Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
ErikVeenje
gepost door: ErikVeenje op 28/01/05 22:22
Hoi ik probeer op www.kanopolofeed.tk wekelijks nieuws toe te voegen. Het is een testje.
Ik ben benieuwd hoe lang ik het vol hou .

De site heeft een rss-feed en er is een banner zodat andere het nieuws ook op hun site kunnen zetten.

Kijk maar wat jullie ervan vinden. reacties zijn altijd welkom .

Doei, Erik
ps. als iemand wil meehelpen, graag. Des te meer mensen des te makkelijker het is om wekelijks niet nieuws te leveren.

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
Thomas
gepost door: Thomas op 28/01/05 23:10
ik moet eerlijk gezegd bekennen dat het aantal kan'sites in nederland een beetje te groot word.. volgens mij kan je beter je energie stoppen in 1 centrale portal waar voor ieder wat wils is en waar iedereen zijn stukje in kwijt kan..
www.thomasmaij.nl ---- www.kajak.nl ---- www.kanoforum.nl
ErikVeenje
gepost door: ErikVeenje op 28/01/05 23:29
Klopt inderdaad. Maar ik wil niet niemand lastig vallen met deze aanpak van nieuwsvoorziening.

Nu kan ik lekker mijn eigen gang gaan en experimenteren met programmeren en biedt ik gelijk kanopolo nieuws in RSS feed aan.

Ik hoop inderdaad dat er over een tijdje een samenvoeging plaats vindt.
Thomas
gepost door: Thomas op 28/01/05 23:36
ik zou dan vragen aan stephen of die niet geinterreseerd is in een moderator voor het kanoforum polo gedeelte en tegelijkertijd een uitbreiding met de mogelijkheid op die manier je eigen kunstjes te tonen
www.thomasmaij.nl ---- www.kajak.nl ---- www.kanoforum.nl
Boogieman
Riot - Boogie
gepost door: Boogieman op 29/01/05 15:36

Erik, het duurt bij mij echt HEEL lang voordat de site ingeladen is. (ik kom niet verder dan een blauw scherm...)

Jammer.

(al moet ik zeggen dat ik al het nieuws waar ik op zit te wachten idd op het Kano Forum vind)
Wel leuk dat je hier ook af en toe "je neus laat zien" Ik zeg: welkom!

Let's Boogie baby!
ErikVeenje
gepost door: ErikVeenje op 31/01/05 11:19
Achja zoals ik al zei het is een testsite
Ik link het een en ander door via een site die normaal zeer stabiel is. Gek genoeg zaterdag niet.

Een integratie met kanoforum.nl zie ik op de langere termijn wel zitten. Het moet eerst effe uitwijzen of er wel wekelijks kanopolo nieuws is en of het de mensen wel boeit .

De ideale situatie zou zijn dat verschillende mensen aan één kanopolo rss-feed werken die dan op verschillende sites te bezichtigen is. (ik denk dan aan kanoforum,nkb.nl/kanopolo, kano.pagina en verenigingen)

Martijn
gepost door: Martijn op 31/01/05 11:24
hmm.. interessant plan..
Als ik het dus goed begrijp ga je eerst al het nieuws verzamelen van verschillende sites.. en dan wil je dat die sites hun eigen nieuws + dan van anderen weer oppakken via jou rss feed?
if (!$succeed) {$try++}
ErikVeenje
gepost door: ErikVeenje op 31/01/05 12:02
Martijn schreef op 31/01/2005 11:24:
hmm.. interessant plan..
Als ik het dus goed begrijp ga je eerst al het nieuws verzamelen van verschillende sites.. en dan wil je dat die sites hun eigen nieuws + dan van anderen weer oppakken via jou rss feed?

Eigenlijk komt het daar wel op neer. Iedere webmaster werkt mee aan een gezamenlijke nieuwsvoorziening over kanopolo. Dit gezamenlijke nieuws kan de webmaster dan op zijn site zetten en klaar is kees.

een voorbeeldje: Als 10 verenigingen elke maand één nieuwsfeit publiceren. Dan heeft elke vereniging 10 nieuwsfeiten per maand op zijn website staan.

Het mooiste zou zijn als deze rss feed op de server van de nkb komt te staan.

ErikVeenje
gepost door: ErikVeenje op 31/01/05 12:06
Owja als dit ook voor brandingvaren,slalom en alle andere disciplines gedaan kan worden. Dan hebben we een online kanosport.

Ik zie zoiets wel zitten. Kritiek is altijd wel welkom!

ErikVeenje heeft dit bericht gewijzigd
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 31/01/05 14:13
*grinnik* helemaal off topic maar als je blijft herhalen dat kritiek altijd welkom is krijg je een keertje een tongue-in-cheek botte post a la die van een zekere naamgenoot van me op een ander forum

Geintje natuurlijk, ik ben er altijd wel voor om kanopolo in het nieuws te krijgen. Zal zo eens kijken.
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.