Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 07/02/05 08:39
ik heb een lege agenda volgens mij dus kom maar los wie wil wat
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl

Reacties (1 van 3 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
spikey
gepost door: spikey op 07/02/05 10:35
Op studeren na zal er zeker wel weer gevaren gaan worden.. Zit aan het einde van de week branding te denken. Ff omstandigheden afwachten:)
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 07/02/05 12:03
Wel ja, wrijf het in... Net nou ik weer mag werken

Wil binnenkort wel eens Strand Blokken proberen, bij niet al te heftige golven. Weer een beetje wennen
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 08/02/05 08:37
waarschijnlijk wordt het voor mij holibu in kevlarcarbon
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
spikey
gepost door: spikey op 08/02/05 09:31
Lennart, verklaar je nader?
was holibu (kajak/spot)?

Vrijdag beloof mooie brandingdag te worden!!

spikey heeft dit bericht gewijzigd
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 08/02/05 10:04
HOhen LImBUrg slalom baan bij HAgen in diustland
spikey
gepost door: spikey op 09/02/05 12:41
Tjeez vrijdag nog steeds VETTE voorspellingen Die pipodekloon surfers zijn ook helemaal wild;) Beter blijft het zo, dan wordt vrijdag feest!!!

Stephen en ik hebben vooralsnog plannen voor strandblokken as vrijdag!

WHo else???
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 09/02/05 12:45
hoe laat. ka ik meerijden als naat delft kom? ik moet wel werken. maar ik denk dat vrijdagmiddag wel vrij kan krijgen
Rocky
K-1 Rules
gepost door: Rocky op 09/02/05 13:28
Damn Damn Damn!

Ziet er inderdaad leuk uit en heb zowaar auto ter beschikking.

maar heb natuurlijk geen kleren bij en auto moet vrijdaochtend naar garage. Is vrijdagmiddag waarschijnlijk klaar maar dan nog zonder gear...

waarom pleur ik die zooi ook niet in de auto als ik deze kant op komt???????????
http://rocky-kayaka.mybrute.com
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 09/02/05 13:34
wat moet je hebben wetsuit helm zwemvest anorak valt te regelen. het zal niet superdroog zijn ,maar wattefuk trek je boot uit het zwembad en gaan
michielv
gepost door: michielv op 09/02/05 14:06
Lennart, Ralph: als jullie zaterdag naar strand blokken gaan zou je eerst effe bij mij in Pernis (op mijn werk, even een afslag eerder na de Benelux pakken, is misschien 2 kilometer om) langs kunnen rijden.

Ik kan zelf niet mee maar dan zou je de X-Ray (voor Lennart) mee kunnen nemen en een setje redelijke gear voor Ralph heb ik ook wel. De gear heb ik naderhand wel weer nodig (wil van het weekend ook zelf varen) maar die kun je op de terugweg wel weer dumpen. X-Ray zien we dan naderhand wel. Eventueel kun je de ook de Tekno meenemen Ralph..

lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 09/02/05 14:09
de pest/geluk is dat ik dit weekend al maar hohen limburg ga dus niet op zaterdag/zomndag kan varen. anders wat het wel een goede oplossign voor een bergje problemen.
michielv
gepost door: michielv op 09/02/05 14:22
Gut, ik ben ook een d**s ook he.. type ik zaterdag, gaan ze vrijdag varen...

Ik bedoelde dus vrijdag

michielv
gepost door: michielv op 09/02/05 14:40
@Stephen: als je toch vrijdag naar strand Blokken gaat: zou je dan misschien even bij Pernis kunnen stoppen? Dan neem ik de neopreen handschoenen voor Thomas mee, het zou helemaal mooi zijn als jij dan die moffen bij je hebt

Damn, ik wou dat ik wat vrije dagen over had....
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 09/02/05 14:44
we keunne in pernis stoppen als ik mee kan , maar ik denk in niet dat ik wel dan mijn nieuwe bootje bij me hebn de squashtail gaat als het gioed gaat zo meteen gekocht worden

ik wil vrijdag varen
michielv
gepost door: michielv op 09/02/05 14:50
ben benieuwd, stop dan zowiezo maar, kan ik even fijn naar je nieuwe aanwinst kijken

Ben wel benieuwd hoe de squashtail en de x-ray nou verschillen....
roosmcd
Gennepermolen
gepost door: roosmcd op 09/02/05 17:13
Als je Zondag in Holibu bent, dan komen we elkaar misschien tegen. Ik ben te herkennen aan de pas geverfde slalomboot, helaas wel uit het jaar nul. Maar waarschijnlijk nemen we ook rodeobootjes mee.
Manos esto var a lastimar
spikey
gepost door: spikey op 09/02/05 17:13
Ok guys listen:

Ik heb een auto dus ga zowieso Strandblokken opzoeken vrijdag. Ik heb college sochtens tot half 12.30, daarna kan ik direct weg.
Stephen heeft ook een auto dus we maar even kijken wat mogelijk is met carpoolen.

Enne michielV, ziek zijn kan toch ieder mens overkomen

Lets pray for staying these conditions

Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 09/02/05 19:56
Zegguh, dan moet ik eerst even kijken waar dat allemaal ligt, en dan kan eventueel tim lennart wel vervoeren..
En ralph waar kom jij vandaan, als ik jou moet oppikken ergens ivm garage?
Kanoforummer
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 10/02/05 08:23
hij is er het is de blauwe geworden de keuze was moeilijk
michielv
gepost door: michielv op 10/02/05 08:27
Ik was al benieuwd of het gelukt was

Gefeliciteerd! Mooi man en vrijdag lekker varen
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 10/02/05 10:05
12.30 in delft ga ik niet reddden een uurtjwe later kan dat nog?
Rocky
K-1 Rules
gepost door: Rocky op 10/02/05 10:54
Sorry jongens; het wordt allemaal veel te vroeg voor mij...
Zit hier op mijn laatste dagen en heb nog een en ander te doen.

Moest er iemand van zeg, 16h tot donker gaan varen in Katwijk dan zou ik me nog wel aan kunnen sluiten.

Maar vroeg weg en dan via allerlei omzwervingen naar Blokken wordt te problematisch voor me :-(
In ieder geval veel plezier allemaal en houdt eventueel de webcam in katwijk in de gaten voor vette surfmoves van een "loner"...
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 10/02/05 11:01
dat komt mij wel beter uit maar als dat geen goed idee is dan wordt het toch blokken
spikey
gepost door: spikey op 10/02/05 11:18
Vanochtend niet al te fit wakker geworden
Hopelijk zet dit niet door ivm morgen!
Als ik morgen wakker wordt:

-Mocht ik echt ziek zijn, gaat het niet door laat ik het zo snel mogelijk weten

-Ben ik in staat te lopen, gaat er en bak asperines in en gaan!

Mocht ik gewoon gaan:

@Ralph

Jammer man! Hopelijk kun je morgen in Katwijk nog ff een graantje meepikken:)

@Lennart:

Gefeliciteerd met je bootje!

Hmm, ik wil zeker niet moeilijk doen over een uurtje maar zit een beetje met verplichtingen rond etenstijd (broertje jarig) vandaar dat ik zo snel mogelijk weg wilde na mn college. Ik zal even overleggen met Stephen in hoeverre hij in staat is later te gaan en thuis ook het een en ander kort proberen te sluiten. Ik kan je nu dus helaas nog niks beloven dus, hang er dus ook nog vanaf hoe ik me morgen voel.. Mail anders je telnr ff, kunnen we contact houden morgenochtend..

Grtz Tim

Rocky
K-1 Rules
gepost door: Rocky op 10/02/05 15:23
Dag mannen,

morgenvroeg heb ik een helpmje, zwemvest en shirts!
THX Lennart!!!!

Drytop en andere benodigdheden heb ik ook dus ik kan gaan peddelen als er tijd overblijft.

Ik hoop om 16h in katwijk te zijn en laat t nu rond 17 h vloed zijn. Voorspelling is zowaar een stevige deining met slechts een licht Z briesje, kan dus erg mooi gaan worden.

Iedereen: zorg dat je morgen t water opkomt, maakt niet uit waar!

Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.