|
|
gepost door: digger op 08/01/11 20:59 |
|
 |
Wie is er vandaag op de Boven Rur een oranje kayak verloren?
Wij kwamen hem tegen op het stuwmeer waar we naartoe waren gegaan in een zoektocht naar een boot die we zelf kwijt waren geraakt....
Ik neem aan dat de rechtmatige eigenaar meer van de bewuste boot weet dan dat die oranje is. Stuur maar een mailtje.
Erik.
PS. Heeft er iemand een blauwe Diesel 74 op de Rur voorbij zien dobberen (en liefst ook geborgen) ergens tussen het wasbord boven Monschau en het stuwmeer? Gelukkig is hij net van mij, maar ik hou mezelf aanbevolen voor tips. |
 |
| |
|
|
|
gepost door: freeflower op 08/01/11 21:16 |
|
 |
Ahh was het zo een dag. Chaos op de boven rur. Hopelijk kunnen jullie boten uitwisselen.
Greets remi |
 |
| www.europagaai.nl - www.kajak.nl |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 08/01/11 22:12 |
|
 |
Heb je hem gemeld bij de Polizei?
Maar ik lees verder alleen van een Duitser die een peddel heeft gevonden, geen boten. Ik mis ook nog de foto's een beetje.... al kan ik me er wel een beetje een voorstelling van maken 
|
 |
| Manos esto var a lastimar |
|
|
nnienke
|
gepost door: nnienke op 08/01/11 22:36 |
|
 |
Volgens mij hoort die boot bij ons! Ik heb je net een mailtje gestuurd.
En waar vertellen de Duitsers over peddels? Want daar missen we er ook nog eentje van.. Of is het die ene Schlegel bij het instappunt want die hebben wij gevonden en daar neergezet.
Alvast bedankt! Nienke (Levitas) |
 |
| |
|
|
|
gepost door: Christiaang op 09/01/11 00:22 |
|
 |
We hebben aan het einde van de middag nog bij het stuwmeer gezocht maar toen viel de schemering al en we hebben eigenlijk alleen maar ijs gezien, was snel donker helaas, we waren iets te vroeg uit de auto gestapt om te gaan lopen. Dus je Diesel 74 kunnen wij je helaas niet aan helpen.
Deutsche Polizei niet gemeld, maar omdat onze boot dan waarschijnlijk gevonden is, is dat niet meer nodig vanuit ons. Maar mocht ik dat moeten: via 112 ofzo? Of heeft iemand contactgegevens?
Het was een mooi dagje.
Volgende keer misschien toch middenrur als de pegel bij Monchau richting de 130 klimt.
Digger: enorm bedankt voor het vissen! Gezwommen in de kou of met een bootje?
Hoop dat jullie boot ook nog gevonden wordt!
Groeten!! |
 |
| Studeren of Levitas? Hmmm.... |
|
|
|
gepost door: digger op 09/01/11 19:00 |
|
 |
Christiaan en andere Levitassers,
Ik heb sterk het vermoeden dat wij jullie net voor waren. Mogelijk had je de boot zelfs nog op het dak van onze auto kunnen zien liggen op de parkeerplaats voor de kroeg bij de brug...
De kano was in het keerwater achter de brug geduwd en daar konden we hem met een paar takken redelijk makkelijk naar de kant trekken.
Ik werd net ook al door Lennart gebeld en hij heeft nu contact info van de persoon waar de boot ligt opgeslagen. Lennart was toch min of meer in de buurt.
digger heeft dit bericht als laatste gewijzigd op 09/01/2011 19:00 |
 |
| |
|
|
|
gepost door: digger op 09/01/11 19:06 |
|
 |
We kwamen een duitser tegen die tussen Monschau en Hammer op en neer aan het peddelen was en toen we hem vroegen of hij onze blauwe kano had gezien was zijn antwoord: Nee, maar wel een rode een groene en een oranje kano...
Slagveld dus...
|
 |
| |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 09/01/11 19:59 |
|
 |
Christiaang schreef op 09/01/11 00:22:
Deutsche Polizei niet gemeld, maar omdat onze boot dan waarschijnlijk gevonden is, is dat niet meer nodig vanuit ons. Maar mocht ik dat moeten: via 112 ofzo? Of heeft iemand contactgegevens?
quote soulboater:
"Waren heute in Monschau und haben beim besichtigen des Favo und des Hexenkessels gesehenw ie ein Slalomfahrer im Hexenkessel aufgemischt wurde und baden gegangen ist.... Mitleid hatten ich nur bis ich gesehen habe das der Jung ohne Schuhe und im Shorty unterwegs war.... war bestimmt kalt!
Wenig später haben wir noch mitbekommen das sein Boot eine Rettungsaktion ausgelöst hat.....wann lernen die Leute das man sich bei der Plizei melden muss?!"
Daarom dus. Misschien hebben ze ook wel een 0900-tuig nummer, zover reikt mijn Duits niet |
 |
| Manos esto var a lastimar |
|
|
|