Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
Rein Hagenaars
gepost door: Rein Hagenaars op 29/08/10 18:26
Hallo Kanoforum vrienden en vriendinnen! Hoewel de regen met bakken uit de hemel komt en je bijna op straat kan varen zou ik vanavond of morgen toch maar de branding induiken als ik jullie was! Het water is lekker warm en er staan echt enorme bakken! En morgen nog een maatje groter.
Ik kom er net uit en het zeewater druipt zo uit mijn neus op het toetsenbord, maar ik wilde jullie even deze tip geven.

Have fun!! Rein.
Vloedkanosport.nl & kanoshop.nl

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 29/08/10 20:54
Rein Hagenaars schreef op 29/08/10 18:26:
En morgen nog een maatje groter.

Hmmm, 2 keer zo hoog als ik de voorspelling zie?

Gelukkig^h^h^h Helaas moet ik morgen werken..

Manos esto var a lastimar
bjorri
gepost door: bjorri op 29/08/10 21:14
Tja, de voorspelling voor Hargen aan Zee is Bf 5 à 6 west en een golfhoogte in de buurt van drie meter met golfperiode van 8 seconden. Voor mij is dat in ieder geval een maatje te groot, daar kom ik dan toch niet tegen in. Morgenochtend maar eens zien of die voorspelling nog zo fors is. Anders maar een hond lenen voor een strandwandeling
http://kv-ossa.nl
Rein Hagenaars
gepost door: Rein Hagenaars op 30/08/10 20:00
Vandaag was het inderdaad erg heftig (geen idee hoe hoog, hoe genoeg om er bang van te worden in ieder geval), maar omdat het (in Hoek van Holland tenminste) erg meeviel met de stroming en wind, was er toch nog na enig ploeteren doorheen te komen.

Morgen moet het ook nog goed zijn, daarna zakt het volgens mij weer. Geniet ervan, dit soort situaties heb je normaal alleen in onze koude seizoenen of tijdens tripjes in verre oorden.

dag hoor! Rein.
Vloedkanosport.nl & kanoshop.nl
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 30/08/10 20:48
Het waaide in ieder geval flink, er vanochtend tegenin fietsen was een beste klus! Dus in de boot zal het helemaal heftig zijn geweest.

Gisteravond was ik trouwens wel weer heel erg blij met die speedstroke. Want met dit weer is een K1 geen goed plan.

If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
waveman
gepost door: waveman op 31/08/10 14:10
Yes indeed Rein. Ook hier in België was het super. Heb vrijdag, zaterdag, zondag en maandag megadagen beleefd. Nu total loss en aan het recupereren. Het is hier precies jaarlijkse gewoonte dat we begin september Atlantische toestanden krijgen. Een mens zou bijna blij zijn in de lage landen te wonen (momenteel dan toch)!
ralf82
gepost door: ralf82 op 31/08/10 23:03
vanmorgen op Katwijk ook nog heerlijk gevaren. Mooie golven en NUL wind. Heerlijk om lijnen te varen!!

Snel weer zo'n swell
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.