Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
jakob
gepost door: jakob op 08/07/10 10:21
hallo allemaal
ik verkoop mijn pyranha s6x 185 voor 350 euro
als je foto's wilt stuur dan een mailtje naar
jakob.hanoulle@hotmail.com
met vinnen
met een luchtzak
kleur:blauw
185cm
ik verkoop hem omdat hij voor mij te groot is
er zijn geen diepe krassen in

ondertussen zoek ik ook voor een nieuwe boot ik ben 13 en ik ben ongeveer 160cm ,en weeg 37 kilo
ik had zelf gedacht aan een dagger g-force of heeft iemand een ander idee

jakob heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 21/08/2010 11:17

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
jakob
gepost door: jakob op 08/07/10 22:16
ik wil ook wisselen want zoek toch een nieuw bootje
Jenita
gepost door: Jenita op 10/07/10 23:22
Ik geloof dat een team genootje nog een dagger g - force te koop heeft liggen. Mocht je interesse hebben dan kan ik je wel zijn mail adres geven of meer info.

jakob
gepost door: jakob op 11/07/10 12:29
Ik ben zeer geïnteresseerd in die boot hij kan mailen naar mijn e-mailadres :Jakob.Hanoulle@hotmail.com
Jenita
gepost door: Jenita op 12/07/10 14:46
ik zal hem vanavond je mail adres geven.

dit is de topic waarin hij zijn boot te koop heeft staan.http://www.kanoforum.nl/forum/index.php/topic/3459
mocht je alvast wat meer willen weten erover kun je daar kijken. Maar hij heeft vanavond en mocht het anders lopen. Uiterlijk morgen avond je mail adres.
jakob
gepost door: jakob op 21/08/10 11:15
300 € iemand
??
keesje
gepost door: keesje op 28/08/10 23:38
ja kan lastig zijn als je niet zo zwaar bent...

Vroeger heb ik met de WS xxx veel plezier gehad, maar dat is ook wat gedateerd misschien. Ik zag op kanomarkt.nl (hoop dat dat geen reclame is?) een dominatrix 41 en Slick Stick aangeboden. De dominatrix 41 is ook leuk, maar weer een wat ouder en langer bootje. En de slick stick heb ik zelf nooit in gevaren, maar vond haar grote broertje de flip stick op zich wel fijn, en is volgens mij ook vrij klein. Volgens mij biedt ook nog iemand een igo aan, maar zou je dei niet zo snel aanraden.
Volgens mij is g-force ook een leuk bootje; en hebben ze bijna alle bootjes tegenwoordig ook wel in het klein. succes ermee!

Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.