Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
Christiaang
= LEVITAS! =
gepost door: Christiaang op 31/07/10 20:44
Hai lui,

Weet wel een beetje waar de grotere clubs voor polo zitten, maar ben met iemand aan het mailen uit Singapore en kan hem eigenlijk niet adviseren waar hij als fanatieke wedstrijdpoloër het beste terecht kan vanaf Utrecht. Keistad wellicht??

Alle input is welkom, thanks!

Groeten, Christiaan
Studeren of Levitas? Hmmm....

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 31/07/10 21:49
Dan zou ik inderdaad zeggen Keistad (Amersfoort) of MDR (Uithoorn, ook niet zo gek ver weg).

Utrecht zelf heeft natuurlijk UKC maar dat is meer gezelligheid geloof ik, hoewel er een ex-Kapow speler meedoet. De Ronde Venen in Vinkeveen speelt geloof ik ook polo maar als je toch daar naar toe rijdt zou ik nog even 10 minuten doorrijden en naar MDR gaan.

Heeft hij een auto ter beschikking? Anders wordt het wel lastig, zelfs om bij UKC te komen want die zitten in Maarssen. Heeft/wil hij eigen materiaal of gebruikt hij liever clubspullen?
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Martijn
gepost door: Martijn op 02/08/10 11:05
Ola,

Keistad is een goeie optie, MdR uiteraard ook.
Ligt er een beetje aan wat de persoon in kwestie wil, wat zn niveau is, enz.

Je mag hem best met mij in contact brengen, dan kan ik m wellicht verder helpen.

gr
Martijn (Keistad)
if (!$succeed) {$try++}
stein
www.kajak.nl www.quovadis-zaandam.nl
gepost door: stein op 03/08/10 10:57
Als deze poloër iets verder rijden wil, dan mag hij altijd Bij QV (Zaandam) komen varen natuurlijk. Vanaf het station 10 minuten lopen.

Gr Frank
Christiaang
= LEVITAS! =
gepost door: Christiaang op 22/08/10 15:39
Bedankt gasten, als hij wat van zich gaat laten horen ga ik hem verder helpen :-)
Studeren of Levitas? Hmmm....
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.