Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
PeterPeter
gepost door: PeterPeter op 29/08/10 20:01
Hallo, we zijn tijdens onze laatste vakantie in Tsjechie enthousiast geworden voor het kano-en of kayakken. wij (45 en 50 jr oud) hebben totaal geen ervaring met kayakken maar willen graag gaan beginnen hiermee.

Waar kan ik kano of kayakwinkels vinden die me van goed advies kunnen voorzien??

Groetjes Peter

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
stearns
www.kajakvaren.nl
gepost door: stearns op 29/08/10 20:54
Peter,

Kano/kajakwinkels kan je bijvoorbeeld vinden in Wormer of Bergschenhoek (zie ook de advertenties op dit forum)
Succes!
bjorri
gepost door: bjorri op 29/08/10 21:23
PeterPeter schreef op 29/08/10 20:01:
Hallo, we zijn tijdens onze laatste vakantie in Tsjechie enthousiast geworden voor het kano-en of kayakken. wij (45 en 50 jr oud) hebben totaal geen ervaring met kayakken maar willen graag gaan beginnen hiermee.

Waar kan ik kano of kayakwinkels vinden die me van goed advies kunnen voorzien??

Groetjes Peter

het standaard advies hier is om eerst een kanoclub te zoeken en daar een paar keer mee te varen, dat kan vrijwel altijd tegen geen of lage vergoeding. Dan kan je ervaren of je werkelijk enthousiast bent en mogelijk al een beetje verzinnen wat voor eisen je aan een boot en verdere uitrusting gaat stellen. Kanoclubs zijn er altijd wel in de buurt te vinden. Als je zelf gaat kopen is die club weer handig voor stalling.

Die leeftijd is voor op vlakwater redelijk gemiddeld denk ik en ook op zee val je dan nog niet uit de toon hoor. Duursporten kan je tot veel hogere leeftijd doen.
http://kv-ossa.nl
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 29/08/10 22:21
PeterPeter schreef op 29/08/10 20:01:

Groetjes Peter

In toevoeging op de andere antwoorden zou ik zeggen, lees dit forum eens door. De zoekfunctie werkt en dit onderwerp is al vaak besproken.

Overigens helpt het ons wel om je te helpen wanneer je aangeeft wat je gedaan hebt tijdens je vakantie, wat je zou willen doen, recreatief of competitie, dat soort zaken. De vraag die je nu stelt is ongeveer hetzelfde als bij een willekeurige garage naar binnen stappen en zeggen "ik wil een auto" zonder aan te geven wat je ermee wilt doen.

If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
corkayak
gepost door: corkayak op 29/08/10 23:10
In Den Helder is een kanovereniging, met een site :
http://kvphoenix.mysites.nl/
en een adres :
Schootenweg 2-B
1785 LV Den Helder
0223 633878

Succes !
PeterPeter
gepost door: PeterPeter op 30/08/10 18:59
Heel erg bedankt, corkayak!

Hier zullen ze me vast verder kunnen helpen.

Peter
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.