Nieuw op het forum?
Je kan je hier registreren! Wachtwoord vergeten?
Sjoerd
gepost door: Sjoerd op 17/02/05 17:37
Hoi!

Ook dit jaar wil Euros Kano (Studenten kanovereniging uit Enschede) weer naar Slovenië, om daar met een man of 10 te gaan wildwater varen. Dat doen we inmiddels een jaar of 5. We hebben een groepje beginners en een groepje wat al vaker daar gevaren heeft. Voor beide groepjes zoeken wij weer een instructeur!

Wat is de bedoeling? Wij zijn op zoek naar iemand die goed kan wildwater varen en mensen kan redden / vissen. Het is de bedoeling dat je de trajecten op de Soca en Koritnica een beetje kent, zodat je kan inschatten waar mensen het moeilijk gaan krijgen.

Wat krijg je ervoor terug? Een volledig gratis vakantie. Je hoeft namelijk niet mee te delen in de kosten van de busjes, camping, eten, drinken, etc in ruil voor jouw instructie overdag. En hopelijk krijg je er ook een hoop gezelligheid voor terug!

De bedoeling is dat we vrijdagavond 29 april vertrekken en zondagmiddag 8 mei weer in Nederland zijn (Hemelvaart valt in deze week).

Dus lijkt het jou gezellig om met een groepje studenten te gaan kanoën en kamperen in Slovenië en denk jij geschikt te zijn om op het water instructie te geven? Stuur mij dan even een mailtje!

Groetjes,

Sjoerd.
sjoerd {apenstaart} euros {punt} nl

Reacties (1 van 2 pagina's) Bekijk laatste reactie op deze pagina
Wilko
http://kayaker.nl
gepost door: Wilko op 17/02/05 23:11
Sjoerd schreef op 17/02/2005 17:37:
Voor beide groepjes zoeken wij weer een instructeur!

Wat is de bedoeling? Wij zijn op zoek naar iemand die goed kan wildwater varen en mensen kan redden / vissen.

Wat krijg je ervoor terug? Een volledig gratis vakantie. En hopelijk krijg je er ook een hoop gezelligheid voor terug!

sjoerd {apenstaart} euros {punt} nl

Leuk, een origineel idee om aan een instructeur te komen!

Jammer genoeg zit ik die week en de week er voor al in Griekenland. Mochten jullie om wat voor reden dan ook toch besluiten een week later te gaan, dan ga ik met alle plezier mee.

Succes met het vinden van een gepaste instructeur!

Wilko
Kijk ook naar de mogelijkheden, en niet alleen naar de beperkingen.
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 17/02/05 23:26
Wilko schreef op 17/02/2005 23:11:
[...]

Leuk, een origineel idee om aan een instructeur te komen!

Jammer genoeg zit ik die week en de week er voor al in Griekenland. Mochten jullie om wat voor reden dan ook toch besluiten een week later te gaan, dan ga ik met alle plezier mee.

Succes met het vinden van een gepaste instructeur!

Wilko

Hoef jij nooit te werken dan
Kanoforummer
michielv
kajakjogger on http://www.start2paddle.n
gepost door: michielv op 18/02/05 08:27
Humm, misschien is dit wat voor Edwin van Straten van Natsec. Goede WW-vaarder, toffe gozer, (ex)Europagaai instructeur en veel in Slovenie gevaren (volgens mij komt zijn vriendin ook uit Slovenie ).

Ed heeft helaas geen e-mail (voor zover ik weet) maar ik zal je zijn telefoonnummer eens mailen, kun je hem bellen.
If you make a boat and it floats pretty well, I'd say that's a damn good canoe
Wilko
gepost door: Wilko op 18/02/05 10:58
Stephen schreef op 17/02/2005 23:26:
[...]

Hoef jij nooit te werken dan

Ik heb elk jaar de mogelijkheid om vakantiedagen bij te kopen. Dat betekent voor mij de afgelopen jaren elk jaar 25 dagen bijkopen (plus de dagen die ik over heb van het vorige jaar en de standaard 26 of zo vakantiedagen plus de dagen die ik opbouw met standby diensten... telt lekker aan).

Ik maak mijn uren wel, maar ik heb dan toch aardig wat vakantie en een leasebak waarmee ik zonder extra kosten in het buitenland op pad kan. Maakt kanovakanties wel erg makkelijk. :-)

Wilko
Martijn
gepost door: Martijn op 18/02/05 11:02
Sjiek !

Hebben ze nog vacatures daar

Nouja.. eerst maar ff de studie afmaken.. *zucht*
if (!$succeed) {$try++}
Wilko
gepost door: Wilko op 18/02/05 12:58
Martijn schreef op 18/02/2005 11:02:

Hebben ze nog vacatures daar

Nouja.. eerst maar ff de studie afmaken.. *zucht*

En daarna heb je met een beetje mazzel de periode waarin de baby-boomers allemaal met pensioen gaan, en je dadelijk bij je sollicitatie meteen in de showroom je eigen leasebak uit kunt kiezen... ;-)

Even zonder gekheid, er worden volop ervaren mensen gezocht, waarbij we nu een bonus van 500 euro krijgen als we een *ervaren* collega binnen brengen.

Als je een opleiding in de informatica doet dan kun je volgens mij ook zo aan de slag, maar voor andere opleidingen is het volgens mij niet meer zo dat je erg makkelijk bij een groot IT bedrijf binnen komt.

Wilko
Jeroen
gepost door: Jeroen op 26/02/05 17:31
helaas is slovenie voor mij onbekend.

Jeroen heeft dit bericht gewijzigd
Thomas
gepost door: Thomas op 26/02/05 20:23
he wilko welk IT bedrijf werk jij dan?

groeten

Thomas
www.thomasmaij.nl ---- www.kajak.nl ---- www.kanoforum.nl
Wilko
gepost door: Wilko op 02/03/05 20:53
Thomas schreef op 26/02/2005 20:23:
he wilko welk IT bedrijf werk jij dan?

groeten

Thomas

Capgemini.
Thomas
gepost door: Thomas op 02/03/05 22:22
haha oeeehh die kwam zeker hard aan
Capgemini blauw bedrijf met rooie cijfers...
Sogeti (moederbedrijf is Capgemini sogeti anonime) rood bedrijf maar met BLAUWE cijfers

haha no offence maar toch grappig bevalt het daar?
Wilko
gepost door: Wilko op 03/03/05 00:35
Thomas schreef op 02/03/2005 22:22:
haha oeeehh die kwam zeker hard aan
Capgemini blauw bedrijf met rooie cijfers...
Sogeti (moederbedrijf is Capgemini sogeti anonime) rood bedrijf maar met BLAUWE cijfers

haha no offence maar toch grappig bevalt het daar?

Bevalt prima, maar het helpt om binnen een sector te zitten waar het niet slecht gaat. Als je even wat meer in die cijfers gaat kijken dan zie je een doorlopende (twee cijferige) groei voor outsourcing over de afgelopen jaren. Dat zet nog steeds door.

Ook gaat het vooral in de V.S. wat minder, en in Nederland gaat het inmiddels ook al weer een stuk beter. Allemaal niet zo negatief als je uit de cijfers van het afgelopen (erg slechte) jaar zou op kunnen maken.

En Sogeti heeft zo zijn eigen probleempjes... Een paar van onze voormalige collega's binnen Cap kwamen op inhuurbasis van Sogeti. Geef mij dan onze arbeidsvoorwaarden maar. :-)

Wilko

Wilko heeft dit bericht gewijzigd
Thomas
gepost door: Thomas op 03/03/05 06:24
oke goed om eens te horen

maar je hebt wel gelijk.. cap betaald iets beter. voorderest hebben we enorm goeie arbeidsvoorwaarden bij sogeti en is het een en ander gewoon goed geregeld. bij Cap natuurlijk iets beter, maar die draait ook al 10tallen jaren met bijna dezelfde organisatie (hier en daar een verandering...)

Wilko
gepost door: Wilko op 03/03/05 14:01
Thomas schreef op 03/03/2005 06:24:
maar je hebt wel gelijk.. cap betaald iets beter. voorderest hebben we enorm goeie arbeidsvoorwaarden bij sogeti en is het een en ander gewoon goed geregeld. bij Cap natuurlijk iets beter, maar die draait ook al 10tallen jaren met bijna dezelfde organisatie (hier en daar een verandering...)

Er is wel veel veranderd hoor Thomas. Outsourcing trekt enorm aan, binnen Cap Nederland heb ik (door verschillende reorganisaties) al bij zes verschillende units gezeten (in vijf jaren). Ook blijft Cap kleinere bedrijven opslokken en intern gaan de reorganisaties gewoon door (meer dan 200 miljoen van de verliezen van 2004 zijn aan reorganisaties opgegaan).

Wat voor mij (buiten het plezier in mijn werk,de arbeidsomstandigheden en interessant werk dat ik bij elke werkgever als belangrijkste voorwaarde om te blijven zie) het belangrijkste is zijn de groeimogelijkheden binnen een groot bedrijf (vanwege veel doorstroom en de voortdurende organisatieveranderingen) en natuurlijk de flexibele arbeidsvoorwaarden en de leasebak.

Ik heb momenteel veel vakantiedagen "nodig" om mijn lange afstandsrelatie overeind te houden en om mijn kanoverslaving regelmatig te kunnen onderhouden, daarnaast is die (voor mij relatief goedkope) leasebak ook onmisbaar voor de lange ritten naar Praag en de vele kanotochtjes en kanovakanties. Met mijn privekilometers (85.000 tot 100.000 per jaar) kan ik me dat met een eigen auto niet veroorloven.

Wilko
Thomas
gepost door: Thomas op 03/03/05 22:02
oke.. weer wat geleerd.

Wat de leasebak betreft groot gelijk!! ik heb em vanmorgen opgehaald
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 03/03/05 23:33
Hoeveel leaseautos verslijt jij per jaar
Kanoforummer
Wilko
gepost door: Wilko op 04/03/05 11:00
Stephen schreef op 03/03/2005 23:33:
Hoeveel leaseautos verslijt jij per jaar

De laatste (Octavia) was na 1 jaar en 10 maanden ruim over zijn kilometers heen, deze Octavia heb ik nu bijna vier maanden, en die gaat volgende week zijn 30.000 km beurt krijgen.

De komende maanden gaat het gemiddelde waarschijnlijk wel flink omhoog, met trips naar Griekenland, Slovenie, Macedonie, en misschien Turkije... Ik gok dat ik deze auto niet meer dan 2 jaar houd.

En Thomas, wat is het voor auto geworden?
Wilko

Wilko heeft dit bericht gewijzigd
spikey
gepost door: spikey op 04/03/05 11:07
En dat allemaal op kosten van de baas??
michielv
gepost door: michielv op 04/03/05 11:20
Niet allemaal maar wel grotendeels...

Overigens is Wilko wel een uitzondering, de meeste mensen doen "gewoon" 4 of 5 jaar met leaseauto.

spikey
gepost door: spikey op 04/03/05 11:32
Ik mag aannemen dat er een soort limiet zit aan het gereden prive kilometers, of in elke geval dat de bepaalde verhouding werk/prive niet teveel uiteenloopt??
Boogieman
Riot - Boogie
gepost door: Boogieman op 04/03/05 11:41

Wat ik me nou afvraag is of Sjoerd nu een instrukteur heeft kunnen regelen op deze manier?

Annyone?

Let's Boogie baby!
michielv
gepost door: michielv op 04/03/05 11:44
Dat verschilt. Bij Cap Gemini schijnt er geen limiet te zijn, of in ieder geval een erg ruime. Bij LogicaCMG heb je 13500 (13,5 duizend) vrije prive kilometers (en de rest rij je voor 10 cent per kilomter oid, daar betaal je ook geen eigen auto van). Andere vrienden van me hebben een limiet van 5000 (vijfduizend) kilometer. Is nog steeds leuk maar het wordt al minder dan

Wilko
gepost door: Wilko op 04/03/05 15:17
spikey schreef op 04/03/2005 11:32:
Ik mag aannemen dat er een soort limiet zit aan het gereden prive kilometers, of in elke geval dat de bepaalde verhouding werk/prive niet teveel uiteenloopt??

Nee, niet bij Cap. Moet ik er wel bij vertellen dat ze iets van zes tot zeven duizend leaseauto's hebben bij Cap Nederland, en dat het gemiddelde van al die auto's rond de 40.000 km per jaar ligt.

Gezien de leasevoorwaarden is dit natuurlijk een buitenkans voor mij. Zat er geen brandstof in het buitenland en onbeperkte prive-kilometers in die leasevoorwaarden, dan was het nog maar de vraag of ik voor een leaseauto zou kiezen. Nu hoef ik niet eens moeite te doen om uit te rekenen of het zich voor mij loont.

En nee, dat is niet "allemaal op kosten van de baas"... Ik betaal iets meer dan 1050 euro per maand voor mijn leaseauto. Dat is voor een leasecontract van 40.000 km per jaar. Alles wat ik meer rijd dan dat kost natuurlijk iemand geld. Ik ben er echter niet zeker van of die kosten aan Cap doorberekend worden of dat ze met de leasemaatschappijen een afspraak over gemiddelden voor de hele vloot hebben gemaakt. Omdat Cap zo'n grote klant is hebben ze wel meer bijzondere afspraken gemaakt, zoals alle leaseauto's met kenteken op naam van Capgemini laten zetten.

Wilko
Stephen
Admin
gepost door: Stephen op 04/03/05 17:46
1000 euro per maand is wel al erg veel.. en dan nog elk jaar je belastingdeel enzo ?
Kanoforummer
Thomas
gepost door: Thomas op 04/03/05 18:18
stephen.. ik betaal meer voor mijn skoda fabia hoor
dus dat is echt niet veel.. Wilko zit in een hogere klasse met het leasen van auto's dan mij..

k mag ook zonder limiet prive rijden.. die auto kost mij per maand 150 euro + nog de bijtelling van 30 of 40...

ik denk dat jij meer kwijt bent met dat krot van jou.. haha no kidding.. mooie auto maar wel duurder denk ik
spikey
gepost door: spikey op 04/03/05 18:25
Als je, zoals je zegt, al voor prive 85.000 tot 100.000 kilometers per jaar rijdt, en dan komt er nog het aantal werkkilometers bij zit je ws ongeveer het drievoudige van wat je betaald voor je contract van 40.000... Erg relaxed voor jou, heb er alleen zelf wel een gevoel bij of dit wel zo ´fair´ is tegenover je werkgever: (met jou aantal kilometers komt dat tegen de 24000 EUR extra, uitgaande als je voor totaal aan 120.000km per jaar 3000 maandelijkse leasekosten kwijtbent en je zelf daarvan 1000 EUR betaald....)

MIsschien had ik hetzelfde gedaan hoor als ik in jou positie zit en een werkgever hebt die dat niet bijhoudt maar zoveel kilometers zou ik zelf nooit extra maken..
Advertentie:
Advertentie:
Promo:
© 2012 Kanoforum.