Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 14/02/05 12:33
ja dat is hem nu alleen die site nog.
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl

Reacties (1 van 1 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 14/02/05 13:27
Nou, jullie worden vriendelijk bedankt, weer een middag naar god... Met mijn domme kop pak ik het boek uit de kast om te kijken of er een URL instaat. Dat leg je dus niet zomaar meer weg, te veel mooie plaatjes en spannende verhalen Geen URL in het boek trouwens, maar simpel Googlen leidt direct tot:

www.dmanby.demon.co.uk/

Succes ermee, ik ga kayakverhalen herlezen...:)
www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 14/02/05 13:30
sorry maar carelie zal je dankbaar zijn.
tikken dat kan ik niet, www.kbt-katwijk.nl www.nirjhara.tk www.levitas.nl www.jumpteam.nl
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 14/02/05 13:34
Het blijft gelukkig een mooi boek wat je zonder problemen kunt herlezen, dus graag gedaan

If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Carellie
gepost door: Carellie op 14/02/05 21:42
heren bedankt ik ben echt een stuk meer te weten gekomen en ik ga wat meer uit zoeken over de mogelijkheden in Turkije. Heeft iemand ook iets van topo's van rivieren in Turkije of verslagen???????????

Thanks
Carellie
gepost door: Carellie op 14/02/05 22:05
Ik ben heel blij met de nieuwe Topic. Maar weet iemand al wie dat boek heeft geschreven? Ene Dave Manby, Many rivers to run. Ook eventueel waar ik die kan kopen of bestellen.

Thanks,

Carellie
Shtinky_puddin
gepost door: Shtinky_puddin op 14/02/05 22:56
Ehm.... Dave Manby is de auteur. Ligt soms bij Bloem, en is zeker via zijn site wel te bestellen. Maar het is een compilatie van kayakverhalen door allerlei auteurs, erg leuk allemaal, zeker de moeite waard, maar daar staat dus niet veel info in over Turkije. Dave Manby is een echte veteraan, die de hippie-kayak-jaren nog heeft meegemaakt. Duik de archieven van rec.boats.paddle maar eens in en je haalt hele mooie verslagen boven.
www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 15/02/05 08:39
topografische kaarten is erg lastig daar. maar is niet echt nodig. er heeft een verslag van onze trip in de kanosport gestaan, maar of ienmand die noig heeft? verdeer is het lastig denkl ik dkv flussfuhrer staat misschien wel wat meer ein dan toen wij er waren. verder is stipyake s een keer maar de coruh geweest daar is een film van , maar die zal inmiddels wel 15/20 jaar oud zijn. maar wat wil/kan je hoe groot is de groep welke periode wil je?
Carellie
gepost door: Carellie op 15/02/05 16:31
Hoi Hoi,

Ik wil voorlopig nog niets met een groep. Ik ben me aan het orienteren. Grote kans dat ik van het zomer 3 tot 4 weken door naat toe ga i.v.m. schoonfamilie bezoek. Waar mijn schoonouders daar een huis hebben is heel dicht bij alles in de buurt namelijk Denizli en Bodrum. Ik wil dus aankomend zomer mij daar gaan orienteren en wat gaan varen om de rivieren te kennen. Misschien dat ik er in de toekomst met een groep naar toe ga.

Dus zoveel mogelijk info is welkom.

Groeten
Wilko
http://kayaker.nl
gepost door: Wilko op 15/02/05 17:54
Carellie schreef op 14/02/2005 21:42:
heren bedankt ik ben echt een stuk meer te weten gekomen en ik ga wat meer uit zoeken over de mogelijkheden in Turkije. Heeft iemand ook iets van topo's van rivieren in Turkije of verslagen???????????

Thanks

@Carellie: stuur Dave gewoon even een mailtje en vraag hem welke kaarten hij gebruikt. Hij is ook regelmatig op allerlei kanoforums te vinden, waaronder Rec.Boats.Paddle.

Mailadres: dave@dmanby.demon.co.uk)

Wilko
Kijk ook naar de mogelijkheden, en niet alleen naar de beperkingen.
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 16/02/05 14:48
hoor ik hier commerciele belangen? ik zou niet i n je eentje daar gaan varen. das niet handig ik heb daar gevaren van west naar oost: dalaman, korpu cay, manavgat, alara, dim cay. dit alles in mei. ik weet niet hoe het is maet de waterstanden in de zomer kopru heeft naar verluid altijd voldoende water de rest weet ik niet.
Wilko
http://kayaker.nl
gepost door: Wilko op 16/02/05 17:43
lennart schreef op 16/02/2005 14:48:
hoor ik hier commerciele belangen?

@Lennart

Welke commerciele belangen?

Ik heb geen aandelen bij een groot kaartmakersbedrijf...

Hint: geef even aan op wie zijn tekst je reageert, dat voorkomt misverstanden als mensen denken dat je op hen reageert.

Wilko

Kijk ook naar de mogelijkheden, en niet alleen naar de beperkingen.
Carellie
gepost door: Carellie op 19/02/05 11:24
Hoi lennart,

Heb jij iets van een paar foto's van de rivieren de dalaman en de korpu cay. Heb ik kleine indruk en kan mijn hart alvast wat harder gaan kloppen.
Bedankt voor je tip dat stip yaks er is geweets. Ik heb contact met ze gehad en ja ze zijn er geweest. Maar om nog aan die informatie te komen is nog best wel moeilijk. Ik heb een telefoonnumer van iemand gekregen die in die tijd daar is geweest.

Groeten

Carellie
Kluif
gepost door: Kluif op 20/02/05 12:51
He wastatan Carellie, begrijp ik het goed dat ik één van mijn beste instructeurs er van de zomer niet bij heb?

Mis je weer Sault Brenight Fever!
lennart
www.kanoshop.nl
gepost door: lennart op 21/02/05 08:26
foto's wel maar niet digitaal.
en dat worden ze ook niet snel.

maar als je een keer in de branding zit eals ik er ben en het weet dan neem ik ze wel mee
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.