel zit er nog een kanowinkel waar je voor 10 pond per dag testboten kunt gebruiken).
Hoe goed ik voer heeft eigenlijk niemand gevraagd, ze hadden alleen een flink aantal formulieren waarin je vanalles moest ondertekenen. Ik ben hier 3 dagen achter elkaar geweest, aan de overkant van de weg ligt ook nog een mooi 50m-zwembad. Qua kayakers was het erg rustig, meestal 2 of 3 rafts op de baan. Het viel me ook op dat er veel schooljeugd kwam en er veel kano-cursussen werden gegeven, volgens mij hadden ze daar meer bezoekers op het vlakwater (en in de uitstroom) dan dat echt op de baan zelf naar beneden gingen. |
 |
| Manos esto var a lastimar |
|