|
|
gepost door: Kluif op 09/02/05 22:40 |
|
 |
Hallo,
Ik ben nieuw op dit Forum...typen is niet mijn sterkste kant, dus commentaar over schrijffouten doen mij niet zo veel. Ik ben 35 jaar en kajak nu ruim 10 jaar. Mijn interesse gaat vooral uit naar het varen van rivieren. Ik zal jullie niet gaan bestoken met (al te veel) reclame, want volgens mij is dit forum daar niet voor. Ik ben zo gelukkig dat ik mijn eigen buitensportbedrijf heb en dus kajak voor mijn beroep! (Naast allerlei andere buitenspeel activiteiten). Mooiste slalombaan: Sault Brenaz en Bourg St Maurice natuurlijk. Mooiste rivier: ... Guisane, Guil, Bonne en de Vesubie. Heftigste rivier: GYR en Guisane benedenloop met (veel te ) veel water. Team: Legends of the Falls. 1e ervaring WW: Kajakweek alpen 1995, bovenloop Verdon zwemmen. Kajakmaatjes: Veel.
Slechste WW ervaring: op kop de Claree af, een rots koppen, eskimoteren en daarna een week alleen maar door een rietje kunnen eten...nou ja, ongeveer.
Motto: Our greatest glory is not in never falling, but rising every time we fall (confusius, maar dan in het engels) |
 |
| |
|