Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
will.i.am
gepost door: will.i.am op 23/06/10 13:10
Ik wil graag dakdragers monteren op een Ford Ka. De Ka heeft geen bevestigingpunten. Heeft iemand ervaring met het monteren van dakdragers op dit type auto's. De auto is van mijn vriendin en er mag niet worden geboord in het dak ;-).

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 24/06/10 06:51
Hoi William,

Zijn die opblaasbare dingen van Handirack wat voor je? Ik weet niet wat je op de auto wilt vervoeren, waarschijnlijk een bootje . Een K1 zou net moeten gaan, hoewel het wel wiebelig is (de Ka is denk ik ongeveer net zo groot als mijn panda en dat gaat net, hoewel ik dan liever vaste dragers en een lengte balk heb).

Anders hebben we bij RCC in september zowiezo een mooie clubboot voor je liggen

Voor vaste dragers zou ik toch even naar een autoaccesoire zaak gaan, kijken wat er is. Als je een keer van die Handiracks wilt proberen ben je welkom. Ze hebben trouwens tegenwoordig ook een dakkoffer van Handirack, die ga ik binnenkort op vakantie uitproberen .

If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
will.i.am
gepost door: will.i.am op 24/06/10 12:19
Hoi Michiel, bedankt voor je reactie!

Ik wil mijn wildwaterbootje (een Pyranha) graag meenemen op vakantie naar Frankrijk. Volgens mij moet dat wel lukken met die Handiracks. Een K1 zou ik er inderdaad niet mee vervoeren.

Ik wil heel graag weer meevaren op de Rottemeren in september. Ik ga Ad weer eens mailen.

Groetjes,

William
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 24/06/10 20:30
will.i.am schreef op 24/06/10 12:19:
Hoi Michiel, bedankt voor je reactie!

Daar kon je op wachten natuurlijk

Ik wil mijn wildwaterbootje (een Pyranha) graag meenemen op vakantie naar Frankrijk. Volgens mij moet dat wel lukken met die Handiracks. Een K1 zou ik er inderdaad niet mee vervoeren.

Wanneer ga je? Ik heb een set liggen, die kun je lenen als je wilt (ze zijn niet te koop ). Kun je ze uitproberen voor je ze eventueel koopt. Mail anders even, dan spreken we wat af als je wilt.

Ik wil heel graag weer meevaren op de Rottemeren in september. Ik ga Ad weer eens mailen.

Een clubboot moet geen al te groot probleem zijn. Inmiddels hebben we zelfs een paar mooie modernere boten erbij (Supersonic, Msonic, om er een paar te noemen).

En als er geen clubboot te vinden is kunnen we altijd nog vragen aan iemand die in de K2 gaat of daar een priveboot van te gebruiken is.

Groetjes,

Michiel
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.