|
|
gepost door: bjorri op 18/07/11 17:43 |
|
 |
Vanavond is de herkansing, ruim twee meter voorspeld en de wind zakt iets in.
Mij ga je vanavond zien in Hargen aan zee, vanaf 7 uur. |
 |
| http://kanowaard.nl |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 22/07/11 21:33 |
|
 |
Volgens mij klopt dat toch niet helemaal....
.. ik zie 3.1 meter op de voorspelling staan. Dat loont dus inderdaad de moeite om naar zee te gaan. Alleen nog even nadenken welke boot mee te nemen 
|
 |
| Manos esto var a lastimar |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 07/08/11 12:27 |
|
 |
|
En nu zie ik voor dinsdagavond een golfhoogte van 2.5 meter staan?!? Dat is beter dan die zonvakanties.... |
 |
|
|
|
gepost door: jorisboris op 07/08/11 13:44 |
|
 |
Is dat in België ook de moeite? Als er geïnteresseerden zijn wil ik dinsdagavond wel ergens ad belgische kust gaan varen.
|
 |
| |
|
|
|
gepost door: Thomas op 09/08/11 08:55 |
|
 |
|
Gisteren geweest bij Wijk aan Zee, Was zeker de moeite! Hoge stijle golven met krachtige wind. Vanavond weer, maar dan bij Hoek. |
 |
| www.thomasmaij.nl ---- www.kajak.nl ---- www.kanoforum.nl |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 09/08/11 09:31 |
|
 |
Thomas schreef op 09/08/11 08:55:
Vanavond weer, maar dan bij Hoek.
Hoek van Holland staat bij mij ook op de planning, eerst nog even werken |
 |
|
|
|
gepost door: jorisboris op 11/08/11 13:15 |
|
 |
|
Het was de moeite dinsdagavond in Blankenberge, dikke bakken die kwamen binnenrollen. Een paar keer goed gesurfd, en een paar keer goed getrashed. En stikkapot op het einde van altijd maar terug door die branding te varen. Wel bijna geen surfers, voor hun was het blijkbaar minder optimaal. |
 |
| |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 08/09/11 15:09 |
|
 |
*kick*
Vanavond, zondag en maandag staan er wel leuke golven. Helaas kan ik natuurlijk weer alleen maandagavond.... |
 |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 05/10/11 00:12 |
|
 |
Geen idee of windguru kapot is, maar er staat voor komende vrijdagochtend een golfhoogte van 3,6 meter. Dat is inderdaad wel 3 sterren waard.
Dan is er een klein dipje om zondag weer naar 2.5 meter te gaan wat volgens mij nog steeds wel leuk is. Nog meer mensen die gaan varen? Ik kan natuurlijk vrijdag vrij nemen, maar ik zat meer aan zondagochtend/zondagmiddag te denken. |
 |
|
|
|
gepost door: jorisboris op 05/10/11 09:01 |
|
 |
|
is de swell op zondag iets waard? ik dacht dat de golven uit noordwestelijke richting moesten komen, maar zondag komen ze volledig uit het westen. |
 |
| |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 05/10/11 10:48 |
|
 |
|
3 sterren lijkt mij goed? Volgens mij was de swell vorige keer ook west bij HvH en waren de golven leuk. |
 |
|
|
|
gepost door: roosmcd op 10/10/11 23:44 |
|
 |
HUGE branding met M-M-M-M-M-MONSTER golven is het niet helemaal geworden, maar het was in ieder geval weer leuk bij HvH. Daarna nog even het zou wegspoelen bij DWD 
De herfst (winter?) komt eraan, dus hopelijk is het binnenkort elke week weer raak. |
 |
|
|
|