|
|
gepost door: Wilko op 15/02/05 18:08 |
|
 |
Ik zit gisterenavond bij kanohandelaar Gerd Stock, vertelt Gerd me dat de zoon van Arend Bloem mij kent, mijn vriendin kent en wel eens met me gevaren heeft.
Ik viel bijna van mijn stoel van verbazing...
Ik kan me niemand herinneren die Bloem als achternaam heeft waarmee ik heb gevaren, maar ik heb dan ook aardig wat met mensen gevaren wiens naam (zelfs voornaam) ik helemaal niet kende of al kort na zo'n trip ben vergeten.
Kan iemand me hier verder helpen, misschien aan een foto (bij voorkeur in kano-outfit, daar herken ik mensen die ik op het water heb ontmoet makkelijker in dan in burger kloffie :-) )? Alleen al een voornaam zou misschien ook al helpen om uit mijn grijze cellen weer wat meer herinneringen naar boven te laten komen.
Ik weet het, een vreemde vraag, maar nu wil ik ook weten over wie het gaat! :-)
Alvast bedankt!
Wilko |
 |
| Kijk ook naar de mogelijkheden, en niet alleen naar de beperkingen. |
|
WaizFisZ
-- AU !! $%#@$%#$@!! --
|
gepost door: WaizFisZ op 15/02/05 20:16 |
|
 |
|
Hij zit ook op dit forum als beachboy |
 |
| --- www.waizfisz.nl --- |
|
|
|
gepost door: Wilko op 16/02/05 00:35 |
|
 |
WaizFisZ schreef op 15/02/2005 20:16:
Hij zit ook op dit forum als beachboy
Dat verklaart in ieder geval de kennis van waar mijn vriendinnetje vandaan komt. :-)
Toch vreemd als je van een bekende hoort dat 'ie met iemand over je heeft gesproken en je geen idee hebt waar die derde zijn (blijkbaar redelijk accurate) kennis over jou vandaan haalt... Maar goed, dat verklaart een hoop.
Nou kan ik me nog steeds niet herinneren waar ik dan met hem gevaren moet hebben, maar wie weet heeft Gerd het niet helemaal goed begrepen. :-)
Bedankt voor de info!
Wilko |
 |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 16/02/05 00:41 |
|
 |
Als je maar lang genoeg in hetzelfde wereldje blijft rondlopen, gebeurt dat vanzelf, Wilko. Ik 'ken' jou al een jaar of 7, toen we een paar draadjes op rec.boats.paddle hebben gedeeld en sindsdien zie ik je overal voorbij komen, bezoek ik af en toe je website en vaar ik met mensen die verhalen over trips waar jij ook in voorkomt. Zo gaat het nou eenmaal. Maar morgen loop ik je op straat voorbij, want ik heb je nog nooit ontmoet
Shtinky_puddin heeft dit bericht gewijzigd |
 |
| www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl |
|
|
|
gepost door: Wilko op 16/02/05 00:50 |
|
 |
Shtinky_puddin schreef op 16/02/2005 00:41:
Als je maar lang genoeg in hetzelfde wereldje blijft rondlopen, gebeurt dat vanzelf, Wilko. Ik 'ken' jou al een jaar of 7, toen we een paar draadjes op rec.boats.paddle hebben gedeeld en sindsdien zie ik je overal voorbij komen, bezoek ik af en toe je website en vaar ik met mensen die verhalen over trips waar jij ook in voorkomt. Zo gaat het nou eenmaal. Maar morgen loop ik je op straat voorbij, want ik heb je nog nooit ontmoet 
Tja, dat iemand het eens over een bekende heeft dat ken ik maar al te goed. Dit ging er echter over dat iemand met mij gevaren heeft, en daar heb ik een redelijk goed geheugen voor. Vreemd genoeg kon ik me dat niet herinneren...
Nu we het toch over kanoen en een kleine wereldje hebben, zit Gerrit van Dalfsen toevallig ook bij jou in de vereniging?
Gezien de soms bijna antieke foto's op mijn site geloof ik dat je me inderdaad zo op straat voorbij zult lopen: die dode rups is inmiddels van mijn bovenlip verdwenen. :-)
http://wilko.webzone.ru/kam-24.jpg
Wilko |
 |
|
|
|
gepost door: Shtinky_puddin op 16/02/05 01:34 |
|
 |
Ehm.. er zit niemand bij mij op een vereniging (nou ja, technically speaking ben ik sportlid van Feyenoord, en zitten er dus heel veel voetballers bij me op een vereniging, maar ik nam aan dat je het over kayaken had) omdat ik nergens lid ben. Ik vind het leuk met veel verschillende mensen te varen, niet gebonden te zijn aan dezelfde mensen, en heb gemerkt dat dat het beste werkt als je nergens lid bent. Tenminste, daar leek het op. Ondertussen heb ik ook al gemerkt dat er een hoop klein zeer bestaat in het verenigingsleven, en dus soms de boel een beetje uit de klauwen loopt, maar goed, vooralsnog reden te meer om niet al te snel ergens lid te worden. Maar de naam Gerrit van Dalfsen zegt me niks, om je vraag te beantwoorden.
Oh, en voor de puriteinen onder ons; ja, ik ben wel lid van de NKB... Tenminste, dat dacht ik, ik heb de Kanosport al weer een tijdje niet gezien. Acceptgirootje gemist? Oh well, zoeken we uit.
Enneh niet te negatief over die dode rups... die heb ik jarenlang in gedachten voorbij zien komen bij ieder Wilko-sized tripreport |
 |
| www.kayak-keerwater.nl www.carsofcoolhaven.nl |
|
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
|
gepost door: michielv op 16/02/05 08:47 |
|
 |
Gerrit vaart bij RCC, is ook Rotterdam
Verenigingsleven: de laatste paar jaar ben ik nogal aan het zwerven en zoeken, met name vanwege het mijn ei niet kwijt kunnen in bepaalde verenigingen. 4 Winden is een prettige uitzondering maar goed, daar zijn zegge en schrijven 10 kanovaarders? Overigens ligt het denk ik aan je eigen instelling of lid zijn van een vereniging een belemmering is of niet. Mijn lidmaatschap van een vereniging heeft me nooit tegengehouden om met anderen te gaan peddelen, wat waarschijnlijk ook wel weer verklaart waarom ik redelijk eenvoudig wissel van club.
Weer terug naar het onderwerp: Wel tof dat Arjan Bloem het standaard imago van de kanovaarder (dikkige vent met baard die achterover in een kano een beetje saai over een stuk water peddelt) ontkracht. Aardige gozer, ziet er goed uit en houdt van (branding)kanovaren.
Vaart Arjan trouwens nog wel eens? Hij was vorig jaar super enthousiast over zijn waveski dus wat mij betreft zou hij wel aanwezig moeten zijn op 21 mei
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
|
gepost door: Jur-re op 16/02/05 10:22 |
|
 |
ha ik ken ook een aantal mensen van het varen, oa:
- Shtinky_puddin
- Wendy
- En misschien nog meer mensen...
Jur |
 |
| Updated!! http://www.diteweg.org |
|
|
|
gepost door: Wilko op 17/02/05 23:22 |
|
 |
Shtinky_puddin schreef op 16/02/2005 01:34:
Ehm.. er zit niemand bij mij op een vereniging omdat ik nergens lid ben.
Ondertussen heb ik ook al gemerkt dat er een hoop klein zeer bestaat in het verenigingsleven, en dus soms de boel een beetje uit de klauwen loopt, maar goed, vooralsnog reden te meer om niet al te snel ergens lid te worden.
Oh, en voor de puriteinen onder ons; ja, ik ben wel lid van de NKB...
Enneh niet te negatief over die dode rups... die heb ik jarenlang in gedachten voorbij zien komen bij ieder Wilko-sized tripreport 
Tja, ik ben juist een aantal jaren lid van diverse verenigingen geweest in de hoop daar mensen tegen te komen die ook wat vaker wilden gaan varen. Helaas valt dat vies tegen. Over het algemeen betekende dat lang mensen opleiden (wel leuk) tot ze een beetje moelijker wildwater konden en wilden varen, en dan kwamen er dingen tussen door zoals kids, een verhuizing, partners en wat dies meer zij... Einde peddelenthousiasme. :-(
Nu ben ik alleen nog maar lid van de Genneper Molen, en dan nog vooral vanwege de riante zwembadtrainingen de hele winter door. Als ik niet zo ver van Nijmegen woonde was ik misschien ook nog wel bij de Vatenbieren lid geworden. Een leuke club die in ieder geval een jaar of wat geleden nog een lekker fanatieke "harde kern" hadden.
Ik herken je klein zeer opmerking. Dat is de belangrijkste reden dat ik niet meer zo nodig in een bestuur hoef van een vereniging.
Het NKB lidmaatschap heb ik sinds enige tijd bewust opgezegd. Niet alleen vond ik dat ze erg weinig aan promotie van het WW varen deden, maar de actie waarbij ze alle leden van onze vereniging wilden dwingen om lid te worden omdat de vereniging anders geen jaarlijkse slalomwedstrijd mocht houden heeft me stante pede mijn lidmaatschap op doen zeggen. Zoiets kun je niet ineens doen bij een grote vereniging waarvan de meeste leden al tientallen jaren meer gezelligheidslid en minder kanovaarder zijn.
Tja, en nu werk ik nota bene in het gebouw naast de NKB! :-S
Ach, het voordeel van die dode rups was wel dat mijn bovenlip niet zo koud werd in de winter! ;-)
Een Amerikaanse vriend herkende me niet eens meer toen ik hem na een jaar weer zag, maar toen zonder snor! :-)
Wilko |
 |
|
|
|
gepost door: Stephen op 17/02/05 23:25 |
|
 |
|
Je werkt naast NKB? die is gevestigd in amersfoort dacht ik? |
 |
| Kanoforummer |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 17/02/05 23:56 |
|
 |
Wilko schreef op 17/02/2005 23:22:
[...]
Een leuke club die in ieder geval een jaar of wat geleden nog een lekker fanatieke "harde kern" hadden.
Ok, ik geef het volledig toe. Er zijn inderdaad af en toe ook wel eens weekenden geweest waarin helemaal niemand ging varen. Maar ja, dan heb je weer wat anders. Quote:
"wildzwijnrug en een stoofpot van ree met stoofperen en spruiten". |
 |
| Manos esto var a lastimar |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 18/02/05 08:15 |
|
 |
Stephen schreef op 17/02/2005 23:25:
Je werkt naast NKB? die is gevestigd in amersfoort dacht ik?
Sinds kort zit de NKB in Utrecht, in het sportbondengebouw.
Was wel geinig: het oude NKB kantoor zat een paar straten van mijn "schoon-oma" vandaan dus toen ik de eerste keer daarheen zou rijden ging dat vrij vloeiend (had uitgezocht waar het was en toen de buurt me bekend voorkwam was dat een eitje ). Meteen een goede indruk op de schoonfamilie gemaakt
|
 |
| If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe |
|
|
|
gepost door: Stephen op 18/02/05 09:05 |
|
 |
michielv schreef op 18/02/2005 08:15:
[...]
Sinds kort zit de NKB in Utrecht, in het sportbondengebouw.
Was wel geinig: het oude NKB kantoor zat een paar straten van mijn "schoon-oma" vandaan dus toen ik de eerste keer daarheen zou rijden ging dat vrij vloeiend (had uitgezocht waar het was en toen de buurt me bekend voorkwam was dat een eitje ). Meteen een goede indruk op de schoonfamilie gemaakt
Ouders kan je niet uitkiezen, schoonouders wel toch
|
 |
| Kanoforummer |
|
michielv
|
gepost door: michielv op 18/02/05 09:46 |
|
 |
Het was wel een geinige bijkomstigheid: een oma die dicht in de buurt van het NKB kantoor woonde. Had wel als nadeel dat ze gelijk verwachtte dat we heel vaak langskwamen want ik kano-de toch zoveel. Dat doe je alleen niet op kantoor
|
 |
|
|
|
gepost door: Wilko op 18/02/05 10:55 |
|
 |
Stephen schreef op 17/02/2005 23:25:
Je werkt naast NKB? die is gevestigd in amersfoort dacht ik?
Nee, in Rijnsweerd (Utrecht) samen met een hele kudde andere sportbonden.
Wilko |
 |
|
beachboy
www.kajak.nl - www.kanowinkelonline.nl
|
gepost door: beachboy op 22/02/05 15:03 |
|
 |
Wilko schreef op 15/02/2005 18:08:
Ik zit gisterenavond bij kanohandelaar Gerd Stock, vertelt Gerd me dat de zoon van Arend Bloem mij kent, mijn vriendin kent en wel eens met me gevaren heeft.
Ik viel bijna van mijn stoel van verbazing...
Ik kan me niemand herinneren die Bloem als achternaam heeft waarmee ik heb gevaren, maar ik heb dan ook aardig wat met mensen gevaren wiens naam (zelfs voornaam) ik helemaal niet kende of al kort na zo'n trip ben vergeten.
Kan iemand me hier verder helpen, misschien aan een foto (bij voorkeur in kano-outfit, daar herken ik mensen die ik op het water heb ontmoet makkelijker in dan in burger kloffie :-) )? Alleen al een voornaam zou misschien ook al helpen om uit mijn grijze cellen weer wat meer herinneringen naar boven te laten komen.
Ik weet het, een vreemde vraag, maar nu wil ik ook weten over wie het gaat! :-)
Alvast bedankt!
Wilko
Wel grappig dat er over mij gebabbeld wordt, maar ik denk dat Gerd Stock de verkeerde Wilco in z'n gedachten heeft geplaatst! Ik heb het over Wilco en Beate gehad van Europagaai en na het zien van jouw website lijk je niet erg op hem.
Misverstandje.......
MichielV: bedankt voor de leuke uitleg over mij en natuurlijk vaar ik nog. Nu iets minder op zee en meer op het vlakke water, met een K1.
Wie weet tot de 21 ste.
Groetjes Beachboy
|
 |
| |
|
|
|